stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Inspiracji można szukać wszędzie. Najlepiej jednak uczyć się od tych, którzy przeszli już przez kręte ścieżki biznesowe i dziś odnoszą sukcesy.

#StartupInspire to projekt stwarzający możliwość spotkania, wymiany doświadczeń, rozmowy czy zadania pytań praktykom i ekspertom, na co dzień dla nas niedostępnym (zarówno z Polski jak z Europy). Podczas pilotażowej edycji odbędzie się sześć wydarzeń: trzy spotkania złożone z części praktycznej i warsztatowej oraz trzy webinary.

Na potrzeby projektu zbadaliśmy oczekiwania, zainteresowania i ambicje trójmiejskich startupów.

Sprawdź czego się o nich dowiedzieliśmy:
www.inspire.inkubatorstarter.pl/infografika

Harmonogram:
1.10 (wtorek), godzina 11:00 - Webinar I

Sprzedaż produktów na rynki zagraniczne
https://evenea.pl/event/startupinspirewebinar1/

15.10 (wtorek), godzina 11:00 - Webinar II
Jak wykorzystać LinkedIn do promocji swojego biznesu?


Zapisy: startupinspire.clickmeeting.pl/webinar-lukasz-zelazny/register

Prowadzący: Łukasz Żelazny SEO / Social Media Speaker Ulubieniec uczestników szkoleń i konferencji, który zaskarbia sobie ich sympatię świetnym przygotowaniem, dziesiątkami praktycznych porad, luzem i ogromnym ciepłem. Podróżuje po całym świecie jako specjalista ds. SEO i social mediów. Mieszka na stałe w Londynie. W 2015 roku został uznany za jednego z dziesięciu najbardziej wpływowych influencerów w Wielkiej Brytanii. Kieruje zespołem ruchu organicznego w brytyjskiej porównywarce cen usług z siedzibą w Londynie. Jest odpowiedzialny za wzrost rozpoznawalności marki w wynikach organicznych, stopy konwersji, ruch i zaangażowanie. Z nowinkami branżowymi jest zawsze na bieżąco. Niezwykle wartościową wiedzą na temat online marketingu dzieli się przede wszystkim podczas szkoleń i warsztatów w Europie i na całym świecie. Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w takich firmach jak HomeAway, Thomson Reuters czy The Digital Property Group. Wyróżnia się kluczowymi i bardzo konkretnymi informacjami. Potrafi w prosty sposób przekazać najbardziej skomplikowaną i aktualną wiedzę branżową.

09.10 (środa), godzina 17:00 - Spotkanie I
Zarządzanie sprzedażą oraz ekspansja zagraniczna

Zapisy: https://evenea.pl/event/startupinspirespotkanie1/

Prowadzący: Bartosz Majewski
CEO oraz współzałożyciel Casbeg, firmy doradczej, która wspiera spółki B2B w zarządzaniu marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta oraz rekrutacji w tych obszarach. Jakiś czas po tym gdy wartość zrealizowanych przez niego transakcji przekroczyła 20 milionów złotych - został menedżerem i skierował uwagę na inne metryki. Dowodzone przez niego zespoły pozyskały ponad 1000 klientow na 41 rynkach. W ciągu 12 lat spędzonych sprzedaży pracował między innymi w Righthello, OEX Divante, Unity, Hipotekaplus.pl. Jako konsultant pracował z jednymi z najszybciej rosnących startupów i firm w Polsce, m.in. Callpage, Droids on Roids, TenderHut, Monterail, Pixers, Sotrender, Yieldbird, Telemedi.co, Neoteric, PromoTraffic

30.10 (środa), godzina 17:00 Spotkanie II
Dlaczego jesteś wymarzonym pracodawcą? Czyli o autentycznym i skutecznym komunikowaniu marki pracodawcy

Zapisy: www.evenea.pl/event/startupinspirespotkanie2

Prowadząca: Agata Białkowska-Samul
Na co dzień odpowiada za strategię i komunikację marki pracodawcy firmy IKEA Retail w Polsce. Wcześniej jako freelancerka wspierała firmy w określaniu EVP, tworzeniu strategii employer branding, wypracowywaniu języka i kanałów kontaktu z określonymi grupami kandydatów. Z branżą HR związana od ponad 12 lat - tworzyła jedną z pierwszych w Polsce zakładek "kariera". Do działań rekrutacyjnych i employer brandingowych uwielbia wykorzystywać social media, działania performance i wszystko, to czego efekty można zmierzyć. Kiedy nie pracuje to rysuje albo stoi na głowie - joga i tworzenie ilustracji są jej sposobem na znalezienie spokoju.

07.11 (czwartek), godzina 11:00 - Webinar III
Co ma wspólnego Jeep Wrangler z Kit Katem? Branding w obliczu różnic kulturowych.

Zapisy: startupinspire.clickmeeting.pl/webinar-katarzyna-lanucha/register

Prowadząca: Katarzyna Lanucha - Wykładowca na Uniwersytecie Cambridge Facylitator i coach międzykulturowy, wykładowca na Uniwersytecie Cambridge. Bazując na obserwacjach pozytywnego wpływu różnic kulturowych na relacje międzyludzkie i biznesowe, Kasia szkoli i coachuje organizacje, aby mogły w pełni korzystać ze swojej wewnętrznej różnorodności. Pracując z osobami zarządzającymi przedsiębiorstwami na najwyższym szczeblu, pomaga im rozwinąć elastyczne umiejętności interpersonalne umożliwiające sprawne nawigowanie w tych niuansach. Kasia pracuje również jako facylitator i coach międzykulturowy na Uniwersytecie Cambridge.

18.11 (poniedziałek), godz. 17:00 - Spotkanie III
Agile, Waterfall, Scrum i inne buzzword'y... czyli jak zarządzanie projektami może wesprzeć Twój startup


Prowadzący: Paweł Bochnowski

Ekspert w zakresie wdrażania zmian i zarządzania projektami nie tylko w dużych korporacjach, ale również w startupach. Podczas warsztatów uwielbia dzielić się konkretnymi i sprawdzonymi przez siebie narzędziami.

Paweł swoje doświadczenie i umiejętności na co dzień rozwija w dużych międzynarodowych organizacjach z sektora finansów i energetyki. Aktualnie jest odpowiedzialny za zarządzanie portfelem projektów w wielokulturowym środowisku banku inwestycyjnego w Londynie. Jest również właścicielem i współwłaścicielem kilku firm. Jednocześnie dzieli się zdobytą w nich praktyczną wiedzą współpracując z lokalnymi firmami i startupami. Jest on silnie zaangażowany w rozwój społeczności kierowników projektów, współpracując z Project Management Institiute czy z Magazynem Zarządzania Projektami. Cały czas stara się wychodzić do szerszego grona ludzi realizujących projekty poprzez swoje działania w Toastmasters International, ASBIRO i FUAR.
W swojej pracy wyznaje zasadę Continuous Improvement, dlatego na szkoleniach dzieli się aktualnymi trendami, które sprawdził w działaniu w swoich projektach. W wolnych chwilach realizuje się jako speaker i prowadzący różne wydarzenia, zarówno kulturalne, jak i sportowe.

Szczegóły dotyczące wydarzeń oraz prelegentów dostępne na:
www.inspire.inkubatorstarter.pl


---

Organizatorami projektu są Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER oraz Miasto Gdańsk.

Partner merytoryczny: PLUGin - Polish Innovation Diaspora
Partnerzy technologiczni: ClickMeeting & Studio306
Patron medialny: Mam Startup

Koszt Projektu poniesiony ze środków Miasta Gdańsk.

Informacja o biletach

Wymagane zapisy - szczegóły w programie

Przeczytaj także