stat
Impreza już się odbyła
lis 14

czwartek, g. 16:00 - 19:00

Wstęp wolny
lis 22

piątek, g. 16:30

Gdynia,
bilety 25 zł
WYZWANIE
W ciągu ostatnich 10 lat zmieniło się prawdopodobnie więcej niż w czasie całego ubiegłego stulecia. A w ciągu kolejnych 10 lat zmieni się jeszcze więcej. Zmieniły się kanały komunikacji z klientem. I zmienił się klient. Czasy monologu zastępuje czas dialogu, USP zostaje dyskretnie zastępowane przez UMP, b2b przekształca się w p2p, a marketing 2.0 wypierany jest przez marketing 3.0. Co się nie zmienia? Każdy z nas codziennie opowiada różnego rodzaju historie, czy posługuje się metaforami, aby ubarwić swoje opowieści. Nie wszyscy jednak zdają sobie sprawę z tego, że te umiejętności można przenieść na grunt profesjonalny i budować dzięki nim rzeszę zadowolonych i lojalnych klientów.

ROZWIĄZANIE
Storytelling to właśnie technika budowania trwałych relacji poprzez oddziaływanie na wyobraźnię i emocje odbiorców za pomocą opowieści i metafory. Technika ta zawdzięcza swoją niesamowitą skuteczność jednoczesnemu oddziaływaniu na mózgowe ośrodki logicznego oraz kreatywnego myślenia. Od kilku dekad z powodzeniem stosuje ją NASA, Apple, IBM, Honda, Volvo, Nike, Lego, Coca - Cola, czy Xerox oszczędzając dzięki tej metodzie średnio 100 milionów $ rocznie.

PROGRAM:
Moduł I: Zmień swoje słowa, a zmienisz świat
Co to jest storytelling i jakie problemy rozwiązuje
Jakie korzyści może przynieść
Twojej firmie w epoce marketingu 3.0
Kiedy i jak go stosować, a kiedy unikać
Case: Wedel, Mariott, Amica, Body Form
Jak wzbudzić i utrzymać zainteresowanie słuchacza, czyli sekretny sos opowieści

Moduł II: Warsztat opowieści Jak ułożyć te puzzle?
9 elementów struktury opowieści
Jak to robią mistrzowie. Steve Jobs
Casy study/ćwiczenie struktury opowieści
Narracyjna wizytówka
Wizerunek według wartości
4 skuteczne źródła opowieści
Zaczynać z wizją końca: rola początku i pointy
Projektowanie opowieści metodą 7 kroków
Przygotowanie narracyjnej wizytówki

Moduł III: "JA.corp." cz. I
Prezentacja wizytówek
Aby wzmocnić proces przyswajania wiedzy, opowieści każdego uczestnika są rejestrowane kamerą video

Moduł IV: "JA.corp." cz.II
Oglądanie i ewaluacja wizytówek narracyjnych
Każdy uczestnik dostaje od trenera i grupy informację zwrotną, według kryteriów akcentujących atuty i rozwijających indywidualny potencjał
Podsumowanie szkolenia
Pytania i odpowiedzi

Metoda pracy:
Oprócz niezbędnej dawki teorii wiedza jest doświadczana i przyswajana przez uczestników w toku praktycznych ćwiczeń, ilustrowana fragmentami filmów, case study i przykładami z branży.
Prezentacja narracyjnej wizytówki jest rejestrowana na video i wspólnie analizowana, co pozwala na utrwalenie wiedzy i wypracowanie dalszych metod pracy.

REKOMENDACJE:
W Monice strasznie podoba mi się umiejętność odkrywania w każdym człowieku jego wyjątkowej historii. Ma dużą wrażliwość i życzliwość popartą wykształceniem reżyserskim. Takie zestawienie daje świetny rezultat, bo każda historia jest dopracowana i nawet przekazywana słownie, jest łatwa do wyobrażenia. Szkolenie pierwsza klasa!
Kamila Karwowska
Marketing Manager
AM Consulting & Education

Szkolenie Moniki otworzyło mi oczy na to, jak ważne jest wykorzystanie opowieści w naszych działaniach marketingowych. Doświadczenie Moniki nie ma sobie równych. Dzięki moim osobistym historiom będę mogła służyć jeszcze większej liczbie klientów.
Donna Davis, lifestyle coach
Właściciel All Yoga and Welness Center

Informacja o biletach

brak wolnych miejsc