NEGOCJACJE I RADZENIE SOBIE Z KONFLIKTEM, Z ELEMENTAMI MEDIACJI - TERMIN 22-23.03.2010Pogram:
Wstęp do negocjacji:» Czym są negocjacje?
» Interesy i stanowiska ( negocjacje pozycyjne i problemowe)
» Trójkąt satysfakcji
» Etapy w negocjacjach
» Style negocjacyjne
» Strategie w negocjacjach
» BATNA
» Techniki negocjacyjne
Konflikt i mediacje:» Definicja konfliktu
» Analiza sytuacji Konfliktowej według T.Gordona
» Koło konfliktu
» Pozytywne i negatywne reakcje na konflikt
» Rozwiązywanie konfliktu
» Procedury rozwiązywania konfliktów i sporów.
Dla kogo:Szkolenie jest przeznaczone dla osób indywidualnych, pragnących rozwinąć swoje umiejętności w zakresie rozwiązywania konfliktów. Warsztaty adresowane są do handlowców, przedstawicieli handlowych, którzy w codziennej pracy mają kontakt z wymagającymi kontrahentami, klientami. Oferta jest również skierowana do firm, mających niewielkie działy handlowe lub struktury sprzedażowe, które nie mogą zostać przeszkolone w formie szkolenia zamkniętego.
Celem szkolenia jest:Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z tematyką negocjacji i radzenia sobie w konflikcie. Rozwój umiejętności prowadzenia negocjacji na podstawie poznanych technik negocjacyjnych.
Nabycie umiejętności z zakresu rozwiązywania konfliktów i rozstrzygania sporów, w oparciu o analizę sytuacji konfliktowej
Metody szkolenioweNasze szkolenie jest prowadzone w formie warsztatu. Stosujemy się do zasad efektywnego uczenia się dorosłych, według Cyklu Kolba (doświadczenie - refleksja - teoria - planowanie). Grupa liczy od 8 do 12 osób, co pozwala każdemu z uczestników aktywnie brać udział w proponowanych : grach symulacyjnych, analizach przypadków, dramie (scenkach sytuacyjnych), a także jest szansą na prawdziwą wymianę doświadczeń.
Szkolenie trwa 2 dni, w cenę szkolenia wliczone są: materiały, lunch, przerwy kawowe, certyfikaty
Zgłoszenia można nadsyłać na adres email:
info@asesoria.com.pl, dodatkowych informacji udzielamy telefonicznie po nr 058 555 73 09