PROFESJONALNA SEKRETARKA /ASYSTENTKA - warsztat praktycznych umiejętności, najbliższy termin 17-18.05.2010
Nasze szkolenie pokazuje jak ważną rolę pełni sekretarka firmie, ale przede wszystkim jak odnaleźć się w tej roli. Uczymy praktycznych umiejętności związanych z pracą w sekretariacie, gdzie różnorodność i ogrom zadań wymaga doskonałego zarządzania czasem, wysoko rozwiniętej komunikacji interpersonalnej, a także radzenia sobie z sytuacjami stresującymi.
Program szkolenia:
» Wizerunek profesjonalnej asystentki (wygląd i zachowanie)
» Aranżacja przestrzeni w recepcji i sekretariacie
» Etykieta biznesu
» Zasady komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy - bariery komunikacyjne, mowa ciała
» Korespondencja przychodząca i wychodząca, obieg dokumentów
» Planowanie terminarza wspólnie z szefem
» Profesjonalna obsługa w kontakcie przez telefon
» Obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim
» Organizacja spotkań i zebrań, konferencji oraz szkoleń
» Zarządzanie i organizacja pracy własnej - planowanie dnia, nadawanie priorytetów, praca z dokumentami, "złodzieje czasu"
» Sytuacje trudne w sekretariacie - rola asertywności i radzenie sobie ze stresem
Dla kogo:
Nasze szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o profesjonalnych asystentkach i sekretarkach, które rozpoczynają pracę na tym stanowisku, jak również już pracujących, dla których ważny jest rozwój i poszerzenie własnych kompetencji.
Cel szkolenia:
» Dostarczenie wiedzy potrzebnej do profesjonalnego zarządzania sekretariatem
» Trening umiejętności pomocnych w pracy sekretarki/ asystentki (asertywność, komunikacja, skuteczne negocjacje)
» Organizacja pracy własnej (trening umiejętności zarządzania czasem i wyznaczania priorytetów)
Metody szkoleniowe:
Nasze szkolenie jest prowadzone w formie warsztatu. Stosujemy się do zasad efektywnego uczenia się dorosłych, według Cyklu Kolba (doświadczenie - refleksja - teoria - planowanie). Grupa liczy od 8 do 12 osób, co pozwala każdemu z uczestników aktywnie brać udział w proponowanych : grach symulacyjnych, analizach przypadków, dramie (scenkach sytuacyjnych), a także jest szansą na prawdziwą wymianę doświadczeń.
Szkolenie trwa 2 dni, w cenę szkolenia wliczone są: materiały, lunch, przerwy kawowe, certyfikaty
Zgłoszenia można nadsyłać na adres email:
info@asesoria.com.pl, dodatkowych informacji udzielamy telefonicznie po nr 058 555 73 09