stat
Impreza już się odbyła

Szkolenie -Techniki sprzedaży i negocjacje

paź 13

niedziela, g. 18:00 -21:00

Sopot,
bilety 249 zł
Kup bilet
paź 19

sobota, g. 8:30

Gdańsk,
Wstęp wolny
ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCH - TECHNIKI SPRZEDAŻY I NEGOCJACJE, najbliższy termin 22-23.06


Pogram:


Techniki sprzedaży:

» Źródła i sposoby pozyskiwania klientów
» Cel i efekt przeprowadzenia rozmowy handlowej
» Pierwszy kontakt z klientem (rozmowa telefoniczna jako wstęp do sprzedaży)
» Etapy sprzedaży (otwarcie, analiza potrzeb, prezentacja, obiekcje, zamknięcie)
» Proces sprzedażowy w oparciu o standard rozmowy handlowej
» Skuteczny telemarketing

Negocjacje:

» Manipulacje w negocjacjach
» Techniki radzenia sobie z manipulacjami
» Techniki argumentacji
» Triki i techniki w negocjacjach - jako narzędzie w procesie sprzedaży

Dla kogo:

Szkolenie jest przeznaczone dla osób indywidualnych, mających codziennie do czynienia ze sprzedażą, pozyskiwaniem lub obsługą klientów, prowadzeniem rozmów handlowych pragnących rozwinąć swoje umiejętności w tym zakresie. Oferta jest również skierowana do firm, mających niewielkie działy handlowe lub struktury sprzedażowe, które nie mogą zostać przeszkolone w formie szkolenia zamkniętego.

Celem szkolenia jest:

» Rozwój umiejętności poszukiwania niestandardowych sposobów i źródeł pozyskiwania klienta
» Utrwalenie wiedzy z zakresu narzędzi komunikacyjnych (pytania, parafraza, klasyfikacja).
» Zapoznanie się z elementami sprzedaży i sposobami prowadzenia rozmowy handlowej
» Rozwój umiejętności sprzedażowych w oparciu o poznane techniki sprzedaży
» Poznanie zasad skutecznego telemarketingu
» Nabycie umiejętności posługiwania się narzędziami perswazji w celu finalizacji sprzedaży

Metody szkoleniowe

Nasze szkolenie jest prowadzone w formie warsztatu. Stosujemy się do zasad efektywnego uczenia się dorosłych, według Cyklu Kolba (doświadczenie - refleksja - teoria - planowanie). Grupa liczy od 8 do 15 osób, co pozwala każdemu z uczestników aktywnie brać udział w proponowanych : grach symulacyjnych, analizach przypadków, dramie (scenkach sytuacyjnych), a także jest szansą na prawdziwą wymianę doświadczeń.

Zgłoszenia można nadsyłać na adres email: info@asesoria.com.pl, dodatkowych informacji udzielamy telefonicznie po nr 058 555 73 09