stat
Impreza już się odbyła

Poszukiwaczu artystycznych wrażeń, lubisz quizy albo wyzwania? Pragniesz sprawdzić swoją wiedzę, a może udowodnić, iż w pewnych kwestiach jesteś absolutnym ekspertem? Fundacja Sztukowirówka - centrum inicjatyw artystycznych oraz Teatr BOTO uszykowali dla Ciebie niepowtarzalny wieczór pełen intensywnych wrażeń. Spędź czas w oparach akrylowych farb, rytmie bluesa, wspominając błazenady Chaplina tudzież ostatni sezon The Crown, a przy okazji zawalcz o fajne pieniądze!

lis 24

niedziela, g. 11:15

Gdynia, Olimpijska 5/9
bilety 59 zł
ulgowy 25 zł
przedsprzedaż 50 zł
gru 6

piątek, g. 19:00

Wstęp wolny
Do wygrania 300zł! 

Zgarnij znajomych:
fanatyka Mona Lisy, kontrabasistę, ucznia Arystotelesa, no i tego kumpla, co obejrzał wszystkie sezony Friendsów 10 razy. Zbierzcie się jak Drużyna Pierścienia i odpowiedzcie poprawnie na wszystkie pytania w tym interaktywnym quizie kulturalnym!
Nie trzeba po nocach wkuwać na blachę "Wiedzy o sztuce", ani wyczynowo wspinać na kolejne metapoziomy w pojedynkę. W końcu najlepiej się zgaduje w miłym towarzystwie.
Z Waszą pomocą to nie będzie klasyczny barowy teleturniej (chociaż bez dwóch zdań zagości i swawolny klimat), lecz zupełnie nowy poziom artystycznej rozrywki.
Zacieramy rączki niczym Wenus z Milo! 

Zasady gry 
1. Organizatorem SztukoQuizówki" jest fundacja Sztukowirówka - centrum inicjatyw artystycznych.
2. SztukoQuizówka jest formą rozrywki intelektualnej, polegającej na udzielaniu odpowiedzi przez drużyny złożone z 1-8 uczestników na pytania zadawane przez prowadzących spotkanie. 
3. Uczestnictwo w quizie jest dobrowolne. Warunkiem uczestnictwa jest uprzednie zgłoszenie się do prowadzących oraz zapisanie drużyny do gry.
4. Do quizu mogą przystąpić co najmniej dwie drużyny. Każda drużyna musi składać się z przynajmniej jednego uczestnika. Liczba osób w drużynach przystępujących nie musi być równa - wszystko zależy od indywidualnych preferencji uczestników zabawy (można grać w 6 osób, można spróbować swoich sił solo!)
5. Każda z drużyn wybiera swoją nazwę oraz przedstawiciela, który będzie pośredniczył w konsultacjach między prowadzącymi a drużyną. Niedopuszczalne będą nazwy drużyn powszechnie uważane za wulgarne i obraźliwe. 
6. Quiz składa się z 30 pytań, w tym 6 kategorii: 
 malarstwo 
 literatura 
 teatr
 film/serial
 muzyka,
 filozofia
Każda kategoria zawiera 5 pytań kierunkowych, wedle wyznaczonej dziedziny sztuki i nauki. 
7. Drużyna wpisuje odpowiedzi i punkty na dwóch kartach do gry: 
- kolorowej: stanowiącej oryginał oraz na podstawie której przyznana będzie nagroda;
- szarej: będącej kopią i umożliwiającą drużynie bieżące śledzenie postępów w quizie (w trakcie sprawdzania wyników na karcie kolorowej przez prowadzących spotkanie).
8. Prowadzący wyświetlają pytania na prezentacji oraz odczytują je na głos przez mikrofon. Po każdych 10 pytaniach prowadzący zbierają od przedstawicieli drużyn kolorowe karty oraz odczytują na głos poprawne odpowiedzi. Uczestnicy w tym samym czasie weryfikują wpisane odpowiedzi na kartach szarych. 
9. Quiz składa się z trzech części. Po każdej z nich następuje kilkuminutowa przerwa umożliwiająca organizatorom sprawdzenie poprawności udzielonych przez uczestników odpowiedzi i zapisanie wstępnych wyników do tabeli. 
10. Pytania dla wszystkich drużyn są takie same. Prowadzący zadają pytanie, a następnie udzielają uczestnikom ok. 2 minuty czasu na odpowiedź.
11. Za wpisanie prawidłowej odpowiedzi drużyna otrzymuje 1 punkt. Za brak odpowiedzi lub odpowiedź niepoprawną drużyna nie otrzymuje punktów (wpisywane jest 0 lub -).
12. Wygrywa drużyna, która zdobędzie największą liczbę punktów.
13. W sytuacji, gdy dwie drużyny lub więcej zdobędą taką samą liczbę punktów o zdobyciu nagrody decydować będzie dogrywka.
14. Czynności niedozwolone:
- przekreślanie i zamiana odpowiedzi na kolorowej karcie (oryginalnej), po sprawdzeniu i oddaniu jej z powrotem drużynie przez prowadzących;
- używanie urządzeń elektronicznych (telefon, tablet, laptop) w trakcie trwania gry;
- pisanie wiadomości tekstowych (SMS, Messenger, Whatsapp), prowadzenie rozmów telefonicznych, sprawdzanie godziny co kilka minut, wszechstronne korzystanie z Internetu w trakcie trwania gry;
- konsultowanie pytań i odpowiedzi z osobami, które nie biorą udziału quizie.
15. W razie stwierdzenia złamania którejś z wyżej wskazanych zasad, prowadzący w pierwszej kolejności upominają drużynę i proszą o kontynuowanie gry w sposób uczciwy. Jeżeli zakazy zostaną ponownie naruszone prowadzący odbierają drużynie 5 punktów. W momencie gdy dana drużyna po raz trzeci wykona czynności niedozwolone następuje dyskwalifikacja.

Quiz poprowadzą: Witold Pozorski & Zuzanna Tomaszewska
Grafikę zaprojektowała: Natalia Żuk