stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Już za dwa miesiące wakacje! W Gdańsku to zawsze wyjątkowy okres, który dla jednych oznacza zasłużony wypoczynek na plaży, dla innych jest okazją do podjęcia dobrze płatnej, sezonowej pracy. Najciekawsze propozycje od 30 pracodawców będzie można znaleźć już 12 maja na dziedzińcu przed Forum Gdańsk podczas Targów pracy branży HoReCa. Rekrutować będą hotele, biura podróży, restauracje i kawiarnie. Początek o godzinie 10:00.

lis 17

niedziela, g. 11:00 - 16:00

Gdańsk,
bilety 15 zł
gru 14-15

sobota - niedziela, g. 11:00

Gdańsk,
Wstęp wolny
Maj to najlepszy i być może ostatni moment na znalezienie atrakcyjnych ofert pracy w branży hotelarsko-turystycznej, a także w firmach, które w okresie wakacyjnym tradycyjnie już zwiększają zatrudnienie. W tym sezonie poszukiwanie etatu w jednym z renomowanych hoteli, restauracjach czy lokalnych kawiarniach będzie zdecydowanie prostsze. 12 maja, w godz. 10:00-14:00 na dziedzińcu przed centrum handlowym Forum Gdańsk odbędą się Targi pracy branży HoReCa. W wydarzeniu weźmie udział ponad 30 wystawców. Nowych pracowników poszukiwać będzie m.in.: Qubus Hotel, Hilton Gdańsk, Scandic, Hard Rock Cafe, Stena Line, Radisson Hotel&Suites Gdańsk, Restauracja Zacisze, a także popularne sieci typu fast-food: McDonald's i KFC.

Kogo będą szukać pracodawcy?
Długa lista wystawców to z pewnością dobra wiadomość dla osób, które chciałyby wypoczynek na plaży dzielić z wakacyjną pracą. Na targach będzie można wybierać między 300 różnorodnymi ofertami zatrudnienia. Rekruterzy poszukiwać będą m.in. kucharzy, kelnerów, barmanów, recepcjonistów, personelu pokojowego i sprzątającego, specjalistów ds. sprzedaży, szefów kuchni czy cukierników. Wakacyjne oferty pracy oraz staży przywiezie na targi także Gdański Urząd Pracy.

Do spotkania z pracodawcą warto się solidnie przygotować. Pomoc związaną z opracowaniem dokumentów aplikacyjnych będzie można uzyskać w targowej Alei Rekrutacji. Doświadczeni doradcy z Gdańskiego Urzędu Pracy oraz agencji zatrudnienia Grupa Progres nie tylko sprawdzą CV i list motywacyjny, przeprowadzą też symulację rozmowy rekrutacyjnej zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Z kolei o planach zawodowych i wykorzystywaniu swoich mocnych stron na rynku pracy będzie można porozmawiać ze specjalistami Centrum Rozwoju Talentów, którzy na targi przygotowali specjalną ofertę. Znajdą się w niej m.in. konsultacje w zakresie predyspozycji zawodowych, quiz z nagrodami, a także kreatywne gry i zabawy, które pobudzą nie tylko umysł. Doradcy CRT zapraszają na stoisko do wnętrz Forum Gdańsk (mostek nad kanałem Raduni).

Z oferty wystawienniczej mogą korzystać również obywatele Ukrainy. Wszystkie oferty pracy będą przetłumaczone na język ukraiński i wywieszone na platformach wystawienniczych, a doradcy w Alei Rekrutacji zaoferują konsultacje zarówno po ukraińsku i angielsku. Również z myślą o naszych wschodnich sąsiadach działać będzie specjalny punkt informacyjny z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi m.in. warunków życia i pracy w Gdańsku.

Klimat wakacji
Ponieważ nawet na targach pracy nie może zabraknąć wakacyjnych akcentów, na wszystkich poszukujących pracy czekać będzie strefa gastronomiczna i miejsce do prawdziwie letniego relaksu. Na smaczny posiłek zaproszą najlepsze restauracje. Targowe menu to m.in. słone i słodkie przekąski. Z kolei po zasłużonym lunchu organizatorzy wydarzenia Gdański Urząd Pracy, Gdańska Organizacja Turystyczna, Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa, a także Forum Gdańsk zaproszą albo na plażowy leżak bądź do strefy pokazów, gdzie swoje umiejętności zaprezentują najlepsi bariści, kucharze z hotelu Scandic pokażą, jak przygotować smaczny posiłek "z niczego", a firma Eliksir zaserwuje kuchnię molekularną. O dobrą zabawę zadbają tez sami pracodawcy. Na wielu stoiskach będzie można wziąć udział w grach i zabawach z nagrodami.

Przypominamy, Targi pracy branży HoReCa odbędą się 12 maja na dziedzińcu Forum Gdańsk. Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 10:00 i potrwa cztery godziny. Więcej informacji można znaleźć na stronie targipracyhoreca.pl.