stat
Impreza już się odbyła

Techniki sprzedaży w pracy handlowca

Bądź na tyle blisko swoich klientów, aby powiedzieć im czego chcą, zanim sami się na to zdecydują - Steve Jobs. Zapraszamy na warsztaty z techniki sprzedaży w pracy handlowca.

lip 3

środa, g. 12:00

Trójmiasto, Online
Wstęp wolny
wrz 5

czwartek, g. 18:00

bilety 450 zł
Dla kogo:
Dla Firm, które budują lub restrukturyzują dział handlowy oraz strategię sprzedaży
Dla kandydatów na przedstawicieli handlowych, również dla osób bez doświadczenia w zakresie sprzedaży.

Cel warsztatów:
Uzyskanie praktycznych umiejętności sprzedaży produktów skoncentrowanych na rozwiązaniach:
Praktyczne przygotowanie handlowców do sprzedaży produktów:
- produktów wspomagających tą samą potrzebę
- produktów dodatkowych
Rozwinięcie umiejętności dostosowania komunikacji do typu Klienta
Poznanie własnego stylu komunikowania się

Część 1: Ja handlowiec. Część teoretyczna
- Cechy dobrego sprzedawcy
- Techniki sprzedaży
- Etapy wizyty handlowej
- Struktura rozmowy sprzedażowej

Część 2: Ja i kompetencje handlowe. Część praktyczna oparta na aranżowanych rozmowach handlowych oraz ich analizie.
- Przygotowanie do rozmowy handlowej
- Otwarcie rozmowy handlowej
- Potrzeby i motywy klientów
- Skuteczna argumentacja i język korzyści w prezentacji oferty
- Pokonywane obiekcji i wątpliwości klienta
- Domykanie sprzedaży

Zyskasz umiejętności:
- Budowania trwałej relacji z Klientem
- Prowadzenia rozmowy sprzedażowej
- Rozpoznania prawdziwych (często ukrytych) potrzeb i wartości Klienta
- Dostosowania argumentacji do potrzeb Klienta
- Wykorzystania narzędzi wspierających sprzedaż, dzięki którym wzrośnie koszyk produktów sprzedanych

Cena obejmuje:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne
- imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
- przerwy kawowe

Forma szkolenia:
- Otwarte: Dla osób, które chcą zdobyć nowe kompetencje i rozpocząć pracę w deficytowym na rynku zawodzie przedstawiciela handlowego. Poziom szkolenia dostosowujemy do doświadczeń uczestników

- Zamknięte: Dla firm, którym zależy na dopasowaniu optymalnych technik sprzedaży do ich biznesu. Dla najlepszego dopasowania szkolenia do profilu działalności i specyfiki produktowej - przed rozpoczęciem szkolenia zapewniamy bezpłatny audyt profilu klienta.