Papaya Young Directors jest dla polskiego środowiska filmowego i branży kreatywnej tym, czym draft dla NBA, najlepszej koszykarskiej ligi świata. To właśnie dzięki temu konkursowi świat kina i reklamy odkrywa nowe talenty. W tym roku pokaz niekonwencjonalnych spotów i teledysków odbędzie się już po raz siódmy.
Szukamy reżyserów tworzących opowieści. Filmy, które sami chcieliby zobaczyć. Chcemy, żeby pojechali po bandzie. Wyszli poza ramy. Pokazali klientom, że odbiorca chciałby oglądać właśnie takie reklamy, oryginalne i pomysłowe. Chciałybyśmy, żeby marki miały odwagę mówić tym językiem, którym mówią młodzi twórcy - tłumaczyła na łamach Voguea Ana Zalewska, creative producer Papaya Young Directors. W Polsce nie ma edukacji reklamowej. Na studiach słyszałam, że reklama to gorszy gatunek. Próbujemy ten mit obalić i pokazać, że jest to doskonałe pole doświadczalne dla młodych twórców. Dajemy im budżet, którego nie dostaliby na starcie. A potem idą w świat - dodawała Kasia Siewko, project managerka.
Finał 7 edycji to must-attend event dla każdego, kto chce uprzedzić falę hypeu, zamiast dryfować na niej z opóźnieniem. W ostatnich latach konkurs gromadził tysiące gości, ale
ze względu na sytuację pandemiczną zaplanowano transmisję, które umożliwią uczestnictwo wszystkim chętnym w trybie korespondencyjnym. W Gdańsku młodym talentom z Papaya Young Directors będzie można kibicować tylko przy Ulicy Elektryków, w klubie B90!
Galę rozdania nagród uświetnią występy artystów z wytwórni Kayax: Natalia Przybysz, Barbara Wrońska i Skubas. DBAJMY O SIEBIE NAWZAJEM!
W trosce o nasze wspólne zdrowie i bezpieczeństwo
- Podczas wydarzeń w naszej przestrzeni będzie się znajdować nie więcej niż 1 osoba na 5m2 powierzchni dostępnej dla uczestników.
- Zachowaj dystans min. 1,5 metra od innych osób. Jeśli znajdziesz się za blisko innych osób, zakryj twarz i nos za pomocą maseczki.
- Na wejściu do każdej z naszych przestrzeni prosimy o dezynfekcję rąk
Dziękujemy za zrozumienie!
Elektryków ️️️