Podczas konferencji- poznamy profil użytkownika ogłoszeń
- podpowiemy jak wyróżnić się na tle innych
- wskażemy jak warto mówić o swojej marce
- omówimy trendy w budowaniu wizerunku pracodawcy
Plan konferencji
09:30 Rejestracja i rozmowy przy porannej kawie
10:00 Rozpoczęcie konferencji
10:10 Piotr Bucki - 'Jak tworzyć dobrą wirusową prawdę o marce'
10:45 Jacek Kłosiński - 'Kupujemy oczami - jak sprawić, żeby odbiorcy pokochali nasze projekty'
11:20 Networking i przerwa kawowa
12:00 Warsztaty tematyczne - Ty wybierasz, które
(Na warsztaty obowiązują zapisy, na każdy panel mamy 30 miejsc)
12:45 Lunch dla uczestników warsztatów
Chcesz wziąć udział w Konferencji?
Skontaktuj się z nami: konferencja@trojmiasto.pl
Prelegenci konferencji
Piotr BuckiOd 17 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Autor książki "Porozmawiajmy o komunikacji", "Złap równowagę" i anglojęzycznej "Life's a pitch and then you die". Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce, występował na wielu konferencjach w kraju i na świecie.
Jacek KłosińskiPomaga w kreatywnej pracy. W jaki sposób? Przede wszystkim prowadzi szkolenia i kursy online. Działa na zaproszenie różnych firm i organizacji, ale organizuje także swoje własne. Uczy m.in. projektowania graficznego, podpowiada jak budować marki, prowadzić własny biznes, zarządzać swoim czasem i rozwijać kreatywność. Podobnych tematów dotyczy jego blog klosinski.net, który rocznie odwiedza ponad ćwierć miliona osób.
Joanna KamińskaHR Manager Trojmiasto.pl, wykładowca przedmiotu Employer Branding na Uniwersytecie SWPS w Sopocie, prelegentka wydarzeń HRowych i członek jury konkursów związanych z tematyką wizerunku pracodawcy w całej Polsce. Wdraża rozwiązania budujące markę pracodawcy, doradza, szkoli. Specjalizuje się w działaniach budujących zaangażowanie pracowników oraz pozytywne doświadczenia rekrutacyjne kandydatów.
Marta ApanowiczDyrektor działu sprzedaży w Trojmiasto.pl, związana z nim od ponad 16 lat. Odpowiada za realizację założeń budżetowych oraz rozwój produktów reklamowych. Wraz z zespołem wspiera współpracujące z portalem firmy w tworzeniu ich marketingowych strategii, a także szczegółowych mediaplanów. Na co dzień współpracuje również z działem IT optymalizując rozwiązania dla klientów i wprowadzając nowe funkcjonalności.
Łukasz JurczakKierownik projektów internetowych w Trojmiasto.pl, odpowiedzialny m.in. za rozwój serwisu Ogłoszenia. Wykładowca na studiach dziennikarskich w obszarze nowych mediów. Zajmuje się projektowaniem nowych rozwiązań oraz optymalizacją. Współpracuje przy wdrażaniu nowych form reklamowych, a także prowadzi projekty związane z user experience.