Zapraszamy na Turniej Blow do Kromla!
Harmonogram:
Sobota
10:00 - 10:30 zapisy formalne
10:30 - 13:00 I runda
13:30 - 16:00 II runda
16:00 - 18:30 III runda
19:00 - ceremonia rozdania nagród
19:10+ After
ZASADY:
Zasada tworzenia drużyny:
1100k złota na zakup drużyny. Dopuszczone do turnieju są wszystkie 21 ras z CRP plus 3 dodatkowe sankcjonowane przez NAF. Link poniżej zawiera pełen opis zasad!
https://www.thenaf.net/wp-content/upload ... 6/CRP1.pdf
Niziołki mogą kupić kucharza
Gobliny mogą kupić łapówki
Tylko zespoły z Tier 3 mogą kupić zawodników gwiazdy
Zakaz innych inducementów/wspomagaczy.
Wszystkie umiejętności dostępne, brak rozwoju drużyny. Zawodnik może mieć maksymalnie jedną dodatkową umiejętność.
Tier 1
6 normalnych umiejętności.
Amazon, Chaos Dwarf, Dark Elf, Dwarf, Lizardmen, Norse, Orc, Skaven, Undead and Wood Elf.
Tier 2
6 normalnych umiejętności + 1 umiejętność "double" i 20k extra złota* aby kupić zespół
Chaos, Chaos Pact, High Elf, Human, Khemri, Necromantic, Nurgle, Pro Elf, Slann.
Tier 3
6 normalnych umiejętności + 1 umiejętność "double" i 50k extra złota* przy zakupie zespołu.
Goblin, Halfling, Ogre, Underworld and Vampire.
*Trener może wydać część lub całość "extra złota" na zakup umiejętności. Ceny umiejętności: 20k za normalną i 30k za "double".
Wymagane jest posiadanie wydrukowanej/czytelnej (niepotrzebne skreślić) rozpiski na turnieju!
Punkty turniejowe zostaną przyznane w następujący sposób:
Wygrana: 2 punkt
Remis: 1 punkt
Przegrana: 0 punktów
Punkty dodatkowe (do zdobycia jednorazowo):
Pomalowane figurki: 1 punkt (minimum 3 kolory - podkład, plastik i metal jako kolory się nie liczą )
Rozpiska wysłana najpóźniej 5 dni przed turniejem na maila (mail pojawi się na dniach): 1 punkt.
Proksy SĄ dopuszczone!
Na koniec turnieju jeśli będzie remis w dużych punktach to brane są pod uwagę kolejno:
- mecz bezpośredni
- sprawdzamy sumę punktów zdobytych przez przeciwników
- liczba zdobytych przyłożeń
- liczba przyłożeń netto (TD zdobyta - TD stracone)
- liczba obrażeń netto (Cas zadane - Cas otrzymany)
- kto pierwszy wypije 0,5 litra jakiegokolwiek płynu
DODATKOWE ZASADY:
1. W meczu I rundy występuje tzw. Piłka plażowa - Przy kick offie piłka na koniec skateruje o jedno pole więcej.
"Piłka plażowa jak wszyscy wiemy jest lekka. Nawet z kolcami. Na plaży z reguły potrafi nieźle powiać. Wiatr znosi piłkę o jedno pole dalej."
2. We wszystkich meczach na turnieju występuje zmieniony efekt nr 7 w tabeli KICK OFF "Changing Weather" - Jeśli na wynik pogody wypadnie "Perfect Weather" następuje przerzut ilości fanów u obu trenerów. W wyniku przerzutu może nastąpić zmiana bonusu do FAMEa. Fan Factor z rozpisek liczy się normalnie do przerzutu.
"Wokół plażowych boisk kręci się masa turystów. Przy ładnej plażowej pogodzie nie wiadomo kiedy przysłowiowy Janusz z rodzinką postanowi dopchać się do trybun. Tacy Janusze potrafią siać też zgorszenie, zwłaszcza jeśli na trybunach Janusz usilnie będzie próbował postawić parawan. Niektórzy kibice mogą zrezygnować z oglądania meczu i pójść się w spokoju opalać."