Zapraszamy graczy i widzów na kolejny turniej w Krolmie!
Kiedy: Sobota, 30 Marca, 9.00-18.00 (Zapisy od 8:30)
3 bitwy, każda po 3 godziny
https://www.krolm.pl/turniejehttps://www.krolm.pl/warhammer-40kTurniej będzie zaliczony do gier rankingowych:
https://www.krolm.pl/gry-rankingoweZasady gry:
- Obowiązują zasady 8 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW
- Gramy na stołach 72"x48"
- We wszystkich bitwach gramy na przeciwko siebie. Strefa rozstawienia to 12"
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- gramy na Big Faqi itp. itd.
- Jeśli utracimy ostatni model na stole, to automatycznie przegrywamy grę, bez względu na wynik. Major Victory dla przeciwnika
Klaryfikacje Terenowe:
- Lasy traktowane są jakby zasłaniały w 51% i są "do nieba". Latajki korzystają tylko w Hoverze.
- Partery ruin traktujemy jako zabite dechami (blokują LOS).
- Tereny bez podstawki dają cover tylko, jeśli linia strzału przechodzi przez nie, a oddział znajduje się cal od nich.
- Zasieki: Piechota podczas szarży i biegania odejmuje 2", oraz każdy model piechoty, który dotknie zasieków rzuca kostka K6. Na wyniku 1 otrzymuje mortal wound.
- Wodne i przekraczające 8" wysokości, które nie są budynkami: Nie można przez nie przejść ani na nie wejść.
- Przeszkoda czołgowa: Nielatające pojazdy podczas szarży i biegania odejmują 2", oraz każdy model nielatającego pojazdu, który dotknie przeszkody rzuca kostka K6. Na wyniku 1 otrzymuje k3 mortal wound.
BUDOWA ARMII:
- Każdy z graczy ma do dyspozycji 1500 pkt.
- Każdy z graczy może użyć do 3 detachmentów,
- FW dopuszczony
- Niedopuszczone armie Unbound
- Dopuszczone: Beta Rule - Bolter Discipline
SCENARIUSZE:
3x eternal war (wkrótce podam jakie)
Punktacja:
Major Victory = 2:0
Minor Victory = 2:1
Na potrzeby rankingu, należy podliczyć ilość małych punktów zwycięstwa.
Potrzebne będą do rozstrzygania remisów w tabeli turniejowej i rankingowej.
* 1 punkt zwycięstwa (pz) za każde stracone 200 punktów armii przeciwnika zaokrąglane w górę (liczą się tylko punkty z początku tworzenia rozpiski)
* 1 pz za zniszczenie minimum jednego oddziału przeciwnika w pierwszej rundzie gry
* 1 pz za brak wrogiego generała
* 1 pz za brak wroga we własnej strefie rozstawienia na koniec gry
* 1 pz za posiadanie większej ilości punktów armii na stole na koniec gry
* 3 pz za Major Victory
* 2 pz za Minor Victory
* 1 pz za Przegraną grę Minor
* 1 pz dla obu graczy za skończenie gry w 2,5 h
Obowiązują zapisy. Gracz, który się zgłosił i nie przyszedł, na kolejnych turniejach trafia na listę rezerwową. Należy uprzedzić na minimum 2 dni przed turniejem, żeby osoby z listy rezerwowej miały szansę na przyjście. Osoba z listy rezerwowej z pierwszego miejsca automatycznie zajmuje miejsce osoby, która zwolniła miejsce.
Limit osób = 14