Temat sympozjum: "Wykorzystanie technik uczenia stosowanej analizy zachowania do kształtowania umiejętności deficytowych u dzieci i młodzieży z całościowymi zaburzeniami rozwoju".
Dzieci z autyzmem charakteryzuje zaburzony rozwój mowy. Mają problemy z nawiązywaniem kontaktów z otoczeniem, nie potrafią się bawić, żyją w swoim własnym świecie. Celem Sympozjum jest zapoznanie uczestników z szerokim repertuarem technik uczenia stosowanej analizy zachowania, które mogą być wykorzystywane podczas terapii dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwoju w różnych środowiskach, np. w przedszkolu, szkole i w domu.
Podczas sympozjum światowej sławy specjaliści dr Patricia Krantz i dr Lynn McClannahan przedstawią różnorodne techniki wykorzystywane w Princeton Child Development Institute w USA podczas pracy z młodzieżą i osobami dorosłymi z autyzmem (skrót wykładu).
Zastosowanie technik uczenia stosowanej analizy zachowania w terapii dzieci i młodzieży z autyzmem przedstawi również IWRD oraz Ośrodki z nim współpracujące. Sympozjum będzie tłumaczone symultanicznie.
ZAPISY: odbywają się za pomocą
Formularza zgłoszeniowego na naszej stronie internetowej. W nazwie szkolenia należy wybrać temat "VI Międzynarodowe Sympozjum Naukowe".