stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT
Ogłoszenia Kursy i szkolenia w Trójmieście

Czy chcesz, aby twój biznes, jakikolwiek prowadzisz, również artystyczny odniósł sukces? A może chcesz sprzedawać swoje prace i dotrzeć do szerszej publiczności? Jeśli tak, to szkolenie Warsztat Cranacha. Szkolenie z budowania marki jest idealne dla Ciebie!

gru 7

sobota, g. 16:00 - 18:00

Gdańsk, Biurowiec Argon, Al....
bilety 45 zł
ulgowy 20 zł
przedsprzedaż 45 zł
W dzisiejszym cyfrowym świecie, aby Twoja marka, firma lub warsztat działał skutecznie, niezwykle ważne jest posiadanie silnej obecności w mediach społecznościowych. To właśnie tam ludzie spędzają mnóstwo swojego czasu, poszukują inspiracji i szukają nowych artystów oraz unikalnych prac do zakupu. To szkolenie pokaże Ci, jak wykorzystać potencjał social mediów, aby zbudować swoją markę i dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców.

Podczas szkolenia dowiesz się, jakie konkretnie działania możesz podjąć w mediach społecznościowych, aby skutecznie promować swoje prace i budować markę osobistą. Otrzymasz praktyczne wskazówki, jak samodzielnie zarządzać swoimi profilami w mediach społecznościowych, tworzyć wartościowe treści w formie pisanej i wideo oraz angażować swoją społeczność.

Elementy szkolenia:

1. Wprowadzenie do budowania marki osobistej w social mediach:
- Dlaczego budowanie marki osobistej jest kluczowe dla sukcesu Twojego biznesu artystycznego.
- Jakie korzyści płyną z obecności w mediach społecznościowych.
2. Wybór odpowiednich platform społecznościowych:
- Analiza różnych platform społecznościowych (np. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok) i ich zastosowań w kontekście branży artystycznej.
- Jakie kanały społecznościowe są najbardziej odpowiednie dla Twojej marki i jak efektywnie je wykorzystać.
3. Tworzenie treści:
- Tworzenie atrakcyjnych postów i video, które przyciągną uwagę Twojej publiczności.
- Jak tworzyć angażujące opisy i nagłówki, które zachęcą do interakcji.
- Wykorzystanie narzędzi do edycji video.
4. Planowanie i strategia:
- Jak opracować mądry i strategiczny plan działań w mediach społecznościowych, dostosowany do Twoich celów i rynku.
- Określanie docelowej grupy odbiorców i dostosowanie treści do ich preferencji.
- Monitorowanie wyników i dostosowywanie strategii w oparciu o analizę danych.
5. Optymalizacja i promocja:
- Techniki optymalizacji treści i profilu w mediach społecznościowych, aby zwiększyć zasięg i widoczność Twojej marki.
6. Zoptymalizowane działania w internecie:
- Oprócz mediów społecznościowych, dowiesz się, jakie inne działania w internecie możesz wykorzystać do promocji swojej marki.
- Będziemy omawiać takie aspekty jak blogging, e-mail marketing, współpraca z innymi twórcami.
7. Prowadzenie: Sylwia Optymalizacja i promocja:
- Techniki optymalizacji treści i profilu w mediach społecznościowych, aby zwiększyć zasięg i widoczność Twojej marki.

Prowadzenie: Sylwia Dąbrowska (Teacherka)
Spotkanie towarzyszy wystawie "Dokładnie! Madonna pod jodłami".

INFORMACJE PRAKTYCZNE:
- dla kogo: dorośli
- czas: 17.06.2023 r. od godz. 11:30 do godz. 17:30
- miejsce: Oddział Sztuki Dawnej, ul. Toruńska 1, Gdańsk
- koszt: w cenie biletu wstępu
- ilość miejsc ograniczona, obowiązują zapisy: zapisy@mng.gda.pl lub +58 301 70 61 w. 216 (w godz. 8.00-16.00)
- przy zapisach prosimy o podanie nazwy wydarzenia w tytule wiadomości

Dzieło ze zbiorów Muzeum Archidiecezjalnego we Wrocławiu.

Mecenas Muzeum Narodowego w Gdańsku: Polska Grupa Energetyczna.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach zadania: Organizacja trzech wystaw czasowych w Muzeum Narodowym w Gdańsku.

Informacja o biletach

  • Bilet normalny
    20 zł
  • Bilet ulgowy
    1 - 12 zł
piątek – dzień bezpłatny
normalny – 20 zł
ulgowy – 12 zł
uczniowie i studenci 7 – 26 lat – 1 zł
bilet rodzinny, do 2 osób dorosłych (rodzice, opiekunowie) i dzieci do 18 lat – 30 zł
bilet grupowy (grupy liczące 10 i więcej osób), cena za 1 os. – 15 zł
bilet 30-dniowy – 40 zł (bilet uprawnia do jednorazowego wstępu na wystawy stałe i czasowe w Muzeum w okresie jednego miesiąca od dnia zakupu biletu)