stat

Warsztat researchera. Natalia Hatalska

Marketer, brand manager czy PRowiec to zawody wymagające oprócz wiedzy merytorycznej i multitaskingu, także wyczucia rynku i orientacji w trendach. Jeżeli poznawać warsztat pracy analityka - to od eksperta, który obserwuje i nazywa trendy po mistrzowsku. W czasie 5 godzin szkolenia z Natalią Hatalską poznasz tajniki reaserchu w kontekście budowania długofalowych strategii komunikacji i dobierania narzędzi do realizacji wyznaczonych celów. Poznaj metody, które prowadzą do powstawania takich dzieł jak Trendbooki czy "Cząstki przyciągania".

Natalia Hatalska - obserwatorka trendów, autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki "Cząstki przyciągania".

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands.

Członek Rady Ekspertów Think Tank. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.

Raz do roku agencja Projekt PR organizuje szkolenie dla klientów i przedstawicieli branży szeroko rozumianej komunikacji. Do tej pory odbyły się 3 spotkania:
2015: Jarek Kuźniar - Budowanie marki w mediach
2014: Paweł Tkaczyk - Storytelling: opowieści, które sprzedają
2013: Paweł Tkaczyk - Mistrz prezentacji, czyli jak w 20 minut oczarować publiczność i zobaczyć zachwyt w oczach szefa

Informacja o biletach