stat

Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z PTG. W trakcie spotkania poznasz nowych przedsiębiorców z różnych branż! Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!

Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji, oraz poznać innych uczestników spotkania w trakcie sesji kuluarowej.
Program wydarzenia:
18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 - Wystąpienie pierwszego prelegenta
18.45 - Wystąpienie drugiego prelegenta
19.15 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników
19.45 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking

Dlaczego warto przyjść na Wieczór Biznesowy PTG?
Poznasz nowych przedsiębiorców z Gdańska i regionu oraz nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!

Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowych
W naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy mają duże doświadczenie w prowadzeniu firmy w Polsce.

Wiedza prosto od praktyków
Zyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą branżową!

Inspiracja
Motywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.

Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:

  • video na temat budowania sieci relacji,

  • ebook - Przewodnik networkingowy po członkostwie w PTG

  • darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,

  • dostęp do zamkniętej grupy biznesowej na Whatsappie,

  • możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz z kim warto spotkać się 1:1



PRELEGENT I
Bartłomiej Glinka

Tytuł prelekcji: "Od 0 do 1.5 miliarda w 15 lat. Historie z mojego biznesu".
Bartłomiej Glinka posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży TSL. W swojej karierze pełnił m.in. funkcję dyrektora oddziału w Rohlig SUUS Logistics, gdzie odpowiadał za rozwój usług morskich, lotniczych oraz dystrybucji krajowej, a także zdobywał doświadczenie jako spedytor międzynarodowy w firmie Evergreen Marine Corporation.

W 2010 roku wraz z Markiem Rostkowskim założył firmę Omida, która wraz ze wzrostem przekształciła się w OMIDA Group, jedną z najszybciej rozwijających się firm logistycznych w Polsce. Jako Prezes Zarządu OMIDA Group, Bartłomiej Glinka był odpowiedzialny za całościową strategię firmy. W ramach działalności, odebrał wiele nagród, w tym Super Gazele Biznesu (2019), Nagrodę Pomorską Gryf Gospodarczy (2015), Diament Forbesa (2017), TOP Menedżera Pomorza (2018) oraz nagrodę Olivia Prize za produkt Omida Intermodal.

PRELEGENT II
Magdalena Sznajder

Tytuł prelekcji: "Rekrutowanie zespołu i zarządzanie nim podczas zawirowań i w trudnych czasach: radzenie sobie z rotacją, wypaleniem zawodowym i narzekaniem, przekazywanie niepopularnych decyzji podczas zmian." Dyrektor HR i Administracji w Atlanta Poland S.A., spółce notowanej na GPW, od ponad 35 lat specjalizującej się w przetwarzaniu bakalii. Atlanta Poland S.A. jest jednym z największych polskich importerów tego surowca z całego świata, a jej produkty obecne są na wszystkich rynkach europejskich i wielu światowych. Magdalena Szyndler to doświadczony menedżer, od ponad 25 lat związana z zarządzaniem organizacją, HR i administracją, współpracująca do tej pory z ponad 20 firmami, głównie produkcyjnymi z różnych branż, polskimi i międzynarodowymi, oraz z licznymi instytucjami, jako specjalista, HR Business Partner, menedżer i doradca zarządów.

Obecnie zarządza obszarem HR i Administracji w organizacji zatrudniającej łącznie ponad 400 osób w dwóch oddziałach w Polsce. Magdalena jest doświadczonym rekruterem, trenerem biznesu, coachem, mentorem. W swoich działaniach wdraża Dobre Praktyki HR, korzysta z wiedzy w zakresie m.in. zagadnień zarządzania organizacją i jej rozwojem, nowoczesnego HR, trendów rynkowych, zarządzania wiedzą, budowania i zarządzania zespołami, EmployerBrandingu, prawa pracy. W codziennej pracy stosuje zasady koncepcji Lean Management.

alert Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.

sie 11

poniedziałek, g. 14:00

Online
Wstęp wolny
lis 19-20

środa - czwartek, g. 11:00 - 18:00

Gdańsk,
Wstęp wolny