Budowanie relacji biznesowych, czyli współpraca z PTG. W trakcie spotkania poznasz nowych przedsiębiorców z różnych branż! Daj sobie szansę na zdobycie nowych klientów oraz rozwój swojej firmy!
Każdy z uczestników spotkania będzie miał możliwość aby zaprezentować swoją działalność w ramach sesji autoprezentacji, oraz poznać innych uczestników spotkania w trakcie sesji kuluarowej.
Program wydarzenia:
18.00 - Rozmowy kuluarowe, networking
18.15 - Wystąpienie pierwszego prelegenta
18.45 - Wystąpienie drugiego prelegenta
19.15 - Sesja autoprezentacji wszystkich uczestników
19.45 - Rozmowy kuluarowe, integracja i networking
Dlaczego warto przyjść na Wieczór Biznesowy PTG?Poznasz nowych przedsiębiorców z Gdańska i regionu oraz nawiążesz relacje biznesowe.
Networking, o skuteczności którego przekonało się już wielu członków naszej organizacji. Spotkasz przedsiębiorców z wielu branż, do których na co dzień trudno jest dotrzeć. To Twoja szansa na pozyskanie nowych klientów, partnerów i dostawców. W końcu biznes to relacje! Te prawdziwe, wartościowe, inspirujące, oparte na wzajemnym zaufaniu, nie na nachalnych próbach sprzedaży swoich produktów czy usług. Jeśli chcesz nawiązać znajomości, wymienić się wiedzą i doświadczeniem, a to wszystko bez obaw o kłopoty z asertywnością - nasze wydarzenie jest właśnie dla Ciebie!
Sposoby na rozwiązanie problemów biznesowychW naszej społeczności nigdy nie jesteś sam ze swoimi wyzwaniami. Zawsze może liczyć na wsparcie sprawdzonych i zweryfikowanych ekspertów. Martwią Cię wysokie podatki i myślisz o korzystnej optymalizacji? Koszty Twojego biznesu rosną (np. gaz, prąd) i zastanawiasz się jak je ograniczyć? Chcesz zatrudniać zaangażowanych pracowników i usprawnić proces delegowania? Szukasz możliwości na pozyskanie finansowania? A może interesują Cię nowe sposoby pozyskiwania klientów i skuteczny marketing? Podczas naszego wydarzenia uzyskasz porady na różne problemy biznesowe. Prosto od doświadczonych przedsiębiorców, którzy mają duże doświadczenie w prowadzeniu firmy w Polsce.
Wiedza prosto od praktykówZyskasz cenną wiedzę od praktyków na temat efektywnego i regularnego budowania relacji biznesowych. A to nie wszystko. Nasi prelegenci podzielą się swoją cenną wiedzą branżową!
InspiracjaMotywacja, jakiej nie jesteś w stanie dać sobie sam! Inni przedsiębiorcy, ich sukcesy i energia sprawią, że wrócisz do codziennych wyzwań ze zdwojoną siłą! Zyskasz okazję do wymiany doświadczeń, przedstawienia swojej marki, wysłuchania pomysłów innych osób na jej rozwój. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak wiele można zobaczyć, stając na moment z boku i konfrontując swoje wyobrażenia o branży z jej postrzeganiem przez innych przedsiębiorców.
Dodatkowo! Każdy uczestnik wydarzenia może otrzymać:
- video na temat budowania sieci relacji,
- ebook - Przewodnik networkingowy po członkostwie w PTG
- darmową konsultację podczas spotkania 1 na 1 o najlepszych praktykach networkingowych,
- dostęp do zamkniętej grupy biznesowej na Whatsappie,
- możliwość zadawania konkretnych pytań dotyczących networkingu oraz z kim warto spotkać się 1:1
PRELEGENT I
Bartłomiej GlinkaTytuł prelekcji: "Od 0 do 1.5 miliarda w 15 lat. Historie z mojego biznesu".
Bartłomiej Glinka posiada ponad 25-letnie doświadczenie w branży TSL. W swojej karierze pełnił m.in. funkcję dyrektora oddziału w Rohlig SUUS Logistics, gdzie odpowiadał za rozwój usług morskich, lotniczych oraz dystrybucji krajowej, a także zdobywał doświadczenie jako spedytor międzynarodowy w firmie Evergreen Marine Corporation.
W 2010 roku wraz z Markiem Rostkowskim założył firmę Omida, która wraz ze wzrostem przekształciła się w OMIDA Group, jedną z najszybciej rozwijających się firm logistycznych w Polsce. Jako Prezes Zarządu OMIDA Group, Bartłomiej Glinka był odpowiedzialny za całościową strategię firmy. W ramach działalności, odebrał wiele nagród, w tym Super Gazele Biznesu (2019), Nagrodę Pomorską Gryf Gospodarczy (2015), Diament Forbesa (2017), TOP Menedżera Pomorza (2018) oraz nagrodę Olivia Prize za produkt Omida Intermodal.
PRELEGENT II
Magdalena SznajderTytuł prelekcji: "Rekrutowanie zespołu i zarządzanie nim podczas zawirowań i w trudnych czasach: radzenie sobie z rotacją, wypaleniem zawodowym i narzekaniem, przekazywanie niepopularnych decyzji podczas zmian." Dyrektor HR i Administracji w Atlanta Poland S.A., spółce notowanej na GPW, od ponad 35 lat specjalizującej się w przetwarzaniu bakalii. Atlanta Poland S.A. jest jednym z największych polskich importerów tego surowca z całego świata, a jej produkty obecne są na wszystkich rynkach europejskich i wielu światowych. Magdalena Szyndler to doświadczony menedżer, od ponad 25 lat związana z zarządzaniem organizacją, HR i administracją, współpracująca do tej pory z ponad 20 firmami, głównie produkcyjnymi z różnych branż, polskimi i międzynarodowymi, oraz z licznymi instytucjami, jako specjalista, HR Business Partner, menedżer i doradca zarządów.
Obecnie zarządza obszarem HR i Administracji w organizacji zatrudniającej łącznie ponad 400 osób w dwóch oddziałach w Polsce. Magdalena jest doświadczonym rekruterem, trenerem biznesu, coachem, mentorem. W swoich działaniach wdraża Dobre Praktyki HR, korzysta z wiedzy w zakresie m.in. zagadnień zarządzania organizacją i jej rozwojem, nowoczesnego HR, trendów rynkowych, zarządzania wiedzą, budowania i zarządzania zespołami, EmployerBrandingu, prawa pracy. W codziennej pracy stosuje zasady koncepcji Lean Management.
Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.