Wielki Test Zabawek z Youtuberami pierwszy raz w realu! Już 15 czerwca na terenie Galerii Metropolia odbędzie się wydarzenie, na które czekają wszystkie dzieci!
Oglądanie filmów na YouTube z ulubionymi twórcami to wielka przyjemność, ale możliwość spotkania ich na żywo to już jest prawdziwe przeżycie. Dlatego już w sobotę 15 czerwca ulubieni YouTuberzy dzieci, pojawią się w Galerii Metropolia.
Podczas wydarzenia "Wielki test zabawek" nasi Goście Specjalni Miss Aga oraz Paweł Malinowski przeniosą swoje najbardziej popularne filmy do realu. Tym razem na żywo odbędą się unboxingi oraz testy topowych zabawek: Lost Kitties, Littles Pet Shop, Shopkins oraz SuperZigns.
Dodatkowo na terenie Galerii powstaną cztery strefy zabaw:
- strefa slimów - tworzenie rozciągliwych mas plastycznych o różnych kolorach, zapachach i kształtach,
- strefa piasku kinetycznego
- kolorowy piasek, który nie brudzi rąk oraz jest pozbawiony wszelkich alergenów,
- strefa gier planszowych - atrakcja dla dzieci troszkę starszych a także ich rodziców oraz strefa klocków, czyli zabawa konstruowania pobudzająca fantazję
Nie zabraknie również konkursów z nagrodami oraz możliwości wzięcia autografu lub zrobienia sobie selfie z youtuberami.
Miss Aga - W wirtualnym świecie znana youtuberka oraz gamerka. Wcześniej specjalistka od League of Legends, Pokemon Go i wielu, wielu innych gier. Aktualnie tematyka jej kanału to głównie testy i unboxingi najpopularniejszych i najnowszych zabawek, który obserwuje ponad 360 tys. widzów. Cyfry mówią same za siebie. Jest jedną z niewielu, która wyznacza trendy wśród dzieci.
Paweł Malinowski - Niekwestionowany autorytet w świecie rozrywki dla dzieci. Na swoim kanale w interesujący sposób opowiada o wadach i zaletach oraz prezentuje działanie różnych zabawek. Zarówno dzieci jak i rodzice przed decyzją o zakupie mogą przyjrzeć się na kanale Pawła mechanizmom działania zabawek. Kanał Pawła rozwija się w bardzo dynamicznym tempie, zyskał już ponad 260 tys. followersów. Jego najpopularniejsze filmiki trafiają do ponad. 1,5 mln. odbiorców youtube