W związku z ogłoszonym w dniu 07.04.2021 przedłużeniem lockdownu oraz bardzo poważnie podchodząc do sytuacji związanej z koronawirusem zmuszeni jesteśmy odwołać imprezę Wiosenny Tułacz w formule w jakiej chcieliśmy ją przeprowadzić.
Wiemy, że czekaliście na możliwość zmierzenia się z koncepcjami budowniczych tak samo niecierpliwie jak my, dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wielu z Was oraz mając na względzie sytuację pandemiczną, zmieniamy formułę z klasycznej imprezy na formę Tułaczowego Treningu na Orientację.
Na czym polega różnica?
Trening trwać będzie od soboty 10 kwietnia godz. 6:00 do niedzieli 18 kwietnia godz. 18:00. W tych dniach (nie wcześniej) będą ustawione w terenie wszystkie Punkty Kontrolne.
Nie będzie poczęstunku na mecie oraz możliwości noclegu. Mapy wzorcowe zostaną udostępnione w formie elektronicznej na naszej stronie www po zakończeniu Treningu.
Nie będzie możliwości zapisania się ani dokonania opłaty na miejscu tj. dla osób, które nie dokonały przelewu z opłatą startową. Celem przyspieszenia weryfikacji przelewu (zwłaszcza w weekendy) opłaty można dokonać również BLIKI-iem na numer 502 76 55 36. Dopisek bez zmian - tak jak w regulaminie.
Przywracamy opłaty obowiązujące do 6 kwietnia tj. zgodnie z terminem podstawowym w regulaminie. Osobom, które zapłaciły podwyższoną opłatę różnica zostanie zwrócona po zakończeniu Treningu.
Każdy, kto opłacił start otrzyma na maila mapę i kartę startową do samodzielnego wydrukowania i udziału w treningu w dowolnym czasie między 10 a 18 kwietnia.
Mapy będą rozsyłane na bieżąco w miarę potwierdzania chęci udziału w Treningu. Na mailową deklaracje rezygnacji z udziału czekamy do godz. 18:00 w piątek 9 kwietnia (termin wysyłki map do wszystkich, którzy do tego czasu nie zadeklarują rezygnacji z Treningu).
W dniu 10.04 w miejscu startu będzie możliwość odbioru pakietów startowych (wydrukowana mapa, karta startowa, zamówiona koszulka) zgodnie z harmonogramem minut startowych udostępnionym w nocy z piątku na sobotę na www.tulacz.almanak.pl. Prosimy jednak, aby korzystać z tego tylko w ostateczności jeśli nie macie możliwości samodzielnego wydrukowania map. Do punktu wydawania map prosimy podchodzić pojedynczo i tylko kapitanowie drużyn.
Medale za udział w Treningu, numery startowe oraz zamówione koszulki Tułacza będą do odbioru na mecie (starcie) Treningu w dniu 10.04 do godz. 18:00 lub osobiście w siedzibie Stowarzyszenia (Gdańsk Ujeścisko) do dnia 30.06.2021.
Czas startu i mety na kartę startową uczestnicy wpisują samodzielnie (ufamy Wam ;-)), lub dokonuje tego obsługa Treningu (dotyczy osób trenujących w dniu 10.04 w godz. 6:00-18:00). Dozwolone jest użycie własnoręcznie narysowanej karty startowej w przypadku braku dostępu do drukarki.
Po zakończeniu Treningu uczestnicy przesyłają zdjęcie lub skan karty startowej na adres almanak@almanak.pl celem ujęcia drużyny w oficjalnych wynikach.
Potwierdzenie punktów do Odznaki InO będzie możliwe na kolejnej imprezie organizowanej przez Bractwo Przygody Almanak.
W związku z trwającą od ponad roku sytuacją pandemiczną i niejasnością przepisów prawa kolejne edycje Tułacza w formule tradycyjnej (stacjonarnej) zostają zawieszone do odwołania (do czasu zakończenia pandemii). Wakacyjny Tułacz planowany na 19 czerwca 2021 odbędzie się również w formule Tułaczowego Treningu bezobsługowego o ile nie zostanie całkowicie odwołany.
W związku z powyższymi zmianami prosimy o wypełnienie krótkiej
ankiety lub o kontakt mailowy na adres almanak@almanak.pl celem ustalenia opcji zwrotu opłaty lub przeniesienia jej na inny termin. Zwrot/przeniesienie opłaty możliwe są jedynie do momentu wysyłki pakietów startowych, czyli
najpóźniej do 9 kwietnia godz. 18:00.