stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

Wstawmy się za - duszki!

Wieniczka i Leon. Uzależnieni od używek, wplątani w rodzinne więzy, szukają prawdy o życiu. Szukają prawdy o sobie. Alkohol i narkotyki otwierają przed nimi wrota innej percepcji świata, w którym bez problemu mogą rozprawić się z demonami (nawet jeżeli jest nim matka).

paź 3

czwartek, g. 19:00

bilety 40 zł
ulgowy 30 zł
paź 22

wtorek, g. 19:00

bilety 20 zł
ulgowy 15 zł
Kup bilet
Wyrusz z nimi w tę oniryczną podróż. Sprawdź, czy ich zniewolone przez używki umysły tańczą chocholi taniec w widmie wolności, czy też naprawdę dotykają absolutu. Pamiętaj, kupujesz bilet w jedną stronę....

"Moskwa Pietuszki" Wieniedikta Jerofiejewa
Teatr Stajnia Pegaza
Scenariusz i reżyseria: Ewa Ignaczak
Obsada: Radosław Ciecholewski

Wieniczka - intelektualista, pisarz, brygadzista, alkoholik. Lista jego wcieleń ma 125 km, z Moskwy do Pietuszek. Paradoksalnie, każda kolejna stacja oddala go od upragnionego celu, od utopijnego "raju". Radosław Ciecholewski będzie przewodnikiem po wcieleniach głównego bohatera, które, zatopione w oparach alkoholu, ukazują zatarte granice między filozofią, kulturą, polityką. W tym karykaturalnym świecie, Homo viator niesie swój krzyż w poszukiwaniu równowagi między sercem a umysłem â€" między szarą rzeczywistością a zatraconym humanizmem.

Radosław Ciecholewski znany jest głównie jako kompozytor muzyki do wielu utworów czy też całych programów, w tym ostatnio zrealizowany spektakl do wierszy Czesława Miłosza czy Małgorzaty Hillar. Po ukończeniu Studium Wokalno-Aktorskiego przy Teatrze Muzycznym w Gdyni grał m.in. w "Skrzypku na dachu", u Adama Hanuszkiewicza w "Weselu", laureat piosenki aktorskiej we Wrocławiu.

"Mateczka" wg "Matki" St. I. Witkiewicza
Teatr Stajnia Pegaza
Scenariusz i reżyseria: Ewa Ignaczak
Obsada: Ida Bocian
Śpiewa: Marta Andrzejczyk

Monodram rozgrywa się na kilku poziomach interpretacyjnych: społecznym, psychologicznym i artystycznym. Celem twórców spektaklu jest odnalezienie niezależnej przestrzeni dla artysty, w której mógłby funkcjonować wobec ograniczeń kultury, religii
i zasad społecznych. Czy jednostka może się przeciwstawić globalnemu systemowi współczesnego świata? Inspiracją stała się technika fotografii. Pojęcie NEGATYWU jest podstawową zasadą konstrukcji spektaklu, budowania roli i interpretacji.