stat
Impreza już się odbyła
PATRONAT

10 maja 2017 odbędą się XII Targi eHandlu w Gdańsku! Ich motyw przewodni to eCommerce Baltic EXPO - zarówno tematyka, jak i profil Wystawców będzie związany m.in. z ekspansją zagraniczną. Organizatorzy po raz pierwszy dokonują ekspansji na północ Polski, co pośrednio jest ukłonem w kierunku krajów nadbałtyckich.

mar 15

sobota, g. 10:15

Trójmiasto, Online
bilety 15 zł
paź'25 7-9

wtorek - czwartek

Gdańsk,
Kogo spotkasz na Targach?

Naszymi Wystawcami zostają providerzy usług dla ecommerce, od firm kurierskich i logistycznych, przez sprzedające rozwiązania SaaS, po systemy CRM i ERP.

Hale Amber Expo w Gdańsku zgromadzą ponad 120 wystawców. Staną oni przed wyzwaniem zaprezentowania od najlepszej strony swoich wizji współpracy oraz rozmaitych, innowacyjnych rozwiązań dla branży handlu internetowego. Jednocześnie na 4 scenach prezentacyjnych wystąpi łącznie 32 skrupulatnie wyselekcjonowanych prelegentów, na których swoje głosy przez 2 tygodnie oddawali internauci. Impreza ma na celu stworzenie tym samym przestrzeni do poszerzania wiedzy i aktywizowania zainteresowanych rozwojem technologii IT dla biznesu on-line. Mile widziani będą wszyscy mający do czynienia ze sklepami internetowymi, którzy chcą się przekonać się jakie wymierne korzyści przynoszą ukierunkowane, przemyślane i sprawdzone działania. Jak można dowiedzieć się od jednego z zaproszonych specjalistów, Wojciecha Mazura z formy Elephate.co: "Na XI Targach eHandlu opowiem o tym jak zdobyć więcej ruchu w Twoim e-commerce za pomocą content marketingu. Podzielę się najlepszymi praktykami oraz przykładami działań z prowadzonych kampanii content marketingowych, które prowadzą do znacznego zwiększenia ruchu na stronie."

Innym inspirujący gościem na #TEH będzie firma GetResponse, która niekonwencjonalnie podeszła do swojej ekspansji rozpoczynając ją nie na rodzimym rynku a w USA. Obecnie posiada biura m.in w Kanadzie, Indiach, Rosji i Malezji.

- W Targach eHandlu uczestniczymy regularnie już od pierwszej edycji - są w naszym kalendarzu wydarzeniem, którego nie możemy opuścić. Bez względu na to, gdzie się odbywają, zawsze tam jesteśmy! To jedyne tak duże Targi na polskim rynku, które stanowią świetną okazję do wymiany doświadczeń branżowych i rozmów z wieloma klientami. Tegoroczna lokalizacja Targów bardzo nas cieszy - nasza firma wywodzi się z Gdańska, podsumowuje Natalia Paczóska, Dyrektor ds. Marketingu w GetResponse.

Organizatorzy podkreślają, że ta edycja ma być najciekawszą ze wszystkich, które się dotychczas odbyły. Wpływ na to ma w dużej mierze rekordowa ilość nowych wystawców.

- Obserwujemy bardzo dynamiczny rozwój Polskiego e-handlu przy jednoczesnych inwestycjach gigantów tej branży w naszym kraju. Sprzedaż Internetowa w przeciwieństwie do tradycyjnej daje producentom opakowań możliwość sprzedaży dwóch pudeł do tego samego produktu - jednego do producenta, drugiego do e-sklepu. Dlatego chcemy nawiązać bliższe relacje z branżą, zaprezentować funkcjonalności naszych rozwiązań oraz podzielić wiedzą zdobytą w badaniach konsumenckich przeprowadzonych przez nas w roku 2016, mówi Jakub Balter - Regionalny Dyrektor Sprzedaży w Stora Enso.

Dostępność do uczestnictwa w imprezie ułatwią darmowe wejściówki oraz łatwy sposób rejestracji on-line. Spodziewana frekwencja wyniesie ok. 4000 wizytujących, spośród których większość to właściciele, managerowie i CEO firm E-commerce a połowa ankietowanych z poprzednich edycji deklaruje potrzebę odbycia spotkania z Wystawcami, udział w prezentacjach oraz - co być może najważniejsze - chęć poznania nowych rozwiązań branżowych.

Cały eHandel w jednym miejscu.
Sprawdź jak pozyskać Klienta na Targach eHandlu!


Niezależnie czy jesteś profesjonalistą czy entuzjastą nowych technologii i rozwiązań wspierania sprzedaży - na XII Targach Ehandlu każdy znajdzie coś dla siebie. Rdzeniem wydarzenie będą 32 starannie dobrane prelekcje opisujące realne case studies. Dodatkowo prezentacje zostały wyselekcjonowanie przez społeczność internetową po to by możliwie trafnie odpowiadały aktualnym trendom.

Godz. 11:00 - 11:20
Istvan Simon, Prefixbox
CRO through improving Product Search
Filip Duszczak, Instream.io
Jak skutecznie zautomatyzować procesy sprzedażowe i marketingowe w branży SaaS/IT/B2B
Dominik Krześlak, ExpertSender
One time buyers - jak nakłaniać klientów do kolejnych zakupów
Daniel Kędzierski, FastTony.es
5 ukrytych rozwiązań w Facebook API, które dopalą twój e-commerce

Godz. 11:35 - 11:55
Roman Szubryt, rankingCoach
Zwiększ przychody swojej firmy przy użyciu marketingu w SaaS
Arkadiusz Tokarczyk i Daniel Cisek, Kaliop Poland
Co łączy perspektywę administratora i końcowego użytkownika sklepu internetowego, czyli jak zadbać o obie grupy
Ireneusz Klimczak, GetResponse
4 filary marketing automation, dzięki którym spersonalizujesz komunikację
Dr Sohrab Kazemahvazi, Stora Enso
E-commerce Packaging: What consumers think and what e-tailers want
Godz. 12:25 - 12:45
Anna Rak, Trusted Shops
ABC efektywnej obsługi klienta w sklepie internetowym
Szymon Szirch, AB S.A.
Od zbierania informacji do ich wykorzystania w realizacji celów biznesowych
Łukasz Plutecki, AtomStore
Mobile commerce - wczoraj, dzisiaj i jutro
Tomasz Kubicki, Bluerank
Odczarowując Data Science

Godz 13:00 - 13:20
Marta Klimczak, FreshMail
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, Chrząszczyżewoszyce, powiat Łękołody - wykorzystaj dane jakie masz o swoich odbiorcach do zwiększenia efektywności z email marketingu
Piotr Michalak i Jarosław Ziółkowski, Grupa TENSE
SEO napędza e-commerce
Karol Dudij, Unified Factory S.A.
Chat boty i smart search czyli co może zdziałać automatyzacja wykorzystująca sztuczną inteligencją w ecommerce?
Michał Blak, edrone
Let's Compete with the machine!

Godz. 13:50 - 14:10
Łukasz Kozłowski, Shoper
Rage Against the Mobile
Sergey Butko, CallPage
Telefon jako źródło dodatkowych koszyków w twoim sklepie internetowym
Łukasz Wysokiński, E-Logistics
Wpływ customer care na zakupy internetowe jako jeden z czynników stymulujących sprzedaż w e-sklepie
Maciej Jasiaczyk, PayU
Innowacyjne wykorzystanie płatności - Sharing Economy na Polskim rynku

Godz. 14:25 - 14:45
Wojtek Mazur, Elephate
Jak zdobyć więcej ruchu w Twoim e-commerce za pomocą content marketingu
Michał Walachowski, EmailLabs
Dostarczalność e-mail - cichy zabójca Twoich działań z E-mail Marketingowych. Poznaj 7 sprawdzonych sposobów, które natychmiast zwiększą skuteczność Twoich wysyłek
Robert Wiśniewski, BEST.NET
E-commerce w B2B - nudny czy trudny?

Godz. 15:15 - 15:35
Sebastian Suma, CEO, Sempai
SEO i PPC - efektywnościowe YIN YANG, przeciwne lecz uzupełniające się siły marketingu w wyszukiwarkach
Paweł Fornalski, IAI-Shop.com
Wyprawa po Święty Graal e-commerce, czyli jak idąc pod prąd rozwiązaliśmy nierozwiązywalny problem drop shippingu
Igor Czajkowski i Maciej Synoradzki, 2ClickShop
Dlaczego tak wiele wdrożeń sklepów internetowych lub systemów B2B kończy się porażką i co zrobić by zakończyły się sukcesem
Jussi Lindberg, Adyen
Omnichannel is closer than you think

Godz. 15:50 - 16:10
Grzegorz Kordeczka, eMarketing.pl
Sekrety Content Marketingu dla eCommerce
Fernando Angulo, SEMrush
Top 10 Strategies to improve your SEO and get even more conversions for your E-Commerce
Andrzej Ogonowski, SMSAPI
Mówże wyraźniej!

Niemal wszyscy kupujemy już on-line ale czy zdajemy sobie sprawę jaka technologia i know-how stoją za kuszeniem nas ofertami? 10 maja Gdańsk stanie się na jeden dzień domem e-handlu. Dzięki XII edycji cyklicznej imprezy branżowej Targi Ehandlu będzie niecodzienna okazja by poszerzyć świadomość "konsumenta sieciowego".

Wstęp jest darmowy - wymaga jedynie rejestracji on-line.

Przeczytaj także