Zagramy Szekspira: Gdańskie Historie" - Kolejne spotkania w ramach projektu! Młodzież wyrusza śladami Profesora Limona i sięga po Sztuczną Inteligencję. Zapraszamy dzieci i młodzież na dwa kolejne, inspirujące spotkania w ramach projektu "Zagramy Szekspira: Gdańskie Historie". Uczestnicy połączą ponadczasowe dziedzictwo Williama Szekspira z historią miasta, postacią Profesora Jerzego Limona oraz nowoczesnymi technologiami, takimi jak AI.
        
                    
             
    
    
    
    
    
        Projekt realizowany w ramach programu Otwarty IKM i finansowany ze środków Miasta Gdańsk wkracza w fazę praktycznych warsztatów, podczas których uczestnicy będą tworzyć własne, animowane interpretacje Szekspirowskich motywów. 
Warsztat 3: Robocze Spotkanie w IKM - Ożywiamy Szekspira z AITermin: 14 listopada, godz. 16:00 - 20:00 Lokalizacja: Instytut Kultury Miejskiej (IKM), ul. Targ Rakowy 11
Trzecie spotkanie to faza tworzenia. Uczestnicy sięgną po nowoczesne technologie, aby stworzyć własne, animowane interpretację zebranych historii.
W programie:
Przegląd zebranych materiałów i wybór kluczowych wątków do finalnego filmiku.
Testowy przegląd animacji: Praca z tabletami i programami do montażu, tworzenie wstępnych scenek łączących wirtualną scenografię z animacją postaci pod okiem edukatora.
Wprowadzenie do AI i sztuka kompozycji: Uczestnicy poznają podstawy prompt engineeringu (tworzenie poleceń dla AI) do generowania postaci i elementów scenografii. Nauczą się łączyć tradycyjne (makietę) i cyfrowe elementy w spójną narrację filmową.
        
                
        
     Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.
 Treść tworzona na podstawie materiałów prasowych organizatora.