Prowadzisz bloga i chcesz zacząć na nim zarabiać? Zastanawiasz się jak napisać maila z propozycją współpracy do firm i jakie statystyki są istotne? Dowiesz się tego na najbliższej Strefie Blogera!
Gdzie: PPNT Gdynia, budynek III, sala F/H
Zapraszamy na spotkanie z Joanną Gwizdałą - blogerką, która na co dzień łączy biznesowo firmy i influencerów. Opowie o tym, jak nawiązać współpracę i czy warto rozważać rozliczenie barterowe. Wskaże, jakie statystyki są istotne przy podejmowaniu przez firmy decyzji o wyborze blogerów do kampanii marketingowych.
Dlaczego warto?Porozmawiamy o tym, jak marki dobierają influencerów do kampanii, o platformach pośredniczących we współpracach, ale także o tym, czy wychodzenie z własną inicjatywą do marki ma sens. Zobaczymy przykłady ciekawych kampanii i omówimy także złe praktyki.
Czego się dowiesz?Jak odnaleźć się w świecie współpracy i kampanii marek z influencerami?
Czy warto wyjść z własną inicjatywą do marki i jak to zrobić?
Czy barter się opłaca?
Dla kogo?
Na spotkanie zapraszamy każdego, kto myśli o zarabianiu z pisania tekstów lub prowadzenia własnego bloga - copywriterów, blogerów, ale także przedsiębiorców, którzy rozważają podjęcie współpracy z blogerami przy reklamie swoich biznesów.
Prowadząca: Joanna Gwizdała
Joanna Gwizdała, zawodowo specjalistka social media w jednej z trójmiejskich agencji interaktywnych, a prywatnie blogerka z 7 letnim stażem. Po stronie agencji odpowiada za strategie komunikacji marek w mediach społecznościowych oraz nadzoruje jej powstawanie, jest też odpowiedzialna za kreatywne koncepcje kampanii z blogerami oraz ich dobór do konkretnej kampanii. Po pracy autorka bloga Made by Gigi i ogromna pasjonatka Instagrama. Aktywnie wspiera też młodych polskich projektantów (rękodzieło, moda, grafika) w rozwoju ich marek w social media.