Dobry menedżer wie, jak cenny jest czas pracy. Dobry menedżer wie także, jak cenny jest work-life balance. Tymczasem pracujemy w niezwykle zmiennym środowisku biznesowym, dociera do nas jednocześnie wiele informacji i obarcza wiele zadań. Istotą staje się robienie rzeczy ważnych i najważniejszych i umiejętne zarządzanie zadaniami w czasie.
Podczas tego szkolenia online dotkniemy obszaru barier i przeszkadzaczy w skutecznym działaniu, po tej diagnozie przepracujemy kilka ważnych technik wspierających efektywne działanie.
1.Diagnoza
- bariery skutecznego planowania i organizowania.
- "Złodzieje" czasu" i metody radzenia sobie z nimi.
2.Działanie
- podstawowe zasady planowania na dzień i tydzień pracy
- techniki i narzędzia planowania i ustalania priorytetów
- Matryca Eisenhowera,
- Idea Covey'a,
- Analiza ABC.
Prowadząca:
Małgorzata Kamińska - trener z kilkunastoletnim doświadczeniem. Karierę zawodową rozpoczęła od pracy na stanowiskach związanych ze sprzedażą i marketingiem usług. Posiada doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem pracowników w jednej z największych firm telekomunikacyjnych w Polsce. Ponadto jako Kierownik Sekcji Wsparcia Sprzedaży, a następnie Kierownik Sekcji Treningu zajmowała się obserwacją i organizacją pracy podległych pracowników oraz działała na rzecz ich rozwoju osobistego i zawodowego. Obecnie trener, coach i konsultant w biznesie w obszarze strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi oraz wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku i Gdyni.