stat
Impreza już się odbyła

Zostań swoją wizażystką Opinie (1)

Douglas zaprasza na warsztaty makijażowe do perfumerii w gdyńskiej Galerii Klif.

paź 19

sobota, g. 8:30

Gdańsk,
Wstęp wolny
paź 24

czwartek, g. 09:00

bilety 299 zł
przedsprzedaż 199 zł
22 i 23 czerwca (piątek i sobota) perfumeria Douglas w Galerii Klif zaprasza na wyjątkową
Akademię Makijażu. To cykl profesjonalnych warsztatów makijażowych, w czasie których
będzie można poznać praktyczne triki i pod okiem wizażystów wykonać idealny make-up.
Szkolenia są bezpłatne i odbywają się w różnych godzinach - wystarczy zapisać się przez
stronę www.akademiadouglas.pl. Trójmiejskie warsztaty są częścią ogólnopolskiego
projektu perfumerii Douglas i marki Estēe Lauder.

Jest on odpowiedzią na sondaż TNS OBOP, z którego wynika, że chociaż 81% Polek twierdzi, iż
potrafi wykonać dobry make-up, to aż 34% z nich ma trudności z doborem podkładu. Zgodnie z
wynikami tych badań 2/3 (66%) ankietowanych kobiet deklaruje, że może zrezygnować z tuszu
do rzęs, a 99% z różu - kosmetyków gwarantujących natychmiastowy efekt. Wizażyści i styliści
są zgodni - Polki nie do końca wiedzą, jak wykonać makijaż, który podkreśli atuty ich urody.
Wspólnie z marką Estēe Lauder, partnerem projektu, chcemy to zmienić. Zapraszamy na
praktyczne warsztaty i dobrą zabawę makijażem - mówi Elżbieta Plichta, PR Manager Douglas
Polska.

A co o makijażu myślą mieszkanki Trójmiasta - jakie ma dla nich znaczenie i jakich
kosmetyków używają? Sondaż w tej sprawie TNS OBOP przeprowadził wśród gdańszczanek.
Po pierwsze makijaż pozwala czuć im piękniejszymi - potwierdziło to 40% pytanych kobiet.
Niemal tyle samo wskazuje jego istotną rolę w zwiększaniu pewności siebie (36%). Nie bez
znaczenia jest również kwestia tuszowania niedoskonałości cery - dla co trzeciej z nich właśnie
to charakteryzuje dobrze wykonany makijaż. Najważniejszym kosmetykiem kolorowym okazał
się tusz do rzęs - aż 36% kobiet zadeklarowało, że nie potrafiłaby zrezygnować z jego
stosowania. Malując się na co dzień, przeważająca większość ankietowanych (65%) stawia na
naturalność. Delikatny makijaż to niemal nasza cecha narodowa. Polki niechętnie sięgają po
odważne kolory cieni do powiek, czy pomadek głównie dlatego, że mają trudności z
dopasowaniem ich do swojego typu urody. Natomiast trwałość makijażu, która dla wizażysty jest
jednym z najważniejszych kryteriów, w świadomości Polek właściwie nie istnieje - mówi
Magdalena Przygoda, wizażystka Douglas Polska.

Partnerem Akademii Makijażu jest marka Estēe Lauder - jedna z największych i najbardziej
znanych firm kosmetycznych na świecie.