Aktualnie brak w repertuarze trójmiejskich teatrów

#hasztag #M19 (1 opinia)

teatr tańca
kasy:
58 550-12-15
wystawia:
Kąpielisko Morskie Sopot
data premiery:
21 czerwca 2019
Twoja ocena to: 5
#hasztag #M19
spektakl teatru tańca przy fontannie na Molo w Sopocie

Terminy spektakli (wstęp wolny):
CZERWIEC (g. 21:30) - 21, 23, 28, 29
LIPIEC (g. 21:00) - 2, 4, 9, 11, 16, 18, 30
SIERPIEŃ (g. 20:30) - 1, 9, 10, 18, 20, 22, 24, 27, 29, 31
WRZESIEŃ (g. 20:00) - 6, 7, 13, 14
Uwaga! Spektakle mogą być odwołane lub przeniesione na inny termin bez uprzedzenia.


"Nie wyobrażam sobie życia bez smart. W nim jest wszystko czego potrzebuję."

"Smartfon umożliwia mi spotkania na portalach społecznościowych i randkowych. Tam czuję się dostrzeżona a nawet podziwiana. Ludzie obserwują mój profil, zapraszają mnie do grona znajomych, poza tym lubię patrzeć na powiększającą się ilość lików pod moimi zdjęciami i filmami."

"Smart daje mi poczucie przynależności do społeczeństwa w znacznie szerszym gronie, dzięki portalom społecznościowym. Nie czuję się samotny, mam mnóstwo znajomych i przyjaciół."

Cyfrowy świat, w którym żyję ja i żyjesz ty, świat który akceptujemy i do którego za wszelką cenę chcemy się dopasować. Świat owładnięty ideą, że smartfon i technologia może wyręczyć nas w działaniu i myśleniu.

Żyjemy w społeczeństwie, w którym zaciera się świat rzeczywisty z wirtualnym.

Żyjemy w społeczeństwie, w którym więzi rodzinne zastępujemy znajomościami z facebooka. Zamykamy się w bańce informacyjnej, estetycznej, emocjonalnej, światopoglądowej, bo w swoim egocentryzmie nie jesteśmy zdolni do merytorycznej dyskusji i przyjmowania argumentów.

Żyjemy w społeczeństwie, w którym zaciera się granica między przestrzenią publiczną a sferą prywatną. Wysoki poziom ekstrawertyzmu doprowadza do tego, że większość ludzi gapi nam się w talerz, ocenia nasze twarze i prawie nagie ciała, jakbyśmy byli towarem.

Żyjemy w czasie szybkiego rozwoju urządzeń mobilnych, czyli szybko i byle jak. Spłycamy relacje między ludźmi, otaczającą rzeczywistość oceniamy bardzo powierzchownie. Opakowanie jest wszystkim! Nasz język staje się coraz uboższy, sprowadzając nasze emocje do tzw. hasztagów.

***

Ten spektakl to krzywe zwierciadło, w którym nie mamy czasu i ochoty się na co dzień przejrzeć, zajęci rozmawianiem, czatowaniem, twittowaniem, postowaniem i tak - hejtowaniem.

To dźwięk telefonu, który może wyciągnie ciebie z matrixa...

***

No to jak, łapka w górę?

#sygnał#logowanie#wirtualnykontakt#społeczeństwowsieci#obserwujetwojeżycie#śledzętwójruch
#ciągleoceniam#namierzam#mamcięwznajomych#usuwam#szukamzasięgu#braksieci#coteraz?


Scenariusz, reżyseria i choreografia: Joanna Drabik
Oprawa muzyczna: Marcin Kulwas

Występują:
Rafał Alchimowicz
Aleksandra Foltman
Adrian Kulesza
Magdalena Laudańska
Joanna Nadrowska
Kamila Maik
Radosław Palutkiewicz
Kalina Porazińska

Współpraca:
Mateusz Brzeziński
Iweta Kotlarek
Barbara Pędzich
Damian Tończyk

Produkcja: Marcin Kulwas
Organizator: PTH Kąpielisko Morskie Sopot Sp. z o.o.

-----

Joanna Drabik - Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im.Ludomira Różyckiego w Bytomiu (2007) i pedagogiki baletowej Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie (2013). Laureatka konkursów baletowych w kraju i za granicą: III miejsce w XV Ogólnopolskim Konkursie Tańca w Gdańsku 2007, finalista Konkursu Baletowego "Złote Pointy" w Szczecinie oraz "Citta di Rieti" we Włoszech. W tym samym roku zdobyła I mejsce w III Międzynarodowym Konkursie Choreograficznym w Bytomiu. W 2007 roku otrzymała angaż w teatrze Wielkim w Warszawie, gdzie występowała w licznych spektaklach baletowych m.in: Jezioro Łabędzie (Irek Muchamiedow), Śpiąca Królewna (Jurij Grigorowicz), Bajadera (Natalia Makarowa), Tristan, Kurt Weill, In Light and Shadow (Krzysztof Pastor), Concerto Barocco (George Balanchine), Artifact Suite (William Forsythe), Zielony Stół (Kurt Joss)Alpha Kryonia Xe (Jacek Przybyłowicz). Jako artystka Polskiego Baletu Narodowego, po wykonaniu partii Wybranej w "Święcie wiosny" w wersjach Wacława Niżyńskiego i Maurice'a Bejarta oraz Naszej Kobiety w balecie "I przejdą deszcze..." Krzysztofa Pastora została awansowana na koryfejkę. W 2013 roku po raz pierwszy wzięła udział w V edycji warsztatów choreograficznych dla tancerzy Polskiego Baletu Narodowego Kreacje. Zaprezentowała swoją pracę choreograficzną Kwartet (muz. W. Lutosławski Gry Weneckie, cz. I - Ad libitum). Następnie podczas VI, IX i X edycji warsztatów choreograficznych stworzyła kolejne etiudy choreograficzne: "Szpile" (muz. Tom Waits, Simone Diaz), "Momentum" (muz. M.Richter, J.Talbot), "Mów don't move" (muz. N. Jaar, Ugress, N. Simone). Ostatnia jej praca była prezentowana podczas XI edycji Kreacji w Teatrze Wielkim "Coś pomiędzy" (muz. Nino Rota, Tom Waits, Total Stereo i Kevin Morby).

---

Mololo to organizowane od 2012 r. spektakle plenerowe odbywające się przez cały okres letni przy fontannie na Molo w Sopocie. Wykraczają poza schemat teatru ulicznego, bardzo mocno obecna jest w nich muzyka i taniec. Klimat różnorodny: czasem współczesny, czasem kostiumowy.
Kolektyw Mololo - grupa trójmiejskich artystów (tancerzy, aktorów i muzyków) realizujących spektakle uliczne na Molo w Sopocie. Różne światy, różne doświadczenia - jeden cel.

2012 "Jestem z upływającej wody" (spektakl literacko-muzyczny)
2013 "Sny Mirona" (przy współpracy z Teatrem Snów)
2014 "Kuracjusze" (przy współpracy z Sopockim Teatrem Tańca)
2015 "Anioły nad Sopotem" (na podstawie poezji Krzysztofa Kuczkowskiego)
2016 "Crème Noir" (na podstawie poezji Joyce Carol Oates)
2017 "Miłość don Perlimplina do Belisy w jego ogrodzie" (tragifarsa Federico Garcii Lorki)
2018 "Czerwony kapturek w gotik stajlu" (na podstawie prozy Salci Hałas - finalista konkursu BestOFF)