2025-12-15 06:02
Nie będę ryzykował, gdyż już dwukrotnie wyszedłem przed zakończeniem "spektakli" oglądanych w TW. To już nie teatr, a jakieś dziwadło i wytwór chorych umysłów. Przykre, bo kiedyś to był Teatr !!!
2025-12-18 11:46
2025-12-17 16:53
Poszedłem na "spektakl", który z tytułu należy do kanonu klasyki. Zaczęło się od rynsztokowego słownika i inwektyw kierowanych w stronę widowni. Następnie jakiś rozebrany całkowicie do naga facet biegał po scenie prezentował swoje ubogie genitalia albo stał wypięty gołym tyłkiem do widowni. Więcej już nie oglądałem. Ale podobno było tylko gorzej.
2021-02-21 22:42
Większość osób które wyjechały za granicę traktuje tych co zostali w PL jak głupich frajerów. Przyjeżdżają wypożyczonym samochodem na urlop do Polski, pokazując że stać ich na sztejka w restauracji lub płytę w empiku.
2021-02-22 14:55
bo jestescie frajerami.
tyracie jak woly za 3600 brutto.
a w jeden miesiac w luksemburgu zarobilem wiecej niz wiekszosc z was przez rok :D
2025-12-18 11:02
2021-02-21 23:59
2021-08-15 21:57
tym oceniam spektakl lepiej. Pewnie, że nie wszystko było jak by można było. Pewnie,że nieszczęsnej Figurze znów nachalnie wciśnięto rolę " wampa" ale była bardzo przekonująca jako głos bitych żon. Zresztą nic
tym oceniam spektakl lepiej. Pewnie, że nie wszystko było jak by można było. Pewnie,że nieszczęsnej Figurze znów nachalnie wciśnięto rolę " wampa" ale była bardzo przekonująca jako głos bitych żon. Zresztą nic dziwnego-ponoć wie, co mówi. Zgadzam się z przedmówcami, że Zośka to postać, której los i kwestie wydają się najbliższe.Także moim wspomnieniom-a byłam wówczas młodą nauczycielką mierzącą się z tematem eurosierot. Na własne uszy i oczy słyszałam i widziałam takie dramaty. Scenografia świetna!Bardzo podkreślająca klimat zmagań. Wyszłam poruszona, przeżyłam swoje dylematy sprzed lat jeszcze raz, przypomniałam sobie tą gorycz. Dziękuję za to przedstawienie.Rzeczywiście temat mało otrzaskany- a przecież każdy Polak zna kogoś , kto był w takiej sytuacji. Była to sytuacja masowa.
2021-02-21 09:37
Panie Łukaszu, niech Pan przestanie pisać recenzje, bo po prostu to Panu nie wychodzi. Spektakl poruszający, piękna scena, w której Zosia opowiada o rozłące z najmłodszym dzieckiem. Nie zgadzam się z tym, ze spektakl
Panie Łukaszu, niech Pan przestanie pisać recenzje, bo po prostu to Panu nie wychodzi. Spektakl poruszający, piękna scena, w której Zosia opowiada o rozłące z najmłodszym dzieckiem. Nie zgadzam się z tym, ze spektakl jest nudny, długi. Akcja toczy się płynnie i szybko. Postacie grane przez Brajner i Figurę są bardzo wyraziste i to, co mi się podobało, obie otrzymały moment, w którym mogły opowiedzieć o swoim życiu i sytuacji, która zmusiła je do wyjazdu. Bohaterka J. Bartoszewicz faktycznie nieco z boku, ale w moim odczuciu miało tak być, to historie jej koleżanek miały wyjść na pierwszy plan, powód później zostaje wyjaśniony. Dla mnie 4,5/5. Brawo!
2021-03-14 08:42
Pan Łukasz jest zbyt młody, aby zrozumieć problem.
Sztuka świetna.
2021-02-21 11:39
A dlaczego odmawiasz człowiekowi mieć własne zdanie??? Towarzyszu, na nasze szczęście, czasy urawniłowki się skończyły. Gość w taki sposób odebrał tę sztukę i podzielił się swoimi spostrzeżeniami. O co ci chodzi? O gustach się nie dyskutuje, obywatelu!
2021-02-25 09:44
Nie chodzi o to, że ma własne zdanie, tylko o to, że dostaje pieniądze za pisanie recenzji, podczas gdy kompletnie tego nie umie. Zamiast interpretować czy poszukiwać dodatkowych znaczeń, po prostu opisuje wydarzenia na scenie. To się nazywa "streszczenie", a nie recenzja. W komentarzach można znaleźć lepsze teksty od tego, co pisze Rudziński.
2021-02-25 11:16
Zamiast zazdrościć, zatrudnić się jako recenzent.
2021-02-21 12:46
Nie odmawiam mu własnego zdania, jedynie kompetencji Panie Prezesie :)))
2021-02-21 12:26
A ja się z tą opinią nie zgadzam: pozdrawiam autora tekstu!
2021-02-21 09:41
O, ciekawe jaką notę dostałby u Pani Warlikowski? 20/10 czy może 2/10?
2021-02-21 09:53
Zależy od spektaklu, a nie nazwiska drogi znawco. Znane nazwisko oraz wcześniejsze sukcesy nie świadczą o tym, ze spektakl będzie dobry. Rozumiem też, że młodszy stażem reżyser nie może po prostu zrobić dobrego
Zależy od spektaklu, a nie nazwiska drogi znawco. Znane nazwisko oraz wcześniejsze sukcesy nie świadczą o tym, ze spektakl będzie dobry. Rozumiem też, że młodszy stażem reżyser nie może po prostu zrobić dobrego spektaklu? Czy jest jakiś okres przejściowy, powiedzmy 10-15 lat, kiedy to, co tworzy jest chłamem, a powyżej tego czasu zaczynają się spektakle godne obejrzenia? Dziękuję za Paniowanie, ale stety/niestety jestem Panem.
2021-03-14 08:39
Gra aktorska świetna - BRAWO
Scenografia idealnie pasująca do klimatu sztuki.
2021-03-12 22:18
co wiecej, jak sie pisze ze jedna z tych postaci zapamietalo sie tylko ze sceny tanca w kusym ubraniu to juz wszystko wiadomo.
2021-03-12 21:20
Chyba bylismy na innym spektaklu. Nie nudzialm sie ani przez chwile, a publicznosc chyba podziela zdanie, bo owacje byly na stojaco.
Kazdy tekst wypelniony, nie bylo zadnycn przelecianych kwestii, w KONCU uslyszalam wszystko dykcja aktorki grajacej Zosie swietna, spokojna, pewna. Rewelacyjny spektakl
2021-02-21 22:03
czy się zgadzam z oceną spektaklu czy nie nie jestem w stanie czytać Pana recenzji. Przepraszam ale jest to strasznie frustrujące... Chciałabym wreszcie przeczytać na trójmiasto.pl recenzję, która jest na jakimś przyzwoitym poziomie...
2021-02-22 13:57
Takie zaangażowanie emocjonalne w recenzje sztuki, przy której powstaniu się nie pracowało? A cóż frustrującego jest to, że ktoś obiektywnie ocenia aktorów? Jeśli ktoś widział porządną grę aktorska frustrującym dla niego
Takie zaangażowanie emocjonalne w recenzje sztuki, przy której powstaniu się nie pracowało? A cóż frustrującego jest to, że ktoś obiektywnie ocenia aktorów? Jeśli ktoś widział porządną grę aktorska frustrującym dla niego jest oglądanie aktorek odstawiających chałturę, bo z braku laku dobry kit a ludzie i tak będą klaskać na koniec...trójmiejscy artyści są ogromnymi narcyzami. Długo siedzieli jak pączki w maśle, ale widz teraz ma wybór! Wolę obejrzeć coś porządnego online z innego miasta, niż iść na lokalnego gniota
2021-02-22 19:32
Chodzi o język recenzji...to powinno się dobrze czytać...
2021-02-22 14:09
Panie Łukaszu, spokojnie ;-)
2021-02-21 08:55
bo pracy w Polsce nie było
2021-02-21 18:42
A prawda jest taka ze nieudacznicy i melepety zawsze mieli problem ze znalezieniem pracy, niezaleznie od tego kto rzadzil.
Co wy myslicie, ze ktos wam zaplaci za stanie, za chlanie, za granie w uja ?
Rozsyla
A prawda jest taka ze nieudacznicy i melepety zawsze mieli problem ze znalezieniem pracy, niezaleznie od tego kto rzadzil.
Co wy myslicie, ze ktos wam zaplaci za stanie, za chlanie, za granie w uja ?
Rozsyla taki Janusz CV gdzie sie da i oczekuje ze go przyjma od razu na kierownicze stanowisko i dadza 5000 na reke, majac wyksztalcenie zasadnicze zawodowe i braki w uzebieniu.
, a oferty pracy w magazynie, na zmywaku odrzuca i placze ze "nie moze znalezc pracy".
Uczyc sie byo trzeba, kursy robic i inwestowac w siebie, a nie wydawac na browary.
Znam ludzi po zawodowkach ktorzy zarabiali po prawie 5000 zl na stoczni 20 lat temu, a teraz maja wlasne firmy spawalnicze, hydrauliczne, a nie znaja nawet podstaw angielskiego.
Tylko zyciowe ZERA obwiniaja partie polityczne za swoje niepowodzenie zawodowe.
Jak pisalem - bylo sie uczyc, kursy robic, a nie chlac i wydawac pieniadze na glupoty.
2021-02-22 15:11
A zawody regulowane, uwzglednisz?
2021-02-21 09:05
Baranku wyjechały 15-20lat temu czyli za pierwszej ruiny pisu
2021-02-21 10:47
2021-02-22 13:01
2021-02-21 21:16
Liczyć nie potrafia
2021-02-21 10:50
Bezrobocie małe jak i zarobki na tyle małe że nie ma tygodniówek jak np w Anglii i jeszcze długo nie będzie .. mieszkania za drogie meble za drogie i za taką tygodniówkę w Polsce nic nie kupicie nawet tv za te dwa tysie,
Bezrobocie małe jak i zarobki na tyle małe że nie ma tygodniówek jak np w Anglii i jeszcze długo nie będzie .. mieszkania za drogie meble za drogie i za taką tygodniówkę w Polsce nic nie kupicie nawet tv za te dwa tysie, Partie Po PiS że o innych żal wspominać nic nie zmienią autor ma rację sztuka współczesna a uchwycić bieżących spraw się nie dało.
2021-02-21 14:35
2021-02-21 14:17
2021-02-21 14:09
2021-02-21 11:59
2021-02-22 06:16
To teraz dla równowagi czas na sztukę o emigrantkach które zajmują wysokie stanowiska w światowych koncernach, wykonują prestiżowe zawody i życie poza krajem nie jest dla nich udręką lecz kwestią wyboru.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.