2020-01-05 13:26
Jak co roku, zachwycone dziadki z pomorskich wsi.
Dla wiejskiego pokolenia 60+ to może było ciekawe, ale generalnie: żenująca porażka.
2020-04-29 23:37
Siedź Januszku w domku i oglądaj koziołka matolka.
2020-01-05 18:36
Pierwsza osoba w tej dyskusji wyraziła swoją opinię w sposób dobitny i niekulturalny, jednak zawarta w niej myśl jest prawdziwa. Na przeciętnym spektaklu w Muzycznym widownię tworzą głównie ludzie w średnio-starszym
Pierwsza osoba w tej dyskusji wyraziła swoją opinię w sposób dobitny i niekulturalny, jednak zawarta w niej myśl jest prawdziwa. Na przeciętnym spektaklu w Muzycznym widownię tworzą głównie ludzie w średnio-starszym wieku, pewnie rzadko mogą sobie pozwolić na taki wypad (pod względem czasu i kosztów), więc są zachwyceni masą osób na scenie, atrakcyjnością widowiska. Dla kogoś, kto chodzi regularnie do teatru (i innych miejsc kultury), propozycje Muzycznego są po prostu niestrawnym kiczem.
2020-01-05 19:43
Kolejny madrala.
2020-01-05 19:42
Odezwał się wielbiciel (cichy) disco polo i sylwestrow w 1.
2020-01-05 17:35
Żenujące jest to, co piszesz. Zastanów się zanim napiszesz, i obrazisz innych.
2020-01-05 14:52
Znalazł się znawca kultury wyższej. Wstyd, żenada. Ty nawet nie wiesz jak teatr wygląda od środka.
2020-01-04 10:26
Szczerze powiem, że tegoroczny koncert mnie rozczarował. Pomimo, że pierwsza część była naprawdę na wysokim poziomie i nie można na nią powiedzieć złego słowa, to druga była totalną pomyłką. Nie wierzyłam, że w teatrze
Szczerze powiem, że tegoroczny koncert mnie rozczarował. Pomimo, że pierwsza część była naprawdę na wysokim poziomie i nie można na nią powiedzieć złego słowa, to druga była totalną pomyłką. Nie wierzyłam, że w teatrze miejscu, które powinno propagować kulturę można było zaprezentować coś takiego jak postać Samanty. Osoba, która to wymyśliła powinna pisać scenariusze dla jakiegoś nędznego kabaretu a nie dla ludzi, którzy chcą zobaczyć klasę a nie pustactwo.
2020-02-05 19:28
Nie wierzyłam, że w teatrze miejscu, które powinno propagować kulturę można było zaprezentować coś takiego jak postać Samanty.
Otóż postać Samanthy to była lekcja dla pustactwa. Brawo osoba, która to wymyśliła!
2020-01-12 15:46
Byłam kolejny raz na Koncercie sylwestrowym ( 2018 2019 2020) . Bardzo podobały mi się lata 60-te. Do drugiej części mam kilka uwag. Prowadząca samanta mogłaby zaprezentować się w dennych kabaretach w teatrze
Byłam kolejny raz na Koncercie sylwestrowym ( 2018 2019 2020) . Bardzo podobały mi się lata 60-te. Do drugiej części mam kilka uwag. Prowadząca samanta mogłaby zaprezentować się w dennych kabaretach w teatrze muzycznym nie !!!!. Zepsuło mi to odbiór II części koncertu. Wiem co autor miał na myśli ale było to niesmaczne. Przepych na scenie doprowadzał mnie do zawrotu głowy ale takiego pozytywnego. było super !!!!! W skali 1 do 10 za Samantę daje 9. Pozdrawiam M. Pawlak
2020-02-05 19:22
Samantha była cudowna, wspaniała parodia języka niezbyt ogarniętej młodzieży.
2020-01-19 14:12
pierwsza czesc bardzo przyjemna, druga troche nudnawa, ale dawala rade. jedynie prowadzaca drugiego etapu na maksa zenujaca, powinien byl sie tym zajac ktos inny
2020-02-05 19:16
Ewa Walczak jako prowadząca Samantha była rewelacyjna!!! Nadawała infantylną Dodą. Gratuluję talentu!
2020-01-05 07:38
Niedawno słyszałem w TV, że Polski w latach 60-tych w ogóle nie było, a cały naród jedyne co robił to jęczał pod butem tyranii i modlił się o wybawienie. Jak więc mogły powstać w tamtych latach tak lekkie, melodyjne,
Niedawno słyszałem w TV, że Polski w latach 60-tych w ogóle nie było, a cały naród jedyne co robił to jęczał pod butem tyranii i modlił się o wybawienie. Jak więc mogły powstać w tamtych latach tak lekkie, melodyjne, pogodne i nadal z przyjemnością słuchane piosenki? Jakaś ściema! Tak, czy inaczej, gratulacje dla Teatru Muzycznego. Szczególnie za pierwszą część spektaklu
2020-02-02 11:19
a ile ty masz lat , że nie wierzysz w lata 60te tak powstało wówczxas coć co nasze prawnuki będą nucić, Korę na pewno nie no i kto dziś śpiewa zrozumiale po Polskuni
2020-02-02 11:15
a w teatrze upał,upal,upał zdechnąć można
2020-01-05 01:28
Opinia wyróżniona
Mam wrażenie, że stojące owacje są oczywistością dla aktorów Teatru Muzycznego (co spektakl to owacja). Tutaj czegoś zabrakło. Nie wiem czy to kostiumy, repertuar, scenariusz? Do aktorów, baletu i orkiestry przyczepić
Mam wrażenie, że stojące owacje są oczywistością dla aktorów Teatru Muzycznego (co spektakl to owacja). Tutaj czegoś zabrakło. Nie wiem czy to kostiumy, repertuar, scenariusz? Do aktorów, baletu i orkiestry przyczepić się nie można w zasadzie o nic (no może poza tym, że ciagle widzimy te same twarze w podobnym wydaniu i gdy jest się widzem częstym, nie okazjonalnym to kolejne popisy na podobną nutę tych samych załogantów zaczynaja nudzić), ale koncert pozostawia niedosyt.
2020-02-02 11:14
nalezalo przed spektaklem zje,sc kolację koniecznie,byłby mniejszy zawód to przecież koncwert sylwestrowy
2020-01-12 10:23
Dla mnie wykonanie to majstersztyk, jak zawsze, ale w repertuarze zabrakło, prawdziwych przebojów i gwiazd z lat 60-tych: Mały Książę - Kasia Sobczyk, Violetta Villas, kabaret Starszych Panów, Karin Stanek. Tak czy siak zabawa przednia, a wiolonczelistka naprawdę była prześliczna :)
2020-01-19 15:51
Mnie urzekła piękna, seksowna blondynka ( koński ogon) śpiewająca " Dwa serduszka" już po tej wersji z Mazowsza. Ciekawe jak się nazywa. Często " przewijała" się również w innych odsłonach. Czasami denerwowała mnie oczywiście Samanta.
2020-01-04 11:02
2020-01-19 14:14
siedzialem na balkonie drugim, po srodku. bardzo fajnie bylo wszystko widac, lepsza perspektywa na widowisko
2020-01-04 12:32
Jeśli chodzi o misicale, to najlepsza perspektywa i całość musicalu widoczna jest z pierwszego balkonu. W przypadku spektakli teatralnych, gościnne z Wawy faktycznie balkon, ten drugi, jest nieporozumieniem. Na sztuki teatralne powinien być zamykany.
2020-01-04 13:41
Jak zamykany? Ten teatr to biznes. Gdyby można było, dobudowaliby trzeci balkon, byle tylko widzów było więcej. A czy coś widać? To ma mniejsze znaczenie
2020-01-07 00:31
Na zachodzie są dwa razy większe widownię z dwa razy mniejsza scena i 4 razy mniejszą obsadą i nikt nie płacze️
2020-01-07 17:22
A czy ja płaczę? Skąd ten bzdurny wniosek? Zwracam tylko uwagę na to, że ten teatr to dochodowy biznes, dlatego absurdalne było założenie Zosi, że skoro z drugiego balkonu gorzej widać scenę, należałoby stosowną część wyłączyć z eksploatacji. W gdyńskim Muzycznym tak nie działa. Tam liczy się tylko kasa, a nie widzowie :-)
2020-01-04 11:53
rzędzie i to jeżeli jesteś bardzo niski bo zasłania barierka
2020-01-17 01:22
Po dzisiejszym spektaklu jestem pod ogromnym wrażeniem.
Zarówno poziom muzyczny i wokalny oraz kunszt aktorów i tancerzy oceniam bardzo dobrze.
Również scenografia i kostiumy świadczą o wielkim nakładzie
Po dzisiejszym spektaklu jestem pod ogromnym wrażeniem.
Zarówno poziom muzyczny i wokalny oraz kunszt aktorów i tancerzy oceniam bardzo dobrze.
Również scenografia i kostiumy świadczą o wielkim nakładzie pracy całego zespołu!!!
Prowadząca 2 część Samanta to ukłon w stronę młodszych widzów, tylko dyletantom może nie podobać się specyficzna ironia z części młodego pokolenia, pomimo że na widowni przeważała publiczność sporo starsza od artystów to Jej popisy wzbudzały salwy śmiechu.
Tak trzymać !!! Już czekam na przyszłoroczny występ.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.