2018-06-10 17:12
Młodzież zapomniała tekstu-brak doświadczenia.Przez cały spektakl wpadki z pamięcią.
2018-06-10 23:37
2018-03-25 16:55
Traktował ludzi jak bydło i taką samą dobrał sobie kadrę (oprócz p.Warszawskiego).Górski tak samo wyśmiewa się z zespołu jak i z Kunca.Po Operze krążą dowcipy tego Pana o dyrektorze.Jeden wart drugiego.Pani Jolanta co
Traktował ludzi jak bydło i taką samą dobrał sobie kadrę (oprócz p.Warszawskiego).Górski tak samo wyśmiewa się z zespołu jak i z Kunca.Po Operze krążą dowcipy tego Pana o dyrektorze.Jeden wart drugiego.Pani Jolanta co najwyżej umie zaparzyć herbatę i włączyć światło za 8 tys. miesięcznie trochę mało.Za to tak samo jak i Górski opowiada dobre dowcipy o Kuncu .Jeden wart drugiego
2018-04-20 18:43
chyba ma recenzje lepsze niż balet? wychwalany po premierach tego sezonu jako zespół świetnie prowadzony. Gratuluję wszystkim zespołom - pracownikom Opery sukcesu tej pięknej premiery oraz gratuluję zaproszonym solistom. Nie mogę się doczekać kolejnego sezonu z nowymi tytułami.
2018-04-21 12:16
oprócz 3-4 którym dał posadkę wszyscy .Kunc nam nie pozwala pracować na drugim etacie ale przymyka oko jak ten osobnik zdziera tysiące z OB i jak nie szpieguje i obraża to siedzi w AM .Dodatkowe etatki są ale... dla
oprócz 3-4 którym dał posadkę wszyscy .Kunc nam nie pozwala pracować na drugim etacie ale przymyka oko jak ten osobnik zdziera tysiące z OB i jak nie szpieguje i obraża to siedzi w AM .Dodatkowe etatki są ale... dla wielbicieli Kunca.Chór jest świetnie nagłośniony i to Pan akustyk powinien dostać dolę W.G.Na scenie już jest gorzej tochę nas mało wygląda to śmiesznie i można śpiewać tylko jakieś kabareciki.
2018-06-06 23:30
tylko poczekajmy, fru fru i po sprawie auto reklamujący się psycholu. Czasy wody brzozowej mi się przypominają, byle lać i artystę udawać,
2018-04-06 19:41
to jednak został odbudowany. To jest jakieś osiągnięcie.
2018-04-09 15:43
to bardzo bardzo mało ! gdzie obiecana klasyka gdzie cokolwiek oprócz Pinokia i Dziadka do orzechów?Nie widzę tu żadnego osiągnięcia wegetacja baletu to klęska.
2018-06-04 22:37
A wy wciąż swoje...
mielicie te konflikty i grillujecie kolejnego dyrektora, mając w głębokim poważaniu melomanów i wszystkich tych, którzy bilety kupują. Może któryś ze związkowców zasiądzie teraz w fotelu Kunca?
A wy wciąż swoje...
mielicie te konflikty i grillujecie kolejnego dyrektora, mając w głębokim poważaniu melomanów i wszystkich tych, którzy bilety kupują. Może któryś ze związkowców zasiądzie teraz w fotelu Kunca? To by dopiero były jaja :) :) :).
A ja wam mówię, że jak chcecie posłuchać dobrej muzyki to jeździjcie ze mną do Bydgoszczy, z dworca Gdańsk Główny: 15:58 albo 16:39 i na spektakl do opery albo koncert w filharmonii na 19 zdążycie. Elegancko, czysto, przyjaźnie, wysoki poziom artystyczny i dobra słyszalność. Tam melomanów artyści SZANUJĄ, a melomani artystów KOCHAJĄ!
2018-06-05 19:01
przestań nas zanudzać już tą swoją Bydgoszczą ja chcę spektakli w Gdańsku tylko nie semi tandety a z niczym innym niestety ta kadencja mi się nie kojarzy
2018-04-23 16:52
Operetke widziałam w sobote-21.04.br,więc moge się odnieść do obsady z tego dnia-Orfeusz smetna porazka.Euredyka nieco zbyt histeryczna,ale pieknie spiewajaca.Bardzo fajne kreacje bogów i bogiń-w zasadzie wszystkich bez
Operetke widziałam w sobote-21.04.br,więc moge się odnieść do obsady z tego dnia-Orfeusz smetna porazka.Euredyka nieco zbyt histeryczna,ale pieknie spiewajaca.Bardzo fajne kreacje bogów i bogiń-w zasadzie wszystkich bez wyjatków-szczególnie mieli pole do popisu Jowisz i Pluton-obaj super. Boginie wszystkie fajne, ale jedna z rogami na głowie wyrózniała sie rewelacyjnym ruchem scenicznym. John Styks przezabawny . Balet na niesamowitym poziomie. Piekne kostiumy ,oszczędna,ale ciekawa scenografia,śmiała interpretacja tej jakby nie było XIX wiecznej operetki (dużo golizny z nutka perwersji ;-)),muzyka śliczna i wpadajaca w ucho- także dzięki młodemu dyrygentowi,który pieknie wyciagał wszystkie interpretacyjne niuanse. Cieszę się,że mogłam zobaczyc ten spektakl i dziekuje i gratuluję jego realizatorom i wykonowawcom.
2018-04-23 16:22
w historii OB .Mam nadzieję koniec tego semi badziewia
2018-04-22 11:47
poprzestano na recenzji tutaj i na gdansk.pl pani Umięckiej - maaatko myślałem że gorszej od red. R nie można napisać, ale p. Umięcka się popisała i wyszło tak jakby nawet na spektaklu nie była!
2018-04-22 12:56
pewnie po stronie wykonawców. I co... za dużo pochwał dostałeś? czy za mało? jaki wykonawca taki recenzent. bo jeśli "artysta" to pewnie chcesz narobić we własne gniazdko, bo taki wydźwięk ma większość komentarzy
pewnie po stronie wykonawców. I co... za dużo pochwał dostałeś? czy za mało? jaki wykonawca taki recenzent. bo jeśli "artysta" to pewnie chcesz narobić we własne gniazdko, bo taki wydźwięk ma większość komentarzy przepełnionych chamstwem i hejtem pod bardzo przyzwoitą recenzją. Recenzentom i sprawozdawcom WIELKIE DZIĘKI, że jeszcze przychodzą to instytucji, w której niedowartościowani ludzie obrzucają się wzajemnie wyzwiskami. Podobno ryba gnije od głowy, ale tu tyle "głów" przychodziło - kolejnych dyrektorów i musi odejść bo zgnilizna mentalna tego "artystycznego" towarzystwa nie pozwalała normalnie pracować
2018-04-23 00:09
Najlepiej napisać swoje farmazony, a nie odpowiedzieć na pytanie.
Tak, byłem na spektaklu. Nie, nie jestem Artystą i byłem na widowni. Reszty twojego bełkotu komentować nie będę i chyba sam nie wiesz co napisałeś
2018-04-23 14:54
już nie jesteś pracownikiem, pewnie zwolnili Ciebie bo za kiepski byłeś i teraz plujesz na tych co rzetelnie pracują
2018-04-22 13:53
2018-04-22 17:53
to wyjątkowo wredne towarzystwo, jak ktoś coś dobrego zrobił dla tej instytucji
z czego oni przede wszystkim korzystali , to z zawiści potrafili to zniszczyć.
Wielkie podwyżki i dotacje z przed dziesięciu lat, szlag trafił przez te kreatury.
Teraz niech sobie płaczą nad małymi zarobkami i śpiewają: miałeś chamie
złoty róg.
2018-04-13 13:47
Kunca (brzmi to bardzo przewrotnie i dowcipnie w kontekście sytuacji w Operze Bałtyckiej ostatnich miesięcy).
2018-04-15 16:37
zresztą słuszne i należne pochwały, powinien dodać, że Chór przygotowany został przez kierownika zespołu Waldemara Górskiego. Można odnieść wrażenie, że komuś z zespołu zależy na "przekleństwie dla przygotowującego".
zresztą słuszne i należne pochwały, powinien dodać, że Chór przygotowany został przez kierownika zespołu Waldemara Górskiego. Można odnieść wrażenie, że komuś z zespołu zależy na "przekleństwie dla przygotowującego". Pewnie pisze to i ekran opluwa ktoś, kto nie sprostał oczekiwaniom i po prostu nie znalazł się w składzie zespołu występującego na scenie w tej nowej premierze. No cóż.... legitymacja związkowa może chroni przed zwolnieniem z pracy, ale nie jest przepustką na scenę... niestety. Gratuluję ciężko pracującym Artystom Opery i wszystkim Realizatorom, którzy pomimo ciągłego podgrzewania negatywnych emocji swój zawód traktują profesjonalnie.
2018-04-15 21:11
Chętnie się zamienię z tym chorzystą, co kasę bierze i w domu siedzi.
2018-04-15 21:46
zostań szefem związku zawodowego istniejącego w operze, albo załóż nowy, jeszcze rzadziej chodź na próby, a najlepiej pójdź na zwolnienie lekarskie na kilka miesięcy. Wtedy będziesz mógł posiedzieć w domu, a najlepiej
zostań szefem związku zawodowego istniejącego w operze, albo załóż nowy, jeszcze rzadziej chodź na próby, a najlepiej pójdź na zwolnienie lekarskie na kilka miesięcy. Wtedy będziesz mógł posiedzieć w domu, a najlepiej już tam pozostań... Potem zapisz się do chóru amatorskiego (jeśli przejdziesz przesłuchanie), i tam nauczysz się co to jest prawdziwa praca i odpowiedzialność, a poza tym udawaj biznesmena znającego się na sztuce... może kandyduj na radnego, zapisz się do jakiejś partii, potem ją zmień, jeśli to będzie bardziej opłacalne.
2018-04-16 00:39
Skoro dyrektorek podzielił chór na tych co pracują i tych co nie pracują przy przy jednakowych zarobkach pracujących i nie pracujących, to się nie można dziwić że ktoś pracujący chciał się z niepracującym zamienić. Czyli
Skoro dyrektorek podzielił chór na tych co pracują i tych co nie pracują przy przy jednakowych zarobkach pracujących i nie pracujących, to się nie można dziwić że ktoś pracujący chciał się z niepracującym zamienić. Czyli co? Ci co pracują na tych siedzących w domu zostali ukarani - bo jak to inaczej rozumieć? Takie postępowanie jest skrajnie niesprawiedliwe, zniechęcające do pracy i co najważniejsze NIEUCZCIWE. Kierownik obiecał, że pracujący art. chóru dostanie gratyfikację pieniężną by poprawić nastroje. Pewnie dyrektor wypłaci jakiś ochłap jeśli w ogóle, bo najłatwiej oszczędza się na artystach.
2018-04-16 16:30
są tak zniszczeni przez roszczeniową postawę związków, że wnioskowane dodatki za pracę nazywają ochłapem. Panie Dyrektorze, proszę nic im nie wypłacać. Najlepiej rozwiążcie tę instytucję i niech śpiewają na kontrakty.
są tak zniszczeni przez roszczeniową postawę związków, że wnioskowane dodatki za pracę nazywają ochłapem. Panie Dyrektorze, proszę nic im nie wypłacać. Najlepiej rozwiążcie tę instytucję i niech śpiewają na kontrakty. Rozliczenie faktycznie przepracowanych i przygotowanych partii sprawdzonych zanim staną na scenie. Tak pracuje cały liczący się artystycznie świat.... ETATY???? i nieobecność w pracy przez większość czasu na zwolnieniach lekarskich itp???? to jest patologia do której doprowadziły związki zawodowe w operze.
2018-04-17 19:26
Nasi przedstawiciele NIELEGALNIE zostali zwolnieni, więc związki to fikcja. Nagle OB stała się prywatnym folwarkiem dyrektora i niestety marszałka Struka. Co do tych kontraktów : na jaką sumę miesięczną twoim zdaniem
Nasi przedstawiciele NIELEGALNIE zostali zwolnieni, więc związki to fikcja. Nagle OB stała się prywatnym folwarkiem dyrektora i niestety marszałka Struka. Co do tych kontraktów : na jaką sumę miesięczną twoim zdaniem takie kontrakty powinny być zawarte, by artyści w ogóle chcieli się tym zawodem parać? Czy szukać pracy w innych teatrach operowych w których również art. chóru traktowani są jak zło konieczne?
2018-04-22 16:25
chyba, że takie właśnie kwalifikacje potrzebne są związkowym-"artystom"
2018-04-16 06:41
Za to, że pracowali w ramach obowiązującego ich etatu? Wolne żarty! Właśnie przez takie informacje wychodzicie na nierobów i roszczeniowcow. Załóżcie sobie forum, bo już się człowiekowi niedobrze robi od tych rewelacji i obrzucania ludzi z nazwiska stolcem...
2018-04-18 08:31
orkiestra i chór muszą być duże bo inaczej to najlepsze nagłośnienie nie pomoże a kto zwalnia niech sam idzie w di..ły !
2018-04-21 17:24
"artyści" chóru mylą chyba odsłuchy z nagłośnieniem. W KUNCU zaczęli słyszeć odpowiednio orkiestrę i nie spóźniają. Tak niewiele - dwa głośniczki - a tyle radości. Tyle, że teraz za plecami z odsłuchów może siebie
"artyści" chóru mylą chyba odsłuchy z nagłośnieniem. W KUNCU zaczęli słyszeć odpowiednio orkiestrę i nie spóźniają. Tak niewiele - dwa głośniczki - a tyle radości. Tyle, że teraz za plecami z odsłuchów może siebie usłyszeli i może to ich przeraziło??? Spokojnie, jeśli publiczność twierdzi że jest ładnie :) i tak was chwalą, zaufajcie, tak to WY :) to Was chwalą. W KUNCU się udało, no ale pewnie żal mają ci co się na scenę nie dostali.
2018-04-13 13:57
W internecie to latwo pisac. Psuc swieto artystom. Niech pan to w pracy powie w cztery oczy.
2018-04-13 14:47
Spektakl, a tym bardziej premiera, to jest święto Artystów - Solistów, Orkiestry, Chóru, Baletu, więc zajmijmy się - komentujmy ich pracę, gre, śpiew, a nie to jak wielkim .................... jest p. dyr.!!!
2018-04-13 18:21
Może soliści świętują, ale chórzyści ... ja ze swej strony będę świętować w lipcu gdy będę mógł do tej bieda pensji dorobić.
2018-04-13 18:57
kiedyś, złoty róg, było to uszanować.
A teraz sobie płaczcie.
2018-04-14 17:02
Złoty róg? O czym waść bredzisz? Artyści chóru od zawsze byli są najniżej wynagradzani.
2018-04-15 09:58
no i słusznie, sorry. praca polega na spiewaniu. ale osiem godzin spiewac nie wolno bo sie glos niszczy. wiec macie pelne etaty, wszystkie zusy-srusy, a pracujecie polowe tego, co inni. tylko prosze bez tekstow, ze sie
no i słusznie, sorry. praca polega na spiewaniu. ale osiem godzin spiewac nie wolno bo sie glos niszczy. wiec macie pelne etaty, wszystkie zusy-srusy, a pracujecie polowe tego, co inni. tylko prosze bez tekstow, ze sie przygotowujecie do roli w domu, bo przeciez nie woln za dlugo dziennie spiewac. wiec sie zdecydujcie!
praca w chorze powinna byc dodatkowym zajeciem. owszem, platnym, ale dodatkowym, para-amatorskim, forma spedzania czasu wolnego, przeciez caky czas podkreslacie ze spiewacie z pasji i milosci do sztuki. to znajdzcie sobie dobrze platna prace na pol ettau, a drugie pol spiewajcie z pasji!
a jak sie nie podoba to pretensje do siebie i do rodzicow, ze niczego innego sie nie nauczyliscie robic. magistrowie sztuki!
2018-04-16 00:21
Praca w teatrze jest pracą zadaniową. Rozumiesz pojęcie ZADANIOWĄ ???? Wyjaśniam: masz np. zadanie przygotować NABUCCO - byłeś na tym? Pewnie nie, nie mniej by można było to zaśpiewać trzeba się tego nauczyć -
Praca w teatrze jest pracą zadaniową. Rozumiesz pojęcie ZADANIOWĄ ???? Wyjaśniam: masz np. zadanie przygotować NABUCCO - byłeś na tym? Pewnie nie, nie mniej by można było to zaśpiewać trzeba się tego nauczyć - przeliteruję by Twój mózg mógł to zakodować i przyswoić N - A - U - C - Z - Y - - Ć. Nie pracujesz wtedy 3 godziny a 8 czyli 4 godziny rano i 4 wieczorem. 4 + 4 = 8 , jeśli już rozumować jak ktoś z fabryki gwoździ. Gdy już się czegoś nauczyłeś, wystarczy tylko powtórzyć by kolejne przedstawienia były na możliwie największym poziomie wykonane, a na powtarzanie nie potrzeba poświęcać tyle czasu, co na naukę od początku. Czy poziom zawsze będzie tak samo wysoki? Sam sobie odpowiedz czy jest różnica między żywym teatrem a płytą odtwarzaną w domu. Nie oczekuj ode mnie siedzenia bezproduktywnego tylko po to, by odsiedzieć d*pogodzinę, bo ty zazdrościsz mi tego, że poświęcam mniej czasu na pracę od ciebie. Poświęcam tyle czasu ile wymaga kierownik, kierownik zaś jest odpowiedzialny za przygotowanie chóru na wykonania dzieła i potrzebuje odpowiednią ilość czasu w zależności od trudności danego dzieła.
2018-04-13 14:48
Opinia publiczna dorwie was juz
2018-04-13 14:04
2018-04-13 14:15
2018-04-13 14:13
Ostracyzmem i zmianą pracy
2018-04-13 14:01
spektakl bardzo nierówny,dobrze bawiłem się tylko w czwartym akcie.Przez pierwsze trzy wiało trochę nudą soliści bardzo nierówno czasami młodych studentów nie było dobrze słychać a jeśli pobiera się sporą kasę za bilet
spektakl bardzo nierówny,dobrze bawiłem się tylko w czwartym akcie.Przez pierwsze trzy wiało trochę nudą soliści bardzo nierówno czasami młodych studentów nie było dobrze słychać a jeśli pobiera się sporą kasę za bilet to wolałbym bez eksperymentów.Czyżby fama o dziwnych zachowaniach p.Kunca zniechęciła do współpracy zawodowych solistów?Może kiepsko płaci lub zalega z wypłatami?Nie można wszystkich spektakli opierać na eksperymentach na widzach płacę i chcę zawodowych solistów.Chór też nierówno,ogólnie poprawnie ale były momenty ,że śpiew przypominał wycie ,krzyk rozpaczy .Scenografia znowu wypożyczona z przedszkola ?Kostiumy bardzo mi się podobały.Reżyseria jak to obecnie trochę zbyt erotyczna trafiająca w pospolite gusta ale ogólnie pozytywnie.Mam nadzieję,że pod nowym dyrektorem i nowymi kierownikami Zespoły rozwiną się i nie będzie oszczędności kosztem widza.
2018-04-15 21:06
Jak na razie, to są oszczędności kosztem artystów.
2018-04-13 14:19
rozumiem ,że tylu ju zwolniono i tak są zastraszeni ,że trza się drzeć !
2018-04-13 18:59
to na pewno, nie darcie mordy.
2018-04-14 14:16
Czy stać marszałku Pana i miasto na kolejne procesy tym razem związane z p.Górskim? Z tego co wiem takie zaczną się wraz z odejściem p.Kunca i brakiem ochrony jaka teraz roztaczana jest przez dyrektora nad tym Panem.
2018-04-14 10:42
Ja spiewalem w strone Orfeusza.Jestem.profesjonalista.
2018-04-13 14:17
na próbach może, ale na scenie nie mysli się o niebieskich migdałach(zazwyczaj;).
2018-04-15 21:58
Drogie koleżanki i koledzy z zespołów artystycznych i technicznych.Kończy się drugi sezon w których byliśmy psychicznie teroryzowani,słownie obrażani,wyśmiewani wyzywani od najgorszych.Były to sezony artystycznego
Drogie koleżanki i koledzy z zespołów artystycznych i technicznych.Kończy się drugi sezon w których byliśmy psychicznie teroryzowani,słownie obrażani,wyśmiewani wyzywani od najgorszych.Były to sezony artystycznego badziewia,semi gniotów sezony w których przedstawiano nas jako darmozjadów ,leni itp.Pisano o zastąpieniu Opery Biedronką,Lidlem ,zaoraniu, postawieniem biurowca itd.Pisano o zamknięciu ,wyrzuceniu wszystkich i ogromnych remontach bo scena nasza nie nadaje się do niczego tylko do zburzenia.Czy takie opinie mógł napisać miłośnik opery-meloman? Nie,bo tacy życzą dobrze naszej instytucji i chcą aby działała i przynosiła radość nam wszystkim.Wiadomo powszechnie ,że na remontach można zbić super kasę za ustawione przetargi.Po co grać skoro wpływa do kieszeni kilkaset tysięcy za "wygrany"przetarg a remont ciągnie się i ciągnie i koszty rosną.Obecnie portal ten jest zalewany podobnymi opiniami odchodzącej ekipy.Pan Kunc zatrudnił podobnych jemu nieudaczników nie mających pojęcia o swoich obowiązkach ,mnożących etaty administracyjne bo jak nie wiem co mam robić to zatrudnię sobie pomagierów a tamci następnych i następnych.Chór jest teraz wyjątkowo mocno wzmacniany elektronicznie albowiem już coraz trudniej uzyskać brzmienie kiedy się tylu pozwalniało lub zwolniło z przyczyn poza artystycznych.Przez ciągłe szczucie i zastraszanie jak to ktoś napisał przez ... Orkiestra ciągle forte,forte bo też już brzmi jak by tam brakowało nie jednej a kilku sekcji.Technika od lat tak źle nie była prowadzona.Pani dyrektor zwala całą robotę na podwładnych bo sama nie ma pojęcia o tym co i jak.Całe administracyjne towarzystwo bawi się dobrze zwalniając tych którzy faktycznie coś robią.Skoro wszystko brzmi coraz lepiej wraz z postępującymi zwolnieniami i coraz mniejszymi zespołami to niech zostanie tylko administracja wydajność,jakośći oszczędności skoczą o tysiące procent.Tylko spektakli nie będzie.Koleżanki i koledzy.Kochani widzowie zostawmy już tę beznadziejną ekipę w spokoju.Wypompowali Wasze i nasze pieniądze dali Wam pseudo semi kulturkę niech idą... .Nadzieja pozostaje ,że pochyli się nad nami i Wami ktoś kochający sztukę a nie finansowy krętacz i kłamca. RIP nad tą beznadziejną dyrektorsko ,kierowniczą ekipą.
2018-04-22 12:03
2018-04-17 09:18
2018-04-16 15:50
bo przez miłą administrację jest "zlewany" chyba nikt tam nawet nie wie jak do tego się zabrać bo co podsumowanie okresu to błąd na błędzie.Co do cięć to proszę zacząć od siebie a o scenie to wie Pani tyle co nic.Co do
bo przez miłą administrację jest "zlewany" chyba nikt tam nawet nie wie jak do tego się zabrać bo co podsumowanie okresu to błąd na błędzie.Co do cięć to proszę zacząć od siebie a o scenie to wie Pani tyle co nic.Co do pieniędzy to zgoda bo opera jest i musi być kosztowna ale bez artystów nie ma to sensu a bez połowy administracji jak najbardziej -zwolnij się, pomożesz!
2018-04-16 17:16
I jeszcze jedno - wypowiedziałeś swą opinię, ja swoją. Jak świat sługi i szeroki - ile ludziów tyle opinii. Masz prawo do swojej , nie odbieraj mnie tego przywileju. Nie wiesz kim jestem ( bynajmniej nie z
I jeszcze jedno - wypowiedziałeś swą opinię, ja swoją. Jak świat sługi i szeroki - ile ludziów tyle opinii. Masz prawo do swojej , nie odbieraj mnie tego przywileju. Nie wiesz kim jestem ( bynajmniej nie z administracji) więc Twoje osądy w stylu "znasz się bądź nie" są bezwartosciowe.Dla mnie również jesteś anonimowy , forum jest dla wszystkich. Roznijmy się z szacunkiem
2018-04-16 17:03
Wcale nie-drogi acz szanowny kolego - jak wyźej.
2018-04-16 12:07
Kolego - tytułuj swój liścik do tych co to byli psychicznie terroryzowani,słownie obrażani,wyśmiewani wyzywani od najgorszych. Ja nie byłam.
Mało tego - uważam ,że nasza scena jest BEZNADZIEJNA i niestety wraz z
Kolego - tytułuj swój liścik do tych co to byli psychicznie terroryzowani,słownie obrażani,wyśmiewani wyzywani od najgorszych. Ja nie byłam.
Mało tego - uważam ,że nasza scena jest BEZNADZIEJNA i niestety wraz z gmachem nadaje sie do generalnego remontu,żeby nie powiedzieć gorzej do wyburzenia. I bynajmniej nie znaczy to,że nie jestem miłośnikiem opery.Jestem bo tu od wielu lat pracuję i widzę jak gmach popada w ruinę. W administracji nareszcie pracują mili uśmiechnięci i życzliwi ludzie-tego nie było odkąd odeszła od nas cudowna Pani Grażynka. W opinii wielu muzyków,profesorów chór nareszcie brzmi jednorodnie- Reqiem Faure teraz a z przed paru miesiecy to PRZEPAŚĆ.
Wy tę nadzieję,na pochylenie się kogoś kochającego sztukę to wsadźcie sobie ...w kieszeń. Tu trzeba pieniędzy i bolesnych cięć bo inaczej zamkną nas w cholerę!!
2018-04-16 15:35
2018-04-16 16:59
Nie. A jak mnie byle bęcwał zwolni to z pewnością nie będę szkalowała tych, którzy będą mieli odmienne zdanie w temacie.
2018-04-16 11:57
Kasę wypompował Weiss,Kunc raczej od orkiestry wymaga piano,nie forte- forte rżną pożal się boże " muzycy" bez świadomości instrumentu,synowie,córki,znajomi królika....najgłośniej krzyczący...moźe nawet Ty RIPIE.To z
Kasę wypompował Weiss,Kunc raczej od orkiestry wymaga piano,nie forte- forte rżną pożal się boże " muzycy" bez świadomości instrumentu,synowie,córki,znajomi królika....najgłośniej krzyczący...moźe nawet Ty RIPIE.To z czym mamy do czynienia w operze to nie jest świat czarno- biały.Współczuję tym ,którzy czerpią wiedzę z jednego źródła.Stronniczość,manipulacja,nienawiść,małostkowość,niedowartościowanie.... mam nadzieję,że czytający te wpisy,mają swój rozum i nie opierają swej świadomości na nich.
2018-04-16 15:54
gramy sam badziew prawdziwych przedstawień nie ma 2-3 w miesiącu.Zamiast podwyżek dochodu obniżki a kasy nie ma ! Więc pytam się kto tu szachruje?
2018-04-16 11:15
jeśli ma to przyciągać widzów i ma odnosić sukcesy to musi kosztować.Zespoły muszą być duże bo robi to jakość.Pięć Pań i Panów choćby nie wiem jak się starało to nie zastąpi dużego chóru.Orkiestra w tym składzie to może
jeśli ma to przyciągać widzów i ma odnosić sukcesy to musi kosztować.Zespoły muszą być duże bo robi to jakość.Pięć Pań i Panów choćby nie wiem jak się starało to nie zastąpi dużego chóru.Orkiestra w tym składzie to może przygrywać do kotleta.
Opera jest i ma być kosztowna i wtedy będzie się o tym mówiło,pisało .To daje szacunek ,splendor i jest powodem zazdrości .Taki spektakl pozostaje w pamięci.Nigdy ale to nigdy Widzu z Trójmiasta nie zobaczysz i nie usłyszysz Wagnera ,Mozarta jęśli będzie ci przygrywała kapela a nie orkiestra .Jeśli będzie śpierał chórek zamiast chóru.Jeśli linia UM jaką kontynuował WK to nadal będziemy mieli wszystko semi.Bogata scenografia ,duże zespoły =pełna sala,rozgłos,wspaniałe wrażenia.
2018-04-16 11:19
To nawet Wagner zabrzmi w pięcio osobowym zespole
2018-04-16 11:23
2018-04-20 11:56
wydarzenie zniknęło szybko ze strony ale nie mając gdzie wyrazić opinii robię to tutaj.
Nie można wszystkiego tłumaczyć oszczędnościami.Nie krytykuję samego pomysłu który jest dobry ale...pusta scena to bardzo zły
wydarzenie zniknęło szybko ze strony ale nie mając gdzie wyrazić opinii robię to tutaj.
Nie można wszystkiego tłumaczyć oszczędnościami.Nie krytykuję samego pomysłu który jest dobry ale...pusta scena to bardzo zły pomysł.Jako opiekunka grupy młodzieży napiszę Wam o czym mówiono po wyjściu z gmachu po przedstawieniu.Młodzież głównie mówiła o braku scenografii .Jeszcze raz podkreślę ,nie krytykuję samego pomysłu który wydaje się dobry lecz dajcie tej młodzieży coś w zamian za jej bilety nie tylko pustą scenę.To nie buduje dobrych wspomnień.Mowa o spektaklu 19.04.18.
2018-04-13 11:38
ja nniestety poprzestalem na przeczytaniu recenzji.... chcialbym pojsc, ale wozek to w operze przeszkoda nie do pokonania. do toalety są strome schody, nikt nie bedzie przeciez znosil kalekiego na wozku, juz na pewno nie panie bileterki. a do woreczka nie zamieram robic. no to opery nie bedzie :( nie dla mnie :(
2018-04-18 15:49
jest w Operze toaleta dla niepełnosprawnych
2018-04-13 12:03
w operze 5 metrow od kasy na poziomie parteru jest duza toaleta z wszystkimi dogodami dla osob na wozkach, wystarczy spytac bileterki.
wjazd na widownie z jednej strony jest bez schodów, a sama widownia ma miejsca
w operze 5 metrow od kasy na poziomie parteru jest duza toaleta z wszystkimi dogodami dla osob na wozkach, wystarczy spytac bileterki.
wjazd na widownie z jednej strony jest bez schodów, a sama widownia ma miejsca przystosowane do tego, by siedziec we wlasnym wozku nie przeszkadzajac innym.
pomimo tragedii zyciowej warto sie dopytac a nie od razu poddawac. powodzenia!
2018-04-13 13:34
Gdybym ich słuchał i brał to do siebie, to bedac bardzo optymistyczna osoba dawno bym się powiesił. Chyba to tragizowanie i narzekanie daheim chęć do życia
2018-04-13 18:52
2018-04-13 17:00
typowy brak empatii. moze jeszcze powtorka akcji T4? typowe.....
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.