Opinie (6)

  • repertuar po zalogowaniu? (4)

    Jestem zalogowana na stronie kawiarni, a repertuaru i tak nie ma.

    • 16 4

    • Repertuar jest po zalogowaniu! (1)

      Ja też jestem zalogowana i repertuar jest do 7 czerwca:) Proszę nie wprowadzać w błąd zainteresowanych osób:)

      • 4 0

      • Repertuar ustalany jest na 2 tygodnie i po tym upływie czasu zmienia się. Do osób, które zalogują się na naszej stronie wysyłamy co dwa tygodnie aktualny repertuar.

        Pozdrawiamy!

        • 1 3

    • Aby mieć pełny dostęp do konta z repertuarem należy aktywować link, który powinna Pani otrzymać na wskazany adres email.
      Gdyby problem nadal istniał bardzo prosimy o kontakt tel. (58) 682-15-67

      Pozdrawiamy!

      • 2 3

    • na adres mailowy wysyłają.

      • 2 0

  • Jestem zalogowana , ale repertuar do mnie nie przychodzi !

    • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.