2011-06-03 18:36
Jestem zalogowana na stronie kawiarni, a repertuaru i tak nie ma.
2011-06-04 23:30
Ja też jestem zalogowana i repertuar jest do 7 czerwca:) Proszę nie wprowadzać w błąd zainteresowanych osób:)
2011-06-22 14:02
Repertuar ustalany jest na 2 tygodnie i po tym upływie czasu zmienia się. Do osób, które zalogują się na naszej stronie wysyłamy co dwa tygodnie aktualny repertuar.
Pozdrawiamy!
2011-06-21 23:18
Aby mieć pełny dostęp do konta z repertuarem należy aktywować link, który powinna Pani otrzymać na wskazany adres email.
Gdyby problem nadal istniał bardzo prosimy o kontakt tel. (58) 682-15-67
Pozdrawiamy!
2011-08-31 11:14
na adres mailowy wysyłają.
2012-10-30 15:10
Jestem zalogowana , ale repertuar do mnie nie przychodzi !
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.