2017-03-22 13:41
Bilet wejścia najdroższy w Polsce. Tak właśnie iracjonalnie budujemy i mamy być z tego dumni. Dziękuję nie popieram zobaczę inne muzea.
2017-03-22 21:58
we wtorki za darmo
2017-03-24 10:52
Idź do muzeum spektaklu Smoleńskiego, główny kustosz. Antek, biletowy Misiewicz
2017-03-23 21:23
to sobie idź
2017-03-24 00:07
żebyś wiedział matole/matolico, że pójdę !
2017-03-24 08:24
2017-03-24 11:35
2017-03-23 21:25
I nie chodzi o to, czy muzeum jest potrzebne, czy nie, ale czy musiało kosztować 500 mln zł, czy aby forma nie przerosła treści. I nie ma tu nic do rzeczy, że część budowy sfinansowała UE. To kolejny, obok ECS-u kosztowny moloch na utrzymaniu Miasta Gdańsk.
2017-03-23 23:47
Muzeum jest państwowe geniuszu ;)
2017-03-24 06:11
ale działka pod budowę miejska.
2017-03-24 06:49
zapłaciło społeczeństwo z podatków, czyli każdy w Polsce
2017-03-24 12:07
A turystów będziemy nęcić Biedronkami i Lidlami.
2017-03-24 13:45
2017-03-24 20:58
Sfinansowała Unia? Czyli kto? Unia nie ma innych dochodów jak z podatków płaconych przez wszystkich obywateli. To zupełnie jak za komuny mówiło się - cp mnie obchodi koszt - to państwowe. I jak sie skończyło to wiemy
Sfinansowała Unia? Czyli kto? Unia nie ma innych dochodów jak z podatków płaconych przez wszystkich obywateli. To zupełnie jak za komuny mówiło się - cp mnie obchodi koszt - to państwowe. I jak sie skończyło to wiemy (chociaż do niektórych nie dociera). Teraz takie samo myślenie - jak unia sfonansowałato można szastać pieniędzmi i robić kilometry barierek wzdłuż chodnika albo posadawiac budynek w błocie, a żeby było jeszcze trudniej to nadać mu niestabilną konstrukcję.
2017-03-23 21:58
2017-03-24 06:51
A Machcewicz i Marszalec w kilku wywiadach przed laty zachwalali swoje muzeów, że w nim nie będzie żadnych replik tylko autentyczne zabytki :)
I tak można zobaczyć "autentyki": 1/3 kadłuba Stukasa, repliki pocisków, replika bomby atomowej itd itd... :)
2017-03-24 06:52
I T-34 wyprodukowany w latach 50-tych... :D
2017-03-24 16:35
No fakt, ze autentycznej bomby atomowej nie maja, to skandal prawdziwy
2017-03-24 17:40
Tej z Hiroshimy!
2017-03-23 22:10
1. To największe muzeum w Polsce = większe koszty utrzymania niż innych placówek. 2. Obecny rząd celowo utrudnia funkcjonowanie muzeum przeznaczając na funkcjonowanie placówki tyle co przed otwarciem, czyli przynajmniej
1. To największe muzeum w Polsce = większe koszty utrzymania niż innych placówek. 2. Obecny rząd celowo utrudnia funkcjonowanie muzeum przeznaczając na funkcjonowanie placówki tyle co przed otwarciem, czyli przynajmniej o połowę za mało. 3. Piszesz nieprawdę. Za wstęp do POLIN na wystawę stałą osoba dorosła płaci 25 PLN, więc drożej. Warto wcześniej się nad tym zastanowić niż od razu krytykować.
2017-03-23 22:12
Tak piszą ludzie, którzy nigdzie na świecie nie byli i nie mają porównania. Cóż poradzić.
2017-03-24 00:09
No to pochwal się gdzie to żeś bywał i coś widział.
2017-03-24 08:45
Objazdowo: Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania, Węgry, Litwa, Włochy.
Teraz ty
2017-03-24 12:14
2017-03-23 22:10
13 lat temu za zwiedzanie kościoła Sagrada Familia w Barcelonie zapłaciłam 8 euro. Tu jest tylko 5 euro a muzeum potężne. Warto zrobić porównanie i wtedy się okaże czy na pewno jest aż tak drogo.
2017-03-23 23:10
teraz 15 euro ..
2017-03-24 21:05
Ale porównanie. Obrażasz pamięć Gaudiego. A teraz najtaniej 15 EUR.
2017-03-23 22:20
2017-03-24 11:37
2017-03-24 17:16
2017-03-23 22:37
2017-03-24 05:27
Nic. Płacisz 5 zł za możliwość robienia zdjęć, 10 zł za możliwość robienia filmów i zdjęć
2017-03-24 09:19
W Budapeszcie byłem i tam też trzeba placic.
2017-03-24 09:28
A będzie Cię stać na bilet do muzeum
2017-03-23 17:07
I ten plac Bartoszewskiego...
Chyba najbardziej upaćkane polityką muzeum w Polsce
2017-03-23 17:29
Racja. Zamiast Wiadrowników to jedna banda krzyczała o Pileckim a druga o Bartoszewskim. Teraz wszyscy albo są za muzeum (PO, KOD, N i reszta) albo przeciwko (PiS i reszta). Nie ma miejsca na merytoryczną dyskusję o kosztach czy wystawie. Od razu wrzucenie do jednego worka.
2017-03-23 19:52
niemiecka?
2017-03-24 10:38
Najpierw parkingi, potem Wiadrownicy.
2017-03-23 19:55
2017-03-23 23:51
czy ty głupku nie kumasz, ze pan Bartoszewski to jeden z największych Polaków w historii.
2017-03-24 00:31
2 zaraz po Bolku
2017-03-24 01:22
2017-03-24 09:54
bo nic i nikt cię niczego nie nauczy.
2017-03-24 09:29
... to dlaczego go nie pochowali koło Kuronia, Geremka, Hanuszkiewicza, Kołakowskiego a tylko gdzieś samotnego na odludziu w pobliżu dwóch cegieł smoleńskich.
2017-03-24 21:07
No, był dosyć wysoki, ale do największych nie należał. Gortat , ten to jest wielki.
2017-03-26 10:16
2017-03-24 09:58
i racja po tych politycznych akcjach dyr machcewicza moja noga nie stanie w tym muzeum dopóty nie zmieniony bedzie dyrektor. Nie lubie bicia piany politycznej i to mnie odstrasza od muzeum. I podejrzewam że tak samo
i racja po tych politycznych akcjach dyr machcewicza moja noga nie stanie w tym muzeum dopóty nie zmieniony bedzie dyrektor. Nie lubie bicia piany politycznej i to mnie odstrasza od muzeum. I podejrzewam że tak samo będzie mieszkańcami gdańska. Za taką kasę można było zrobić kilkanaście takich wystaw w całej Polsce. A tak mamy kolejny obiekt na utrzymaniu.
2017-03-24 14:12
Kogo to obchodzi. Polityka spowodowała brak zainteresowania mieszkańców Gdańska . Dość już z polityką Po dobre czy Pis złe. Ludzie opamiętajcie się jesteście jak te trolle którymi daje się sterować. Ja i moja rodzina na znak protestu nie idzie.
2017-03-24 16:18
Na znak protestu przeciw czemu??? Boisz się, że może jednak mają rację ci, którzy chwala tę wystawę?
2017-03-23 17:12
2017-03-23 17:35
Trzech tenorów: Olek, Bolek i Bronek z WSI
2017-03-23 19:39
2017-03-23 21:07
2017-03-25 10:33
Duda - długopis
2017-03-24 10:54
Polmos i Bigos - trzech muszkieterów.
2017-03-23 17:40
2017-03-23 19:39
2017-03-24 10:08
2017-03-23 17:12
2017-03-23 17:14
2017-03-23 19:54
2017-03-23 20:27
i wtedy rozpoznaje tylko słowa : ,,WIĘCEJ WOJNY" ! Jak już to powinienes napisac" ,,ZAWSZE TYLKO POKÓJ! "
2017-03-24 07:53
to obecne władze robią wszystko aby jednak w przyszłości była jednak wojna przy okazji osłabiając polską armie na każdym kroku
2017-03-23 17:14
Dobra robota kolegi Tuska i Merkel zadowolona :)
Odpowiedzialność za II wojnę rozmywana jest nawet Polskimi rękoma...
2017-03-23 18:18
No bo jak można określić sytuację że nie głosowałem na pis a podatki do menel plus muszę płacić?
A od ofiar wojny to ty się z daleka trzymaj. Nikt w tym muzeum żadnych zbrodniarzy nie wychwala. Co do Niemców to nie wszyscy głosowali na Hitlera tak jak u nas nie wszyscy chcieli pisu.
2017-03-23 19:49
napadlismy Niemcow. ale okazalo sie ze to nazisci. Bo niemcow od 1939 do 1945 roku nie bylo. byli wszyscy na wakacjach
2017-03-23 19:57
Brawo! W konkurencji na głąba tygodnia zająłeś miejsce trzecie...
2017-03-23 21:25
skończ z tą prymitywną propagandą.
2017-03-23 23:27
2017-03-24 10:09
przyjaciela maciory i misia
2017-03-23 18:38
do dziś nam to pamiętają.
2017-03-23 19:18
To teraz wyobraź sobie sytuacje :
Jutro wybucha wojna rozpętana przez polityków , następnie trwa latami i w jej wyniku karzą się wszystkim Polakom z miasta wyprowadzić bo to Polska rozpętała wojnę , macie zostawić
To teraz wyobraź sobie sytuacje :
Jutro wybucha wojna rozpętana przez polityków , następnie trwa latami i w jej wyniku karzą się wszystkim Polakom z miasta wyprowadzić bo to Polska rozpętała wojnę , macie zostawić wszystko i w ciagu doby przenieść się na południe kraju.
Pomysł teraz co byś czuł i jak byś tęsknił za dorobkiem swojego życia. I jak byś tęsknił za rodzinnymi stronami.
To tak apropos wypędzonych którzy Cię tak kolą w oczy.
Decyduje słuszne , ale polityczne - spojrzenia na los zwykłego człowieka za grosz, a winni i decydenci bez karnie pewnie w swoich domach dalej by żyli.
2017-03-23 20:57
Bzdury. Niemcy masowo popierali Hitlera i jego Drang nach Osten. Nie "politycy", ani "naziści", ale zwykli Niemcy uczestniczyli w potwornościach, jakie trudno sobie wyobrazić. Jaki los miałby ich za to spotkać?
2017-03-23 22:32
chcieli być potęgą i parli do tego po trupach sąsiadów
2017-03-23 20:36
Nic nie dzieje się bez przyczyny
2017-03-24 10:16
Czesi w czasie wojny polsko-bolszewickiej wykorzystali sytuację i przejęli Zaolzie. Potem Bortnowski odebrał to co zagarnęli bo inaczej trafiłoby w ręce Niemców, a o wojnie jeszcze wtedy nikt nie rozmawiał - nawet w Niemczech.
2017-03-24 11:15
Zaolzie, które odebraliśmy po tym jak oni nam je zabrali gdy biliśmy się na wschodzie z sowietami? Metoda ta sama, tylko sprawa słuszna, bo powinno nam przypaść.
Jeśli mamy za co Czechów przepraszać to na
Zaolzie, które odebraliśmy po tym jak oni nam je zabrali gdy biliśmy się na wschodzie z sowietami? Metoda ta sama, tylko sprawa słuszna, bo powinno nam przypaść.
Jeśli mamy za co Czechów przepraszać to na pewno nie za Zaolzie, a choćby za '68, ale zawsze im tłumaczę, że Jaruzel który ich wtedy najechał to nasz okupant który dwa lata później strzelał do Polaków, a potem w latach '80 wywołał wojnę domową.
2017-03-23 19:28
Gdańsk był przed II WŚ niemieckim miastem, więc kogo mieli stąd wypędzić, Chińczyków? No błagam. Osobiście chętnie pójdę zobaczyć to muzeum, które będzie przyciągać kolejnych turystów do naszego miasta. Szczególnie fajne do spędzenia czasu w niepogodę tak samo jak inne tego typu obiekty.
2017-03-23 20:06
do szkoły nieuku
2017-03-23 21:12
nie potrafisz na nic spojrzeć obiektywnie ani przeanalizować tylko wszędzie pchać politykę? Nigdzie nie wspominam ani o jednej ani o drugiej stronie politycznej a ty już swoje wiesz. Poznaj historię miasta a dopiero potem zacznij pluć. Jesteś w błędzie i tyle na temat mojego komentarza.
2017-03-24 06:55
jak kodziarz to pewnie niejaki Męczyk, prowadzący wazeliniarski profil Muzeum II WŚ na fejsie :)
2017-03-24 11:18
Gdańsk był niemieckim miastem, to prawdopodobnie nie byłoby wojny, przynajmniej jedno z żądań Hitlera byłoby absurdalne.
2017-03-24 13:49
To nietrudne, postarasz się, to zrozumiesz.
2017-03-23 22:11
Byłeś na wystawie, czy dla zasady prowokujesz ludzi? Pójdź, poczytaj trochę i się zastanów.
2017-03-24 05:53
Jeszcze jeden fanatycznie uposledziony.
2017-03-24 08:51
a idź w PISdu
2017-03-25 10:41
A co nie byli wypędzeni przestań człowieku robić z Polaków krystalicznie dobrych, trzeba też przyjąć odpowiedzialność na siebie nie mówię o wojnie ale o czasach powojennych , choć zdaje se sprawę jaka musiała być wtedy
A co nie byli wypędzeni przestań człowieku robić z Polaków krystalicznie dobrych, trzeba też przyjąć odpowiedzialność na siebie nie mówię o wojnie ale o czasach powojennych , choć zdaje se sprawę jaka musiała być wtedy nienawiść i to jest na pewno też usprawiedliwienie tego co się działo każdy chciał przeżyć za wszelką cenę, wiec nie opowiadaj swoich kretyńskich historyjek bo słuchać się nie da takich ciemniaków jak TY
2017-03-23 17:14
2017-03-23 18:01
Gdzie pracujesz że masz urlop i to jeszcze miesiąc??
2017-03-23 18:05
Nie no mam normalnie ale chcę przykombinować,przedłuzyć,może lewa eLka no ale planuje w lipcu
2017-03-23 18:15
U Misiewicza!
2017-03-23 18:29
Wyobraz sobie ze ludzie maja jeszcze zalegly urlop.. i tak, mozna wziac miesiac urlopu. :) Ja planuje akurat 3 tygodniowy.
2017-03-23 19:19
26 dni pracujących to więcej niż miesiąc
2017-03-23 19:18
gratuluję trafnego wyboru
2017-03-23 17:16
Oficer Gliński już szykuje ofensywę, żeby zameldować prezesowi "odzyskanie" muzeum...
2017-03-23 17:20
PO nie spocznie, zanim nie uhonoruje niemieckich ofiar - odpowiedzialność za wojnę jest rozmywana zgodnie z POleceniem od Merkel.
Tusk wykonuje polecenia.
2017-03-23 22:02
Tępy pisiorze
2017-03-24 12:28
Takie czasy, że dawniej mieliśmy "wybaczamy i prosimy o wybaczenie" a dziś wszyscy maja na kolanach przepraszać (jak to szło ... "nie ma wybaczenia bez przyznania się do winy i wymierzenia kary"?). To jest tragedia, że
Takie czasy, że dawniej mieliśmy "wybaczamy i prosimy o wybaczenie" a dziś wszyscy maja na kolanach przepraszać (jak to szło ... "nie ma wybaczenia bez przyznania się do winy i wymierzenia kary"?). To jest tragedia, że ludzie, którzy tę wojnę przeżyli potrafili sobie wybaczać a dzisiaj, ponad 70 lat po zakończeniu wojny, potrafią do kolejnej dążyć.
2017-03-23 22:52
Po i Tusk nie spoczną dopuki nie zaczną nakładać kar z uni na Polskę , złodziej Pinokio jest tyle lat prezesem uni i nic nie zrobił dobrego dla Polaków i polski
2017-03-24 13:50
2017-03-23 17:16
Drogi bilet
2017-03-23 17:20
i przejadają w fast foodach rodacy?. To normalna cena tylko Polacy na kulturę nie chcą płacić ale za alkohol tak.
2017-03-24 09:37
wole chlać i jeść niż włóczyć się po jakimś przepłaconym bunkrze
2017-03-25 09:13
No faktycznie za 23zł to będziesz chlał i sie obrzerał
2017-03-23 17:22
Ale jak pojedziesz do Sztokholmu do np.muzeum Abby i zapłacisz za bilet 100 zł to niepłakac nie bedziesz co ???
2017-03-23 17:58
2017-03-23 19:44
idiotyczne porównania umysłowo ograniczonych
2017-03-24 07:47
i som tylko dwa eksponaty wiec stoją na powietrzu! a nie taki zaduch jak tu i drogo...
2017-03-24 21:00
bynajmniej,Faza w ostatnim filmiku byl w Zimbabwe i kosztuje bilet 15$
2017-03-23 17:23
2017-03-23 17:28
2017-03-24 18:40
2017-03-23 18:00
ale jak na przerwę do baru z dzieciakami się wybierzesz na fryty z nugetsami i kolę to ci nie drogo zapłacić dwie dychy od krzywej porcji x 4 szt
2017-03-23 21:22
jest za darmo
2017-03-24 09:53
Dorosły: 15 euro.
Ale już wszyscy do 18 roku życia, studenci do 25 i osoby niepełnosprawne za darmo. Codziennie też dwie godziny przed zamknięciem za darmo.
Tyle, że oni tam mają tylko Velázqueza, Goyę, El Greco, Rubensa, Tycjana, Rafaela, Boscha... Żadnego czołgu. Ani żadnej makiety miasta. Słabo.
2017-03-24 11:39
Sporo muzeów jest droższych, choćby Galeria Uffizi, kościoły we Toskanii, Muzea Watykańskie i wiele wiele innych. W Hiszpanii muzea bywają bezpłatne w niedzielę, ale stanie w kolejce do wejścia może trwać nawet parę
Sporo muzeów jest droższych, choćby Galeria Uffizi, kościoły we Toskanii, Muzea Watykańskie i wiele wiele innych. W Hiszpanii muzea bywają bezpłatne w niedzielę, ale stanie w kolejce do wejścia może trwać nawet parę godzin.
Nie ma się co licytować. Problemem polskim jest to, że jedyne na co ludzie są skłonni wydać to alkohol, reszta ma być w cenie dyskontowej lub za darmo. Do alkoholu można dołożyć papierosy i felgi.
2017-03-23 17:17
Jak bedzie za darmo dla mieszkanców to moze podjade zobaczyc ,napewno nie bede płacił po to by cieple posadki kolesiów POlityków mieli na wypłaty!
2017-03-23 17:22
No to zrób darmowe muzeum katastrofy smoleńskiej :)
2017-03-23 20:22
2017-03-23 17:23
2017-03-23 18:03
Magdalenki chyba!
2017-03-23 18:27
2017-03-23 17:26
wolę mieć w kieszeni te 23 zety, bo w razie Niemca będzie na chleb razowy
2017-03-24 11:40
2017-03-23 17:39
pisać po polsku. Rozumu ci na pewno nie przybędzie więc tak czy siak nie upubliczniaj swojej intelektualnej uryny.
2017-03-23 17:41
2017-03-23 17:59
w każdy wtorek mam otwarty rozporek
2017-03-23 18:12
więc wpadnij.
2017-03-23 19:24
Szkoda mi naprawdę czasu na wspominanie wojny itd.
Nie wiem co ma mi dać wizyta w tym muzeum?
Proszę o sensowne argumenty.
2017-03-24 08:16
Jak widać muzea nie są dla każdego. Proponuję bardziej satysfakcjonujące zajęcie dla Pana, np. degustację pasztetu w Auchan. Podjeść można i zakupy zrobić.
2017-03-24 09:12
Chodzeniem do muzeów nie podniesiesz sobie poziomu inteligencji i rozumienia tekstu pisanego. Poleciłbym ci bardziej wizytę u lekarza.
Chciałem sensownego argumentu na wizytę w tym muzeum, a ty wyjeżdżasz o Auchan.
Chodzeniem do muzeów nie podniesiesz sobie poziomu inteligencji i rozumienia tekstu pisanego. Poleciłbym ci bardziej wizytę u lekarza.
Chciałem sensownego argumentu na wizytę w tym muzeum, a ty wyjeżdżasz o Auchan. Muzea nie są tylko wojenne i może z sensem się wypowiesz? Jak nie muzeum to Auchan - gratuluję skali wartości.
Ty do Auchan oczywiście nie chodzisz, ale do "muzełum" we wtorki, a później biedroneczka! Po wspomnieniu wojny lepiej ci twój pasztet smakuje?
Silisz się na śmieszność, bo nic sensownego nie masz do powiedzenia, ale zaistnieć chciałeś. I do tego "Kazimierz bez przerwy Tetmajer". Człowieku! Zapewniam cię, że z przerwą, czy bez, to jakbyś chciał na siebie siodło przywdziać!
2017-03-24 11:42
2017-03-23 22:14
Zabawne :) Rozumiem, że skok na stołki Twoich sympatyków politycznych (lubicie tak bardzo pisać PO... na POczątku) to jakaś fantazja? No i kto tutaj chce obsadzić swoimi ludźmi muzeum. Jakoś sobie nie przypominam, aby PO
Zabawne :) Rozumiem, że skok na stołki Twoich sympatyków politycznych (lubicie tak bardzo pisać PO... na POczątku) to jakaś fantazja? No i kto tutaj chce obsadzić swoimi ludźmi muzeum. Jakoś sobie nie przypominam, aby PO próbowała w równie bezczelny sposób wysadzić ze Stołka Ołdakowskiego i przejąć muzealny pomnik PiS czyli Muzeum Powstania Warszawskiego.
2017-03-23 22:31
"Rozumiem, że skok na stołki Twoich sympatyków politycznych (lubicie tak bardzo pisać PO... na POczątku) to jakaś fantazja?"
To taki przePIS dla trolli jedynej slusznej opcji ; )
2017-03-24 07:45
A jak ma się utrzymać muzeum skoro z ministerstwa dostaje grosze?
2017-03-24 07:59
Jak nie bedziesz placil za bilet to zaplacisz z podatku debilu
2017-03-24 09:40
... to muzeum nie jest dla ciebie a dla ludzi przyjezdnych. Oni po to przyjeżdżają aby zobaczyć Gdańsk i nie tylko, a ty miejscowy to wiadomo że, nie będziesz latał tam raz w miesiącu. Pójdziesz tam we WTOREK (ten darmowy) i zobaczysz namiastkę tego muzeum, no bo za friko nie pokażą ci wszystkiego, więc nie płacz !.
2017-03-24 16:27
Taaaaak, masz rację, już ustawiają bariery i zapory na te wtorki. Pierwsza czy druga gimnazjum?
2017-03-24 13:51
Serio.
2017-03-25 13:29
We wtorki za darmo
2017-03-25 15:36
Masz rację lepiej żeby cieple posadki były dla "prawdziwych Polak"
2017-03-25 19:04
Ale co dla mieszkańców całej Polski czy jak ??
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.