RetroKomp 2016 Opinie o imprezie

RetroKomp 2016

Opinie (14)

  • Az się łezka w oku kręci... (1)

    Ja rozpocząłem od Atari - potem Amiga 500 - i dalej PC 486 sx ale z przyciskiem Turbo! :)

    • 6 1

    • miałem bardzo podobnie, różnica w Amidze była 600

      • 2 1

  • (2)

    Czy będzie jakaś giełda?

    • 2 0

    • Na miejscu

      • 1 0

    • wow

      To trzeba zobaczyć:)

      • 0 0

  • Panie redaktorze. Dwudniowy piszemy razem.

    Pozdrawiam

    • 1 2

  • River Raid, Zybex, Road Race, Draconus - wpisujcie swoje ulubione gry! (5)

    • 3 0

    • Hans Klos, Fred i Chronos czyli nasi górą!!

      • 3 0

    • Miecze Valdgira, Robbo, A.D. 2044, Klątwa, Władcy Ciemności

      • 3 0

    • Flimbos Quest, Jack de Nipper, Lazarus, Galaga (1)

      to tylko niektóre....łezka w oku sie kręci...
      Commodore, Amiga 1200.... Dzięki starszemu Bratu znam to wszytko

      • 2 0

      • Mega lo Mania, Oil Imperium, Dune2, Retaliator, Lemmings, Cannon Fodder

        • 1 0

    • tylko i wyłącznie...

      Franko :d

      • 0 0

  • dla zainteresowanych (1)

    Sławek Łosowski używa komputera i dedykowanego oprogramowania jako sekwencer MIDI, a nie używa komputera jako generator dźwięków. W roku 1983 powstał standard MIDI, a pierwszym instrumentem, w którym fabrycznie

    Sławek Łosowski używa komputera i dedykowanego oprogramowania jako sekwencer MIDI, a nie używa komputera jako generator dźwięków. W roku 1983 powstał standard MIDI, a pierwszym instrumentem, w którym fabrycznie zastosowano złącza standardu MIDI był Sequential Circuits Prophet-5; Sławek Łosowski jako absolutnie jeden z pierwszych w Polsce programował sekwencery w automacie perkusyjnym Roland TR-808. Rok 1985 to początek jego pracy na rozbudowanym sekwencerze z prawdziwego zdarzenia: oprogramowanie Steinberg na Commodore C-64, który kupił w Berlinie Zachodnim. Również od roku 1985 zajmował się samplingiem. Sampler-syntezator z analogowymi filtrami Ensoniq Mirage, moduł Midi Bass, instrument Yamaha DX-7 (w pełni cyfrowy syntezator oparty o syntezę FM, obficie wykorzystany w nagraniu płyty "Kombi 4") oraz komputer Commodore C-64 (sterujący perkusjami: Simmons SDS V i cyfrowy, oparty na samplach, automat perkusyjny Yamaha RX-11, do którego w roku 1987 dołączył nowszy Yamaha RX-5). Pod koniec lat 80-tych Sławek Łosowski "przesiadł się" z Commodore C-64 na Atari 1040 STE i oprogramowanie muzyczne wtedy dostępne na nim C-Lab Notator, na którym bazuje do dziś. Oprócz tego pracuje też na systemie Pro Tools na Mac-a.

    • 6 0

    • Dzięki za tak pełny opis!

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.