2018-03-14 17:35
Dziwne ,że tylu zdolnych studentów z tego i zeszlego roku nie znalazło zatrudnienia w Muzycznym....
2018-03-14 19:14
Obawiam się że mogliby mocno zaniżyć poziom zespołu teatru muzycznego
2018-03-14 21:37
Chyba odwrotnie.....Zawsze 2-3 najlepszych dostawało angaż. A teraz còż zespół się starzeje.....
2018-03-15 08:09
kto wg Ciebie z tego roku oraz poprzedniego powinien dołączyć do zespołu?
2018-03-15 09:17
I w tym i w zeszlym roku byly osoby obdarzone talentem zarówno wokalnym i tanecznym, świetną prezencją i swobodą na scenie. Czego chcieć więcej?
2018-03-15 10:07
Konkretnie - kto? Moim zdaniem nikt na to nie zasługuje (już od kilku ładnych lat), więc jestem ciekawa Twojej opinii.
2018-03-15 11:33
to Joanna Rybka ma dobry głos, dobrze się rusza i ma wystarczająco dużo przebojowości by zaistnieć w Teatrze Muzycznym, Weronika Nawieśniak dobrze się rusza, dobrze wygląda, ale nie potrafi wystarczająco dobrze śpiewać - nikt więcej się nie nadaje
2018-03-15 11:41
Jeżeli sam napisałeś, że Weronika Nawieśniak nie śpiewa wystarczająco dobrze to dlaczego wymieniasz ją wśród osób, które powinny dostać angaż? Trochę to absurdalne, bo mówimy o teatrze muzycznym, w którym jednak trzeba dobrze śpiewać.
2018-03-15 11:33
Po co odpowiadać? żeby móc hejtować każdą z wymienionych osób?
2018-03-15 11:50
Nikt Cię nie zmusza do odpowiedzi. Nie chcesz to nie pisz. Jednak warto byłoby nie popadać w banalne ogólniki, tylko popierać swoją opinię konkretnymi argumentami czy nazwiskiem. Tak się składa, że również oglądam
Nikt Cię nie zmusza do odpowiedzi. Nie chcesz to nie pisz. Jednak warto byłoby nie popadać w banalne ogólniki, tylko popierać swoją opinię konkretnymi argumentami czy nazwiskiem. Tak się składa, że również oglądam spektakle dyplomowe czy koncerty i obserwuję, że od kilku lat absolwenci SWA reprezentują niższy poziom, dlatego byłam zdziwiona Twoją opinią o tym, że zarówno w poprzednim roku, jak i w tym, dostrzegasz kogoś na tyle interesującego, że mógłby wzbogacić zespół Muzycznego.
Nie mam zamiaru kogokolwiek hejtować.
2018-03-15 14:53
Droga aaa! Teatr Muzyczny to nie tylko soliści to przede wszystkim zespół. Jestem pewien ,że do zespołu nadawało by się przynajmniej parę osób z każdego rocznika. Sam fakt ,że byli studenci którzy nie dostali etatu,
Droga aaa! Teatr Muzyczny to nie tylko soliści to przede wszystkim zespół. Jestem pewien ,że do zespołu nadawało by się przynajmniej parę osób z każdego rocznika. Sam fakt ,że byli studenci którzy nie dostali etatu, występują na deskach Teatru gościnnie. Gdyby byli marni , to nikt by ich chyba o to nie poprosił. Ponadto paru z nich dostało się po bardzo trudnych castingach do spektakli reżyserowanych przez W.Kościelniaka. A to nazwisko mówi samo za siebie......
2018-03-15 15:32
Oczywiście zgadzam się z Twoją opinią, że teatr muzyczny to zespół. Dotychczas co roku był uzupełniany o jedną czy dwie osoby, które nie tylko były wystarczająco dobre, aby tworzyć tło, dostać epizod i sobie z nim
Oczywiście zgadzam się z Twoją opinią, że teatr muzyczny to zespół. Dotychczas co roku był uzupełniany o jedną czy dwie osoby, które nie tylko były wystarczająco dobre, aby tworzyć tło, dostać epizod i sobie z nim poradzić, ale były na tyle charyzmatyczne, że stawały się równorzędnymi partnerami scenicznymi dotychczasowych gwiazd tej sceny. Uważam, że teatr dobrze robi nie hołdując zwyczajowej tradycji, aby co roku dawać etat czy dwa absolwentom. Nie twierdzę, że absolwenci z ostatnich lat prezentują taki poziom, że nie mogliby zasilić zespołu. Mogliby, ale nie są perspektywiczni: nie staną się drugą Gosławską, Smuk, Wojasińską czy Wojciechowskim, niestety (choć życzę im wszystkim jak najlepiej).
Swoim zdaniem o powierzaniu (niewielkich) ról (a nie etatów) absolwentom z ostatnich kilku lat, potwierdzasz moje zdanie. Tak, część z nich jest w stanie wypracować taki poziom, że są w stanie pociągnąć jakiś epizod w jednym czy dwóch spektaklach. Fakt jednak, że nie dostają etatów, świadczy o tym, że dyrekcja* nie widzi dla nich ról w nadchodzącym repertuarze. Krótko mówiąc: według Ciebie mają dostać etat tylko po to, aby być jednym z chorus line? "Tło" czy mniejsze role dalej rozdadzą studentom SWA i poczekają, czy kolejny rocznik uformuje kogoś z potencjałem.
Niestety powierzenie komukolwiek roli przez Wojciecha Kościelniaka przestało być miernikiem jakości. Ubolewam nad tym, ale swoim "Wiedźminem" pokazał, w którą stronę zmierza jego teatr… I na pewno nie zbliża się do "Lalki" czy "Balu w operze"...
*Chcę tylko dodać, aby nie było żadnych wątpliwości, że mam mnóstwo zastrzeżeń do tego, jak Michalski prowadzi ten teatr, ale akurat na ten temat nie rozmawiamy.
2018-03-15 15:44
Jeżeli będziesz chciał odpowiedzieć, że lokalna krytyka wystawiła laurkę "Wiedźminowi" to odpowiem już teraz: poprzednie realizacje Kościelniaka wybijały się ponad warsztatową poprawność i miały niewiele wspólnego z
Jeżeli będziesz chciał odpowiedzieć, że lokalna krytyka wystawiła laurkę "Wiedźminowi" to odpowiem już teraz: poprzednie realizacje Kościelniaka wybijały się ponad warsztatową poprawność i miały niewiele wspólnego z przemożną potrzebą zrobienia show, nie oscylowały w granicach kiczu – słowem: daleko im było do koszmarka jakim jest "Notre Dame…" czy "Ghost". Dostrzegła to krajowa krytyka i poświęciła sporo miejsca temu fenomenowi. Niestety, 1070 miejsc pewnie wymusza inną stylistykę, ale w Muzycznym są też dwie mniejsze sceny, na których nie trzeba byłoby się kierować tymi samymi pobudkami.
2018-03-15 11:36
A co powiesz o Dagmarze Rybak? Nie została zatrudniona a teraz jest gwiazdą w TM w Poznaniu.
2018-03-15 12:34
Wg aaa też pewnie była kiepska.....
2018-03-15 10:09
za to tegoroczni mają już zatrudnienie w innyc tatrach muzycznych, z zeszłego roku z teatrz pracują 2 osoby.
2018-03-15 10:50
Pracują? Nie na etacie i dobrze o tym wiesz !
2018-03-14 23:52
Bardzo słaby rocznik pod względem umiejętności wokalno-aktorskich, wiele pracy jeszcze przed młodymi. Dużo pokory i wytrwałości życzę
2018-03-15 09:20
To ciekawe bo kilka osób znalazlo już pracę w innych teatrach. A tam słabych na pewno nie przyjmują.
2018-03-15 10:08
Czyli twierdzisz, że w teatrze nie znajdzie pracy ten, kto jest słaby? Proszę cię...
2018-03-15 11:31
No chyba nigdy nie byłeś na castingu do roli....
2018-03-18 01:09
Sam jestes słaby
2018-03-15 15:45
Szanowni Państwo, decydując się na bycie artysta i występy na scenie, jednocześnie godzicie się na to, że Wasze działania będą poddawane krytyce. Nie zawsze będzie ona konstruktywna, nie zawsze będziecie oceniani
Szanowni Państwo, decydując się na bycie artysta i występy na scenie, jednocześnie godzicie się na to, że Wasze działania będą poddawane krytyce. Nie zawsze będzie ona konstruktywna, nie zawsze będziecie oceniani sprawiedliwie i przez osoby posiadające przynajmniej zbliżone umiejętności. Niestety z Waszych komentarzy wyłania się brak jakiejkolwiek pokory. Nawet jeśli ktoś grzecznie wyraża swoje zdanie, że w tym roku szału nie było, spotyka się z atakiem z Waszej strony. Wasze występy mogą się nie podobać, ale mają też prawo nie przypaść do gustu publiczności i nie oznacza to od razu, że ocenia Was miernota. Pracując parę ładnych lat w branży kulturalnej widzę jak cześć z Was jest przekonana o własnej wyjątkowości i nieomylnosci. Piszecie, że już połowa z absolwentów gdzieś sie dostała. To miło, gratulacje! Wciąż to jednak tylko połowa. Pogadamy jednak za 10 - 15 lat, gdy rynek pracy brutalnie zweryfikuje Wasze umiejetnosci. Uzdolnionych ludzi jest mnóstwo, ale karierę robi jedynie mały procent. Reszta przygarnia sporadyczne zlecenia, albo po prostu musi się przebranzowic.
2018-03-15 17:56
Dla wszystkich świeżo upieczonych aktorów. Mam nadzieję,że nie zraża Was te wszystkie ataki. Życzę dużo cierpliwości,chęci do pracy i pokory. Pamiętajcie,że zawsze znajdzie się ktoś,kto będzie Was krytykował. Powodzenia na nowej drodze życia
2018-03-16 09:14
Potem,po tej szkole, absolwentki tyją i kończą w szkołach językowych i czasem grają, jako śpiewające drzewa w Teatrze Muzycznym.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.