Salome Opinie o spektaklu

Salome

Opinie (46) 1 zablokowana

  • Salome

    Soliści i orkiestra super, ale para taneczna pozostawia niedosyt. Chodzi tu o grę aktorską. Ich twarze są martwe. Skoro mamy teatr tańca, to nauczmy tych tancerzy choć podstaw gry teatralnej. Nie ma emocji na ich twarzach, nie wykonują gestów, o których śpiewają ich "głosy". Trzeba nad nimi trochę popracować i tyle. Reszta genialna!

    • 17 6

  • BRAWA!!!!!!!!!

    Niedzielny spektakl genialny! Wspaniała Hołysz, Lubańska, doskonały Wunder i Skałuba. Pozostałe role też świetne. Wielkie przeżycie!!!! Poszłabym na to jeszcze wiele, wiele razy! Brawa!

    • 15 15

  • Brawo !

    Poziom światowy. Będzie o tym wystawieniu Salome głośno wśród prawdziwych miłośników teatru operowego. Brawa na stojąco dla Opery Bałtyckiej (jak na niedzielnym spektaklu).

    • 15 16

  • Rewelacja 1

    Spektakl jest REWELACYJNY !!!!!!!!!!!

    • 17 17

  • Rewelacja! (1)

    Brawo dla opery baltyckiej, w której dzieje się coś naprawdę wspaniałego! Cieszmy się tym!!!

    • 21 18

    • co ty za bzdury opowiadasz MIKA

      jesteś jej dyrektorem?

      • 5 14

  • Gdzie jest Salome? (1)

    Twórczość Oskara Wilde'a broni się sama i nie wymaga uwspółcześnienia. Płaszczyzna symboliczna zawiera wszystko, co niezbędne jest do interpretacji jego dzieł. Podobnie rzecz się ma ze znakomitą muzyką Straussa.

    Twórczość Oskara Wilde'a broni się sama i nie wymaga uwspółcześnienia. Płaszczyzna symboliczna zawiera wszystko, co niezbędne jest do interpretacji jego dzieł. Podobnie rzecz się ma ze znakomitą muzyką Straussa.
    Dobre wykonanie przez orkiestrę (brawo Maestro Florencio!) i niektórych solistów.
    Ale gdzie jest Salome? W nieporadnych podrygach na scenie? Czy jej taniec, w choreografii pani Weiss, jest w stanie kogokolwiek uwieść? Zwykłego śmiertelnika na pewno nie, nie mówiąc już o Jochanaanie.
    Brak duchowego kontekstu w interpretacji pana Weissa sprowadza twórczość Wilde'a i Straussa do zera.
    Szkoda.

    • 20 9

    • niestety w naszej operze, wyłączność ma małżeństeo Weiss. reżyseria i choreografia to już standard. cóż, można wierzyć że władze, które dają nasze pieniądze kiedyś w końcu zobaczą co sie dzieje i w końcu zmieni się coś w tym rodzinnym teatrze.

      • 5 8

  • Weiss &Co czy to już dno? (4)

    rety reżyseria,choreografia(to już szczyt bezczelności wmawiać że w tym spektaklu coś takiego istnieje),scenografia(i znowu jej brak,płacicie tej kobiecie?)BRAK,BRAK,BRAK.Ogólnie wmawianie że zrobiło się coś wyjątkowego .

    • 27 12

    • Całościowo przedstawienie było wyjątkowe. Drobne niedociągnięcia zawsze sie zdarzają u wszystkich. Forma minimalistyczna, bardzo interesujące rozwiązania.
      Przepych nie świadczy o lepszej jakości.

      • 7 9

    • zapomniałam o orkiestrze-orkiestra ok a nawet bardzo ok (2)

      soliści ogólnie też oprócz zagranicznych beztalenci

      • 3 5

      • Prostactwo!!! (1)

        Szczytem bezczelności jest to, że serwuje się publiczności (m.in. bezosobowemu jjj, które nie ma odwagi nawet sie podpisać) jedno z najtrudniejszych, jeśli nie najtrudniejsze do realizacji i wykonania dzieło, w

        Szczytem bezczelności jest to, że serwuje się publiczności (m.in. bezosobowemu jjj, które nie ma odwagi nawet sie podpisać) jedno z najtrudniejszych, jeśli nie najtrudniejsze do realizacji i wykonania dzieło, w znakomitej obsadzie, której nie powstydziłby się niejeden europejski teatr operowy(znaleźć dobre głosy do każdej najmniejszej z partii w Salome to wielkie wyzwanie nawet dla największych teatrów świata), wszyscy wykonawcy angażują się na 200, bo już nawet nie na 100 procent, co było widać i słychać, a wszystko to robią dla nas, dla publiczności, a takie jjj byle tylko coś napisać i ulżyć swoim frustracjom wypisuje tylko, że ogólnie to MOŻE BYĆ. Wiesz co, w ogóle nie pisz.

        • 10 14

        • Marto

          jak wytłumaczyć nepotyzm w instytucji publicznej?
          czemu oglądamy tylko jednego reżysera i jego żonę?
          czy nie powinno być konkursów gdy gra idzie o duże pieniądze za reżyserię? Jak to jest że dyrektor

          jak wytłumaczyć nepotyzm w instytucji publicznej?
          czemu oglądamy tylko jednego reżysera i jego żonę?
          czy nie powinno być konkursów gdy gra idzie o duże pieniądze za reżyserię? Jak to jest że dyrektor instytucji sam sobie przydziela zlecenia?
          możesz mi to wytłumaczyć? skoroś taka oburzona nastrojami wokół ten instytucji to patrz na całość - wtedy zrozumiesz.

          • 13 7

  • niewykonalne ? WYKONALNE !! (1)

    orkiestra wypełnia scenę. pięknie. Salome i Jan w dwóch osobach. przejmująco, przekonywujaco. Choreografia pozostawia niedosyt - chcialoby sie więcej Salome! Katarzyna Hołysz - klasa! scenografia minimalna. ekstaza Herodota ?! nie widziałam. Polecam!

    • 22 10

    • Herodot czy Herod? To dwie zupełnie różne osoby...

      • 0 0

2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.