2010-04-24 15:10
jw, i naturalnie nie informują o tym tylko przy płaceniu rachunku wychodzi że to zamówiliśmy jednak nie było objęte promocją. Szkoda bo akcja bardzo fajna ale chyba nie o to w tym chodziło?
2010-04-24 16:34
jedna garkuchnia, jedna rodzina
2010-04-24 21:42
jutro wybieramy sie na spacerek po miescie sprawdzimy, zobaczymy,znamy ceny na codzien. Wrazenia pozniej :))
2010-04-25 10:06
W piwiarni BROVARNIA akcja Za Pol Ceny dotyczyła
tylko wybranych potraw z karty piwnej,o dziwo
gdy chcialem kupić zgodnie z akcja butelkę ich
piwa na wynos to podano cenę normalna 100 %.
Akcja
W piwiarni BROVARNIA akcja Za Pol Ceny dotyczyła
tylko wybranych potraw z karty piwnej,o dziwo
gdy chcialem kupić zgodnie z akcja butelkę ich
piwa na wynos to podano cenę normalna 100 %.
Akcja skończyła się o 20-tej. Jawne oszustwo
bo wszystko miało być za pól ceny,Hotel Gdansk
wykrzystal darmową reklamę a ludziom rzucił
ochlapy i to tylko do 20-tej!!!
2010-04-25 12:58
w duszku jest tanio? chodzi mi o piwo
2010-04-26 07:17
Bardzo dobrze,że padla taka propozycja "za pół ceny''. Niestety dużo internautów ocenia takie i inne akcje wg swojego kiepskiego punktu widzenia.Czasami wstyd za takich,którym nic się nie podoba i mało - sami nic nie
Bardzo dobrze,że padla taka propozycja "za pół ceny''. Niestety dużo internautów ocenia takie i inne akcje wg swojego kiepskiego punktu widzenia.Czasami wstyd za takich,którym nic się nie podoba i mało - sami nic nie znaczą tak naprawdę. Spójrzcie na siebie i weźcie się za robote np czytanie ksiazek - może wasze IQ osiągnie wyższy poziom i sami dołaczycie do tych,którzy chcą dzisiaj zmienić na lepsze jutro. Samo formuowanie zdań :( daje duzo do myslenia- od kogo taka opinia????Na całym świecie promuje się rózne dziedziny życia społecznego. Super pomysł. Wielkie dzięki dla tych,którzy zgłosili swój udział w akcji. Mają bonusa od klientów.Gdansk należy promowac. Więcej takich akcji- nie poprzestac na tym.
2010-04-27 12:21
Pisząc o moim IQ, panienko(?), nie tyle obrażasz mnie (bo przypuszczam, że po pierwsze: moje IQ jest znacznie wyższe niż Twoje, a po drugie - sama wartość IQ o niczym nie świadczy, o czym można się przekonać, patrząc na
Pisząc o moim IQ, panienko(?), nie tyle obrażasz mnie (bo przypuszczam, że po pierwsze: moje IQ jest znacznie wyższe niż Twoje, a po drugie - sama wartość IQ o niczym nie świadczy, o czym można się przekonać, patrząc na totalną idiotkę Dodę, która ma ponoć wysokie IQ i o czym wiedzą WSZYSCY, dla których pojęcie inteligencji nie ogranicza się do analiz liczbowych), co wysuwając tak niedorzeczną argumentację na poziomie adolescentki, która właśnie zapoznała się z szumnie brzmiącym hasłem zbyt pochopnie wykorzystywanym w mediach i chce "zabłysnąć", obrażasz samą siebie i swoją inteligencję.
Sam pomysł nie był zły, ale jego realizacja pozostawiła wiele do życzenia...żenada, żenada i jeszcze raz żenada. Nabijanie w butelkę naiwnej klienteli. Proszę mnie uprzedzić odpowiednio wcześnie przed kolejną taką akcją, żebym mógł szerokim łukiem omijać takie przybytki jak np. Cafe Ferber, Dom Sushi i Metamorfoza, gdzie mimo wolnych stolików, nie wyrażano chęci obsłużenia mnie choćby za normalną cenę...totalna pomyłka i porażka. Nigdy więcej takich akcji!
Poprzestać na tym!
2010-04-26 10:38
Miałam wielką ochotę na wyjazd do Gdańska, spacerek po starówce i coś ciekawego do zjedzenia, niestety wielkie rozczarowanie. W knajpkach objętych akcją obowiązywała wcześniejsza rezerwacja,więc tylko miejscowi wiedzieli
Miałam wielką ochotę na wyjazd do Gdańska, spacerek po starówce i coś ciekawego do zjedzenia, niestety wielkie rozczarowanie. W knajpkach objętych akcją obowiązywała wcześniejsza rezerwacja,więc tylko miejscowi wiedzieli że tu obowiązują takie zasady. W kawiarniach np. Enigma Cafe ceny wcale nie połówki tylko jakieś 20% niższe, karty menu stworzone właściwie na te dwa dni, wiec wielka ściema. Pomysł był świetny, ale ktoś powinien tego pilnować, by ludzie przyjeżdżający z innych miast także mieli dostęp do "gdańskiego światka" .
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.