Shrek Opinie o spektaklu

Shrek

Opinie (95) 1 zablokowana

  • Wyśmienity spektakl

    Po prostu świetny spektakl, bardzo dynamiczny wesoły i ciekawy. Brawa dla wszystkich twórców, zarówno aktorów, jak i całej ekipy, która pracowała na taki fantastyczny efekt.
    Naprawdę warto zobaczyć.

    • 11 1

  • Fantastyczne przedstawienie

    Piękny, udany spektakl. Przepiękna wprost scenografia, fantastyczni aktorzy- niestety nie wiem jaka Pani akurat grała Smoczycę 09.11 ale miała cudowny głos a aktor grający Lorda FARQUAADa stworzył fenomenalną kreację. Można powiedzieć tylko jedno BRAWO!!

    • 8 1

  • Scenografia zachwycająca, dopracowana do ostatniego szczegółu.. A Smoczyca piękna i cudowna. Jednak sama sztuka nie powala, Osioł śmieszny na siłe. Choć uważam, że i tak warto się wybrać - zreszta jak zawsze Muzyczny jest super!

    • 6 2

  • Rewelacja!!!!!!!!!

    Premiera 09 10 2011.Jestem zauroczona przewspaniałym spektaklem,jaki dane mi było obejrzeć w dniu wczorajszym.Niesamowita praca całego zespołu; powalająca scenografia,dużo efektów specjalnych,bardzo dobra gra

    Premiera 09 10 2011.Jestem zauroczona przewspaniałym spektaklem,jaki dane mi było obejrzeć w dniu wczorajszym.Niesamowita praca całego zespołu; powalająca scenografia,dużo efektów specjalnych,bardzo dobra gra orkiestry.Spektakl niezwykle dynamiczny,nie pozwalający widzowi na odrobinę nudy.Przezabawne teksty,przekazywane przez naprawdę wyśmienitych aktorów.Wielkie brawa dla znakomitego!!!! "OSŁA",jak również dla "FARQUAADA" Jeszcze raz BRAWO!!!!!!!!

    • 16 2

  • Miałam tą przyjemność obejrzeć kilka przedstawień na Broadwayu.. (1)

    ..gdzie ceny biletów, w dniu spektaklu czyli już na wyprzedaży w TKTS kosztowały od ok. 80zł za Off-Broadway do max. 240zł za premierowy pokaz Spidermana, który jest najdroższym spektaklem jaki kiedykolwiek powstał na

    ..gdzie ceny biletów, w dniu spektaklu czyli już na wyprzedaży w TKTS kosztowały od ok. 80zł za Off-Broadway do max. 240zł za premierowy pokaz Spidermana, który jest najdroższym spektaklem jaki kiedykolwiek powstał na Boardaway`u - cena biletów jest uzasadniona patrząc na koszt jego przygotowania spektaklu oszacowany na 65mln dolarów czyli blisko 200mln złotych!!
    Z CAŁYM SZACUNKIEM, ale DALEKO NAM DO TAMTEJ JAKOŚCI - jesteśmy od niej lata świetlne, stąd uważam CENY BILETÓW W TEATRZE MUZYCZNYM ZA SKANDALICZNE. 50-60zł ok, ale 100zł lub więcej?- nie ma mowy!

    • 6 22

    • Głupoty piszesz...

      Widać, że nie znasz realiów zachodnich. Tam koszt produkcji obejmuje nie tylko wyprodukowanie dekoracji, wynajęcie aktorów i realizatorów, zapłacenie za próby (aktorzy, orkiestra), honoraria autorów libretta i muzyki,

      Widać, że nie znasz realiów zachodnich. Tam koszt produkcji obejmuje nie tylko wyprodukowanie dekoracji, wynajęcie aktorów i realizatorów, zapłacenie za próby (aktorzy, orkiestra), honoraria autorów libretta i muzyki, ale również wynajęcie teatru (lub nawet jego wybudowanie) oraz przebudowę i dostosowanie maszynerii technicznej dla potrzeb spektaklu. Do tego dochodzi wynajęcie obsługi technicznej, administracyjnej, produkcyjnej, wynajęcie serwisu oświetleniowego i akustycznego. Takie przedsięwzięcie podejmowane jest z pewnym ryzykiem ale obliczone na kilka lat eksploatacji (tylko jednego tytułu)... Nasze teatry repertuarowe robią nie gorzej choć znacznie taniej, bo mają bazę zarówno artystyczną jak i techniczną. No i artyści teatru nie zarabiają tyle co tam. A co do cen biletów, to tam są znacznie droższe. Ale teatr nie jest dla wszystkich. Ten, kto to kocha i czuje potrzebę zapłaci i nie będzie marudził.... Tyle w temacie

      • 4 0

  • n (1)

    oogarnijcie się ! nikt was nie zmusza do pójścia na spektakl, więc przestańcie narzekać na ceny biletów; weźcie pd uwagę to, że Teatr musi wypłacić każdemu aktorowi pensję, a w waszym interesie jest sobie wykupić ten

    oogarnijcie się ! nikt was nie zmusza do pójścia na spektakl, więc przestańcie narzekać na ceny biletów; weźcie pd uwagę to, że Teatr musi wypłacić każdemu aktorowi pensję, a w waszym interesie jest sobie wykupić ten bilet; co do rezerwacji, to może warto wcześniej pomyśleć i rezerwować już I dnia, a nie 3 dni przed spekatklem jęczycie, ze brakuje dla was miejsca.... i jeszcze raz: NIE CHCESZ, NIE IDŹ I BECZ TUTAJ

    • 12 3

    • NIE BECZ*

      • 1 0

  • (1)

    Dobry spektakl! Dla posłuchania wokalu Marty Smuk, obejrzenia fantastycznej Magdy Smuk czy równie dobrego Krzysia Wojciechowskiego- warto obejrzeć!

    • 9 2

    • Magdy smuk? Śmiech na sali...

      • 0 3

  • 01.10 sobota

    Byłem z wnuczką. Wspaniałe przedstawienie. Długie brawa na stojąco!

    • 11 2

  • nie znam sie (6)

    zapewne moja opinia bedzie roznila sie od wiekszosci
    podobno de gusitibus non disputantum...

    orkiestra bardzo dobra, jak zawsze
    glosy, tez nie ma za bardzo do czego sie przyczepic
    choc

    zapewne moja opinia bedzie roznila sie od wiekszosci
    podobno de gusitibus non disputantum...

    orkiestra bardzo dobra, jak zawsze
    glosy, tez nie ma za bardzo do czego sie przyczepic
    choc na pewno lepiej bylo by zamienic panie fione na smoczyce i vice versa

    scenografia rowniez niezla

    to koniec plusow
    szutka wyjatkowo nudna, piosenki bez polotu... no moze poza ostatnia powszechnie znana

    podobnie jak w kinie, bardzo duzo dzieci (niektore walczyly z potworami w komorkach :) )
    i znow podobnie jak w kinie, podobna publicznosc
    sympatyczna brunetka, siedzaca kolo mnie raczyla w kolo zapachem chipsow serowo cebulowych podczas spektaklu... co bylo mimo wszystko zabawnym urozmaiceniem

    czesc publicznosci na koniec nagrodzila wystep owacjami na stojaco
    widzac mine dyrygenta odnioslem (subiektywnie) wrazenie, ze wstyd mu ze musi brac w takim czyms udzial

    zupelnie inaczej niz np na - spamalocie - gdzie owacje byly w pelni zasluzone i potwierdzone przez znakomita wiekszosc publicznosci
    czas trwania samych owacji rowniez gleboko dystansujacy

    konkludujac - w mojej opinii, shrek calkowicie rozczarowuje, szkoda czasu i pieniedzy

    dla kogos, kto chce zamiast do kina, w szczegolnosci z dzieckiem wybrac sie pierwszy raz w zyciu do teatru muzycznego moze to byc jednak dobra propozycja

    zycze milych wrazen

    • 16 33

    • shrek kontra spamolot (1)

      Jak dla mnie w ogóle nie można porównywać tych dwóch spektakli. Oba mi się bardzo podobały, rozbawiły do łez, z taką tylko różnicą, że wychodząc ze spamolota nie miałam ochoty oglądać tego drugi raz, a shreka z przyjemnością bym jeszcze raz obejrzała.

      • 0 0

      • nie mozna, a wlasnie to robisz
        mozesz nam napisac, co konkretnie rozbawilo cie do lez w shreku?

        • 0 0

    • (3)

      spamalot? zasłużone owacje? bez żartów. może dla weekendowych fanów MP. Dla mnie śmierdziało podróbką i dowcipem z brodą.

      • 0 2

      • (2)

        o niebo lepszy weekendowy fan MP, niz fan shreka w muzycznym, takie jest moje skromne zdanie. no, moze nie skromne, ale moje. przede wszystkim, jak mowi jurekdz, o gustach sie nie dyskutuje.

        • 1 0

        • cd (1)

          spamalot podobnie jak shrek jest komercyjna produkcja, na ktora teatr muzyczny dostal licencje

          przy czym, w mojej opinii nasza scenografia byla lepsza od broadwayowskiej
          (czy innych z kolei

          spamalot podobnie jak shrek jest komercyjna produkcja, na ktora teatr muzyczny dostal licencje

          przy czym, w mojej opinii nasza scenografia byla lepsza od broadwayowskiej
          (czy innych z kolei europejskich)
          glosy rowniez na conajmniej zblizonym poziomie (choc diva w zaleznosci, ktora wokalistka miala 'dyzur')
          ale ponad wszystko - na spamalocie nie dostrzeglem osob posilajacych sie podczas spektaklu
          co sugeruje weekendowosc wlasnie

          • 0 0

          • Komercyjna produkcja...komercyjny to jest taniec z gwiazdami

            a nie spektakl który powstawał prawie 4 mc

            • 0 0

  • skoro 8 jest premiera (cena odpowiednio podniesiona o ta lampkę szampana) (3)

    to czym są te wszystkie spektakle od 30? tyle przedpremier? :/

    • 12 17

    • prawa autorskie

      prawa autorskie z broadway'u często wymagają tego, aby przed premiera odbyła się określona liczba spektakli przedpremierowych

      • 1 0

    • To biletowane...

      ...próby generalne.

      • 0 1

    • tego

      nie wie nikt...


      poza reżysero-dyrektorem...

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.