2017-05-27 22:23
P. Rudziński jeszcze nie napisał złej recenzji z Opery Bałtyckiej.
A szkoda bo miał właśnie okazję. Ale może pisze sponsorowanie. Bo:
1) p. Kunc dyryguje chyba orkiestrą Ochotniczej Straży Pożarnej na
P. Rudziński jeszcze nie napisał złej recenzji z Opery Bałtyckiej.
A szkoda bo miał właśnie okazję. Ale może pisze sponsorowanie. Bo:
1) p. Kunc dyryguje chyba orkiestrą Ochotniczej Straży Pożarnej na odpuście
2) scenografia jest "tanią" wersją tej z MET
3) p. Skrzeszewska niestety ale "skrzeczy"
4) reżyseria p. Babickiego jest poniżej wszelkiej krytyki. Ciekawe ile dostał za "nic nie robienie"
I tylko:
1) p. Shkurhan zaśpiewał poprawnie
2) i brawa dla chóru.
Tak więc po roku p. Kunca mamy:
1) jedną słabą premierę
i, ale tylko ci głupi, nadzieję na lepsze jutro.
Fajny teatr operowy w wielkiej metropolii zdegradowany do roli prowincjonalnego teatrzyku.
2017-05-27 22:40
twoje charakterystyczne punktowanie tekstu ,ale przestań już nudzić.
2017-05-29 10:11
Przecież nie musi Pan (Pani?) czytać.
Bardzo to niegrzeczne.
2017-05-27 22:52
ci niektórzy becząco-skrzeczacy z chóru,nie dostają już tzw.solówek.
To zawsze było żenujące, premiera: wszystko zapięte na ostatni
guzik, a tu nagle taki zgrzyt .
2017-05-27 15:11
Brawo Karina! Jesteś Wielka!
2017-05-27 09:44
"intrygującym, gardłowym basem"... no ja gratuluję autorowi recenzji!!! Tylko nie wiadomo czy śmiać się czy płakać...
2017-05-27 11:03
Tyle, że Pankivowi zdarzało się śpiewać gardłowo. A że ma kawał głosu i dobrą barwę to insza inszość.
2017-05-26 22:55
Kto był na spektaklu i słuchał uważnie i patrzył uważnie niech sam oceni.
Porażka. Recenzja znakomita , ale dlaczego. Nierówno , nieczysto reżyseria
słaba , a kostiumy nie z tej bajki. Zapytajcie wykonawców
Kto był na spektaklu i słuchał uważnie i patrzył uważnie niech sam oceni.
Porażka. Recenzja znakomita , ale dlaczego. Nierówno , nieczysto reżyseria
słaba , a kostiumy nie z tej bajki. Zapytajcie wykonawców , a nie realizatorów.
Za taką kasę wyprodukować i skopać taki spektakl. Winni są realizatorzy nie Wykonawcy. Pełny szacunek dla orkiestry i chóru , że daliście radę . Może wytrzymacie w tych oponach następne dwa spektakle.
Prawdziwe Nabucco było grane w poprzedniej realizacji. Peryt / Przybylski.
Może Ktoś z Państwa pamięta.
2017-05-27 01:31
zawsze się wydaje, że wszystko kiedyś było lepsze.
2017-05-27 00:21
czkałam prawie 33lata na ponowne pojawienie się tej Opery w Gdańsku.
Pamiętam poprzednią realizację i pozwolę sobie nie zgodzić się z Panem.
Poprzednia była piękna ale ta również .Jest zupełnie inna ale to
czkałam prawie 33lata na ponowne pojawienie się tej Opery w Gdańsku.
Pamiętam poprzednią realizację i pozwolę sobie nie zgodzić się z Panem.
Poprzednia była piękna ale ta również .Jest zupełnie inna ale to jest właśnie to.
Wspaniały Nabucco i Abigaile.
Świetny chór ( w naszej operze chóry zresztą zawsze jest świetny)
Ale może jestem nieobiektywna , kocham Verdiego i kocham Nabucco.
Marzę o nowym budynku dla naszej Opery , bo niestety akustyka jest słaba.
I te tramwaje - 33 lata temu słychać było pisk przy skrętach , dziś słuchać dudnienie . Warto pójść na spektakl dla świetnych wykonawców
2017-05-26 13:20
KODomicka komediantka Janda uwierzyła w swój cudowny wszechstronny geniusz artystyczny. Będzie reżyserować bez kwalifikacji i doświadczenia operowego u Kunca “Hrabinę” Moniuszki. Brak informacji o wykształceniu muzycznym
KODomicka komediantka Janda uwierzyła w swój cudowny wszechstronny geniusz artystyczny. Będzie reżyserować bez kwalifikacji i doświadczenia operowego u Kunca “Hrabinę” Moniuszki. Brak informacji o wykształceniu muzycznym i reżyserskim tej pani. Reżyseruje jakieś gnioty w swoim prywatnym teatrze za państwowe pieniądze. Chałturzy tez po Polsce tam gdzie rządzą jeszcze liber - lewackie układy,wypełniające jej kieszenie pieniedzmi podatników. To afront w czystej postaci wobec widzów i zespołu Opery Bałtyckiej
2017-05-27 01:15
idiotyzmu jak ten komentarz, nie słyszałem .
Jaki afront jaka komediantka? w ten sposób można zdyskwalifikować
wszystko i wszystkich.
2017-05-26 14:00
ma doswiadczenie w rezyserii operowej - przygotowala z sukcesem w lodzkim Teatrze Wielkim "Straszny dwor" Moniuszki I zebrala za ten spektakl laury. Mysle, ze to dobry wybor - a jaki bedzie efekt koncowy w "Hrabinie",
ma doswiadczenie w rezyserii operowej - przygotowala z sukcesem w lodzkim Teatrze Wielkim "Straszny dwor" Moniuszki I zebrala za ten spektakl laury. Mysle, ze to dobry wybor - a jaki bedzie efekt koncowy w "Hrabinie", przekonamy sie w styczniu. Na razie jeszcze nie znamy nawet zamierzen inscenizacyjnych rezyserki, a dorcia juz saczy jad.
Przykre, naprawde przykre jest to, ze pisowska miernota nawet przy okazji premiery w operze skorzysta, zeby wylac swoj jad I hejt. Jak wam sie wiecznie wszystko nie podoba to pora isc do piachu, a nie trollowac w internecie.
2017-05-26 15:15
Faktycznie to tylko mirnota nie potrafi korzystać z polskich znaków.
2017-05-26 14:40
Dorcia proponuję przenieść się na Wiejską tam to masz dopiero Cyrk nie tylko Baltycki ale Polski . Myślę że będziesz zachwycona
2017-05-26 13:46
guewno z PiSem pomieszało...
Przypomnę, że za czasów dyrektora Weissa niejaki Andrzej Chyra wyreżyserował "Graczy". Wtedy też był to afront?
2017-05-26 11:57
Postanowiłem dać kolejną szansę OB, licząc że nowy dyrektor zmieni coś na lepsze i nie zwiodłem się. Rzeczywiście mam wrażenie że jest o wiele lepiej.
Orkiestra zagrała czysto i odpowiednio subtelnie.
Postanowiłem dać kolejną szansę OB, licząc że nowy dyrektor zmieni coś na lepsze i nie zwiodłem się. Rzeczywiście mam wrażenie że jest o wiele lepiej.
Orkiestra zagrała czysto i odpowiednio subtelnie. Świetnie zgrali się z solistami, którzy też nie zawodzą. Interpretacja Nabucca w wykonaniu Shkurhana naprawdę interesująca - wręcz hipnotyzujące sceny, w których brali udział Nabucco i Abigail. W przeciwieństwie do autora recenzji, ja widziałem (w tej dwójce na pewno) zaangażowanie i wczucie się w rolę.
Chór chyba zrobił na mnie największe wrażenie - pokusiłbym się o zdanie, że to właśnie on był "gwiazdą" wieczoru. Naprawdę dobre przygotowanie.
Nie zgodzę się znowu w Panem Łukaszem co do scenografii i kostiumów. Ta pierwsza była bardzo skromna i nijaka. Gdzie jakieś nawiązania do kultury asyryjskiej i izraelskiej? Dla mnie te kamienne bloki były "anonimowe", a ich symbolika dość skromna. Co do kostiumów - podobały mi się stroje chóru niewolników, ale już reszta imho znowu była oderwana od kontekstu - nijak nie związane z kulturą asyryjską, krzykliwe i wyglądające zwyczajnie kiczowato (jak "kaftany" imitujące napierśniki, czy suknia Abigail). Dla mnie to jednak sprawa drugorzędna i w pełni rozumiem to, że budżet na te elementy pewnie skromny, a i nawet opera nie będzie miała okazję zarobić na siebie.
Podobało mi się i z chęcią będę przyglądał się nowym projektom OB pod nowym przewodnictwem, licząc że będą tak dobre jak Nabucco. Gratuluję i dziękuję Artystom za wspaniały występ!
2017-05-26 11:26
Ciekawie napisana recenzja. Widziałem poprzednie realizacje. Chętnie wybiorę się na najnowszą!
2017-05-26 11:13
A Skrzeszewska urzekła mnie w Traviacie, jestem bardzo ciekaw jak prezentuje się w mocnej i władczej roli Abigaille
2017-05-26 11:02
Podobało mi się
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.