2008-06-30 16:12
> trójka i radio bis - euro puszcza saluminesie, radio
> bagdad, gentlemana, chyba nawet kiev ofice leciało u
> stelmacha.
To żaden spisek.
To tylko potwierdza, że mamy MEGA kiepskich dziennikarzy,
> trójka i radio bis - euro puszcza saluminesie, radio
> bagdad, gentlemana, chyba nawet kiev ofice leciało u
> stelmacha.
To żaden spisek.
To tylko potwierdza, że mamy MEGA kiepskich dziennikarzy, którzy zamiast kreować muzyczną scenę jarają się jak dzieci dokonaniami llondyńczyków. To smutne, że można być aż tak zapatrzonym w dokonania Wyspiarzy.
Wszystko.
> widzę, że kiev i folder zagra w jarocinie a gentlemany w > jarocinie i węgorzewie. Ale to pewnie o niczym nie
> świadczy nie ?
Zupełnie o niczym nie świadczy. Jarocin umarł i to już bardzo dawno temu. Zawsze czuję zażenowanie gdy mówi się o tym festiwalu.
2008-06-30 17:08
no dobra Panie Tumlusie, skoro nie liczą się dziennikarze, którzy puszczają pewne kapel a inne nie, skoro nie liczą się krytycy, którzy wybrali te kapele na festiwale a inne nie, to powiedz mi ptysiu miętowy, CO
no dobra Panie Tumlusie, skoro nie liczą się dziennikarze, którzy puszczają pewne kapel a inne nie, skoro nie liczą się krytycy, którzy wybrali te kapele na festiwale a inne nie, to powiedz mi ptysiu miętowy, CO DECYDUJE O TYM ŻE KTOŚ GRA FAJNIE ? Ty ? (pomijając fakt, ze nie ma wzoru, czy maszyny, ktore potwierdza że ktos gra fajnie, jak np. wykrywacz metalo potwierdzi, ze coś jest metalem a cos gównem).
A może jednak słuchacze ? I tu pewnie po raz pierszy sie zgodzimy. Tylko lojalnie ostrzegam,. ze przytakując strzelisz sobie samobója, spojrz chociazby na liczbe odwiedzin stron na myspace kapel, ktorych tak bardzo nie lubisz, tych, ktore odpadly i ktorych czlonkiem jestes. Widzisz roznice ? I nie pisz,. ze to uchodrom spowodowal takie wyniki, juz wczesniej te sfrustowane kapele byly daleko w tyle. Nie przekonuje Cie wybór krytyków, to moze liczby przekonaja ? ale cos czuje, ze znowu znajdziesz jakis fajny argument, jarocin umarl, wegorzewo to jakis zaścianek, a krytycy to zydzi na usługach koncernów, a dziennikarze to sprzedajne zdziry, itp itd ...
2008-06-30 17:26
Dla ścisłości: punk, punkrock, rock, regge, rock&roll i inne też nie sąwymysłem polskim... więc pisząc w stylu: "zamiast kreować muzyczną scenę jarają się jak dzieci dokonaniami llondyńczyków. To smutne, że można być aż
Dla ścisłości: punk, punkrock, rock, regge, rock&roll i inne też nie sąwymysłem polskim... więc pisząc w stylu: "zamiast kreować muzyczną scenę jarają się jak dzieci dokonaniami llondyńczyków. To smutne, że można być aż tak zapatrzonym w dokonania Wyspiarzy" sam się prosisz o publiczne wyśmianie. Praktycznie zadna muzyka rozrywkowa nie pochodzi z Polski.. z tym, że jak ktoś gra bądź inspiruje muzyką którą lubisz to jest ok, a jak juz nie twój gust to od razu wszyscy są źli począwszy od papieża i skończywszy na saddamie. Marny twój głuchy los
2008-06-30 18:33
powiedziane zostało juz chyba wszystko, 100% zgadzam sie z magda, z gory uprzedzam moja mama nie kochala sie moim bratem ... mimo ze lubie alchemi kiev katf i jakos tam gentlemanow ,bardzo prosze wszystkich frustratow o
powiedziane zostało juz chyba wszystko, 100% zgadzam sie z magda, z gory uprzedzam moja mama nie kochala sie moim bratem ... mimo ze lubie alchemi kiev katf i jakos tam gentlemanow ,bardzo prosze wszystkich frustratow o zalozenie zespolu proponuje nazwe 100% oportunizm , niech graja cos orginalnego wymyslonego w polsce jednoczesnie nie pusczanego w radiu i oczywiscie czerpiacego z naszych trojmiejskich tradycji a nie jakiegos indie srindi, aha wokalista musi byc po szkole muzyczne a muzycy nigdy nie moga sie sprzedac grajac na uchodromie , wegorzewie jarocinie w radiu i generalnie najlepiej niech graja non stop w anawie bo chyba sie jescze nie spprzedała he ?
2008-06-30 19:58
Droga Magdo,
Nie wiem skąd tyle agresji w Twoich postach, przecież to, że mało wiesz to na prawdę nic złego. I skąd ta wszechobecna złośliwość ?
Oczywiście o powodzeniu i popularności danej grupy stanowią nie
Droga Magdo,
Nie wiem skąd tyle agresji w Twoich postach, przecież to, że mało wiesz to na prawdę nic złego. I skąd ta wszechobecna złośliwość ?
Oczywiście o powodzeniu i popularności danej grupy stanowią nie tyle słuchacze, co świadomi słuchacze.
Odwiedziny na myspace nie mają tutaj żadnego znaczenia, chyba że jest się ARCTIC MONKEYS i ma miliony odsłuchań. Na prawdę to żaden argument. Inaczej wialkie koncerny podpisywałyby TONAMI papiery z polskimi artystami, takimi jak GENTELMAN.
U nas taki band jak BATTLES przeszedłby bez echa. A na świecie to sensacja. Znasz ? Pewnie nie.
Ów band został odkryty bo a) angażował znane nazwiska b) zupełnie niekonwecjonalnie podchodzi do muzyki rockowej.
U nas niestety nie ma wyedukowanego społeczeństwa. Jak Pan Stelmach powie, że coś jest używając Twego języka FAJNE, to tak musi być bo to ON powiedział. On zaś patrzy nie tyle na to co dany artysta ma do powiedzenia, tylko ile w nim jest odpowiednika dla stylu zachodniego. Tyle. Nie mamy naszego Johna Peela.
> Nie przekonuje Cie wybór krytyków, to moze
> liczby przekonaja ? ale cos czuje, ze znowu
> znajdziesz jakis fajny
> argument, jarocin umarl, wegorzewo to jakis
> zaścianek, a krytycy to zydzi na usługach
> koncernów, a dziennikarze
> to sprzedajne zdziry, itp itd ...
Myślę, że trochę demonizujesz.
Nic nie pisałem o spisku, bo nie jestem GLACĄ ze Sweet Noise. Interesuję sie po prostu muzyką wielowymarowo. To wszystko, wieć odpuść obie takie prymitywne wycieczki pod moim adresem, bo zupełnie nic tym nie zyskasz.
I tak Węgorzewo to zaścianek.
Drogi Gutku,
> Dla ścisłości: punk, punkrock, rock, regge,
> rock&roll i inne też nie sąwymysłem polskim... > więc pisząc w stylu:
> "zamiast kreować muzyczną scenę jarają się jak > dzieci dokonaniami llondyńczyków. To smutne, że > można być aż
> tak zapatrzonym w dokonania Wyspiarzy" sam się > prosisz o publiczne wyśmianie. Praktycznie
> zadna muzyka
> rozrywkowa nie pochodzi z Polski..
Myslę, że generalnie to Twoje wypociny narażają Cię na śmieszność, ale powtarzam niewiedza to na prawdę nic złego. Pisząc "Praktycznie zadna muzyka rozrywkowa nie pochodzi z Polski" sam narażasz się na jak to dosadnie określiłeś: publiczne wyśmianie. Znasz BEHEMOTH, VADER, DECAPITATED, rodzime YATTERING ? lub z innego podwórka: SOMETHING LIKE ELVIS, SKALPEL,WARSAW VILLAGE BAND ? To są wszystko bandy ogólnoswiatowe, które niestety dzięki rodzimym wydawcom i muzyczynm ZNAWCOM przeszły w tym kraju drogę przez mękę.
2008-06-30 20:15
Panie Tumlus, gratuluje podejścia, mi by sie nie chciało tłumaczyć tym matołkom tego tak obszernie. Battles dobry przykład, tylko za nimi idą wielkie umiejętności, ci faceci to 100% profesjonaliści, także nie ma tego co
Panie Tumlus, gratuluje podejścia, mi by sie nie chciało tłumaczyć tym matołkom tego tak obszernie. Battles dobry przykład, tylko za nimi idą wielkie umiejętności, ci faceci to 100% profesjonaliści, także nie ma tego co porównywać do naszego zapupia w którym muzycy w dzień pracują na etacie, a wieczorami muzykują i kopiują. Uchodrom to fajny amatorski konkurs, szkoda tylko że nie ma kto na nim zagrać- to jest prawdziwy problem. Dlatego niektórym zażenowanym komentatorom puszczają nerwy. Świetnie podsumował to tymon tymański w swoim felietonie na śledziu- zero umiejętności pasji i znajomości j.angielskiego (ukłon w strone gentlemana).
2008-06-30 20:57
Cieszę się, że są ludzie którzy myslą samodzielnie, a nie bazują na naszych mediach, których de facto po prostu nie ma :)
> nie ma tego co porównywać do naszego zapupia w
> którym muzycy w dzień pracują na
Cieszę się, że są ludzie którzy myslą samodzielnie, a nie bazują na naszych mediach, których de facto po prostu nie ma :)
> nie ma tego co porównywać do naszego zapupia w
> którym muzycy w dzień pracują na etacie, a wieczorami > muzykują i kopiują.
I to jest w tym wszystkim najsmutniejsze. Na Zachodzie nie ma taryfy ulgowej, dlatego "że musisz zarabiać na życie". Tam albo jesteś MEGA dobry, albo kończysz w jakimś klubie dla cowboy'ów :)
> i znajomości j.angielskiego (ukłon w strone gentlemana).
... cha, cha, cha ... Tak, tak !!!! Zdecydowanie :)
2008-06-30 21:14
Skalpel jest wg. mnie jedną z mniej ciekawych propozycji z ninja tune, poza tym to właśnie o nich można by napisać copy-paste boys. Zresztą co kraj to wariacja nt. gatunku, tego jeszcze te młode zespoliki z ucha nie
Skalpel jest wg. mnie jedną z mniej ciekawych propozycji z ninja tune, poza tym to właśnie o nich można by napisać copy-paste boys. Zresztą co kraj to wariacja nt. gatunku, tego jeszcze te młode zespoliki z ucha nie potrafią, jednak należy je chwalić, że coś chcą osiągnąć i grają muzykę, a nie marnują życie jak niektórzy. Do reszty wypowiedzi pana tumlusa się nie odnoszę, bo to widać jakiś urażony znajomy, może chłopaków z gentlemana? Dajcie tym zespołom grać, rynek/scena ich zweryfikuje, a oni sami, jeśli traktują granie na poważnie poprawią umiejętności.
Co do Stelmacha i trójki- żyją z promocji młodych talentów (chwała), ale to nie ich wina że poziom jest taki a nie inny. Miałem kiedyś przyjemność z panem Stelmachem- bardzo skromny i miły facet i takiej też muzyki słucha. Szuka nowości, jest otwarty, ale umówmy się Johnem Peelem to on nigdy nie będzie.
Co samego Uchodromu- może za niski poziom żeby zapraszać ludzi na taki "konkurs", pisać jak ten nieszczęsny gulda (który o muzyce wie tyle co przeciętna nastolatka), że coś się ruszyło na scenie (G. się ruszyło). Potencjalna zniechęcona widownia może już po prostu nie wrócić na taki event. Jednak czekam na następną edycję i będę obserwował z ukrycia;) pozdrawiam młodych artystów
2008-06-30 21:27
> Skalpel jest wg. mnie jedną z mniej ciekawych
> propozycji z ninja tune, poza tym to właśnie o > nich można by napisać copy-paste boys.
I na szczęscie wg Ciebie, bo dla Ninja tune to był jeden ze
> Skalpel jest wg. mnie jedną z mniej ciekawych
> propozycji z ninja tune, poza tym to właśnie o > nich można by napisać copy-paste boys.
I na szczęscie wg Ciebie, bo dla Ninja tune to był jeden ze sztandarowych bandów.
> Do reszty wypowiedzi pana tumlusa się nie
> odnoszę, bo to widać jakiś urażony znajomy,
> może chłopaków z gentlemana?
Mylisz się i to bardzo. Po prostu nie lubię jak mi ktos wmawia, że gówno jest złotem.
To wszystko.
> Co do Stelmacha i trójki- żyją z promocji
> młodych talentów (chwała), ale to nie ich wina > że poziom jest taki a nie inny.
To powinien ten poziom piętnować, a nie mu przyklaskiwać.
2008-06-30 22:48
gadał wół do obrazu , to żadna odpowiedź ironicznie skomentować wypowiedz poprzednika potrafi prawie każdy a ja mówiłemm naprawdę co masz do zaproponowania, no i odpowiedziałes "czywiście: byc bardziej wybrednym.
gadał wół do obrazu , to żadna odpowiedź ironicznie skomentować wypowiedz poprzednika potrafi prawie każdy a ja mówiłemm naprawdę co masz do zaproponowania, no i odpowiedziałes "czywiście: byc bardziej wybrednym. Słuchać a nie przyswajać ... :) Nauczyć się argumentować a nie w kołko skrajności. To już jest po prostu nudne." czyli mi słuchacze mamy robic cos co ci sie spodoba a co jesli obecna scena muzyczna nam sie po prostu podoba? czyni mnie to idiotą ?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.