stat
Wydarzenie już się odbyło
PATRONAT

Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku zaprasza na wyjątkowe spotkanie: progressDay nie czekaj, działaj!, które odbędzie się 23 maja w hotelu Sheraton w Sopocie.

mar'25 15

sobota, g. 10:15

Trójmiasto, Online
bilety 15 zł
Jeśli ważny jest dla Ciebie rozwój i interesujesz się najnowszymi trendami w marketingu, sprzedaży i HR to spotkanie jest dla Ciebie! Gościem specjalnym wydarzenia będzie  Łukasz Jakóbiak.

Konferencja progressDay, zgodnie z jej nazwą, ma umożliwić uczestnikom zrobienie postępu, kolejnego kroku w rozwoju w wybranej dziedzinie. Eksperci z obszaru sprzedaży, marketingu, brandingu, content marketingu i event marketingu, przekażą słuchaczom najnowszą wiedzę i często nowatorskie rozwiązania z dziedzin, w których się specjalizują.

REJESTRACJA

Prelegenci to między innymi:
Łukasz Jakóbiak: lukaszjakobiak.pl/
Piotr Bucki: bucki.pro
Marcin Hartman: www.goldenline.pl/marcin-hartman4
Maciej Kawecki: www.brandburg.pl
Dorota Czeszejko-Jabłońska: www.artmedia.gda.pl
Joanna Kamińska: www.joanna-kaminska.blogspot.com


Łukasz Jakóbiak
Temat: Znajdź siłę!

Twórca i prowadzący internetowy talk-show 20m2. Od maja 2012 zaprasza do swojej kawalerki osobistości ze świata kultury, sportu i polityki. Gość i prelegent wielu konferencji, m.in. Łódź JungleWeb, "Like us, TOO!!" na Uniwersytecie Jagiellońskim, Creative Mornings w Warszawie czy XX Forum Gospodarczego w Toruniu. W 2012 zagrał reportera w spektaklu Krystiana Lupy pod tytułem Miasto Snu.

Od 2013 prowadzi szkolenia i wykłady motywacyjne pod hasłem: Znajdź Siłę. W tym samym roku został ambasadorem projektu Wspieram.to. Występował na 40. Międzynarodowej Konferencji i Wystawie PIKE, 9 czerwca 2013 współprowadził festiwal TOPtrendy,W 2015 uczestniczył w największym seminarium motywacyjnym w historii internetu pt. Życie bez ograniczeń. W marcu tego samego roku poprowadził dwa wykłady motywacyjne poza Polską. Spotkania odbyły się w Greenwich oraz w Oxfordzie. 30 kwietnia 2015 wystąpił w Poznaniu, jako jeden z gości specjalnych w wydarzeniu na światową skalę pt. Życie bez ograniczeń.

Piotr Bucki
Temat: Mikro-narracje, meta-narracje i błędy w komunikacji z odbiorcą marki.

Strateg, researcher i badacz trendów oddany ideii copyleft i kulturze remiksu Piotr Bucki. Doświadczenie i wiedzę zdobywał realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie Nokaut, Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym, Wydawnictwie Pedagogicznym OPERON, Travel World Passport, NextData, This Is Paper i wielu innych. Tworzy strategie marketingowe i komunikacyjne dla krajowych i zagranicznych klientów.  Jest zwolennikiem szkoleń opartych na głębokiej i szczerej analizie zasobów i kompetencji.  Jest certyfikowanym coachem w obszarze Business and Executive Coaching oraz trenerem kompetencji społecznych. Prowadzi szkolenia oraz coachingi dla liderów i menedżerów w zakresie technik wzmacniania przekazu oraz perswazji w wystąpieniach publicznych. Jako doradca jest związany z Inkubatorem Starter oraz Strefą Startup PPNT i Exea Smart Space.


Joanna Kamińska
Temat: Persony - ważne osobistości w HRze, employer brandingu i rekrutacji

Autorka bloga branżowego HR z pasją, menedżer ds. rozwoju usług doradczych w Grupie Progres, właściciel serwisu www.sklephr.pl. Ekspert współpracujący z portalami branżowymi, juror w konkursach employer branding oraz prelegent na konferencjach dotyczących tematyki HR.Buduje działy HR od podstaw oraz realizuje dedykowane projekty skoncentrowane głównie na rozwoju i ocenie pracowników, motywacji i zaangażowaniu oraz budowaniu wizerunku pracodawcy. Prowadzi szkolenia w ramach Akademii HR i budzi Trójmiasto do aktywnego działania w branży. Z HRem związana od 8 lat, pracowała wewnątrz działów personalnych, a także realizowała projekty dla klient ów zewnętrznych.

Marcin Hartman
Temat: Jeśli nie jesteś pierwszy, to się nie liczysz!

Życiowy i biznesowy maksymalista i pogromca niemożliwego. Tak można określić Marcina Hartmana, przedsiębiorce, mentora, trenera sprzedaży, biznesu czy rozwoju osobistego. Autor podcastu GameOn!, poświęconego hokejowi z ligi NHL (nhl.com.pl). Aktualnie -oprócz innych projektów- rozwija rynek usług związanych z obsługą wojsk NATO w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.

Barbara Stawarz
Temat: Content is king, but distribution is queen. Jak przyciągać klientów treściami... i co dalej?

Z branżą internetową związana od 2005 roku. Barbara Stawarz  właścicielka CEO Content King dawniej po stronie mediów w Rzeczpospolitej, Hubert Burda Media oraz w InnovaWeb. Szefowa grupy content marketingowej w IAB oraz członek jury w konkursie IAB Creative Showcase. Autorka książki "Content marketing po polsku", współautorka innych publikacji książkowych oraz autorka wielu publikacji w magazynach branżowych. Prelegentka na licznych konferencjach i szkoleniowiec. Od 5 lat jest wykładowcą akademickim na SGH oraz AGH. W pracy naukowej zafascynowana wpływem internetu na relacje międzyludzkie i komunikację masową.

Maciej Kawecki
Temat: Identyfikacja Niekoniecznie Wizualna. Zmysły i emocje w budowaniu wizerunku marki.

Właściciel i Creative Director studia brandingu i myśli kreatywnej Brandburg. Zajmuje się tworzeniem szeroko pojętego wizerunku marek. Łączy myślenie strategiczne o marce (Design Thinking) z grafiką. Współtwórca unikalnej na polskim rynku oferty sense brandingu łączącej tożsamość wizualną marki z jej wymiarem zapachowym. Współpracował z Instytutem Adama Mickiewicza w Warszawie w ramach tworzenia i promowania polskiego designu podczas międzynarodowych wystaw takich jak Polish Job, Meet My Project. Prowadzi interaktywne warsztaty poświęcone sense brandingowi i visual thinking.

Dorota Czeszejko-Jabłońska
Temat: Event marketing. Gdy sensualny znaczy sensowny.

Z pasją kolekcjonuję doświadczenia i inspiracje, które potem przetwarza, by powstała nowa jakość. Taka jest Dorota Czeszejko-Jabłońska. Źródła swojej inspiracji upatruję we wszystkich, czasem nieoczywistych obszarach, tak też twórczo realizuję siebie w różnych działaniach.  Do tej pory stworzyła agencję artystyczną, SPA, szereg projektów artystycznych, modowych czy szkoleniowych. I szuka kolejnych obszarów twórczej ekspresji. 16 lat temu założyła Agencję Kreatywną Art Media, którą prowadzi z sukcesem do tej pory. Zajmuje się reżyserią projektów eventowych opartych na własnych pomysłach i scenariuszach. Znalazła się w prestiżowym gronie kobiet-właścicielek firm nagrodzonych przez międzynarodową organizację ZONTA, jako jedna z dwóch uhonorowanych Europejek.

Przeczytaj także