- 1 Kraj, z którego pochodzą piraci drogowi (390 opinii)
- 2 Plichta przejmie salon Kia w Gdańsku (9 opinii)
- 3 Rowery Mevo blokują miejsca parkingowe (258 opinii)
- 4 Nie będzie zwężenia na "Słowaku" (41 opinii)
- 5 Motocykliści oficjalnie rozpoczęli sezon 2024 (25 opinii)
- 6 Reaktywacja salonu przy al. Grunwaldzkiej (42 opinie)
Firma Janisz wyróżniona znakiem jakości
Grupa Janisz, która od blisko 25 lat z powodzeniem świadczy usługi z zakresu napraw samochodowych, właśnie została wyróżniona znakiem jakości Dekra. Sukces jest znaczący, gdyż firma z Pruszcza Gdańskiego jako pierwszy w Polsce specjalistyczny warsztat blacharsko-lakierniczy otrzymała prestiżowy certyfikat.
Grupa Janisz na lokalnym rynku działa od 1993 roku. Początkowo firma kojarzona była przede wszystkim z naprawami blacharsko-lakierniczymi, jednak z biegiem czasu, rozwijającymi się technologiami i zwiększającą się grupą zaufanych klientów, zakres usług rozszerzono o kompleksową obsługę mechaniczną. Aktualnie przedsiębiorstwo, którego siedziba mieści się w Pruszczu Gdańskim przy ul. Batalionów Chłopskich 5, obsługuje ponad 3,5 tys. klientów, zarówno indywidualnych, jak i firm.
Najlepszym dowodem potwierdzającym rzetelność usług świadczonych przez Grupę Janisz jest niedawno otrzymany certyfikat "Dekra Znak Jakości". Firma z Pruszcza Gdańskiego została wyłoniona przez zespół ekspertów spośród wszystkich warsztatów w Polsce. Zaledwie kilka obiektów w naszym kraju otrzymało takie wyróżnienie, Grupa Janisz była pierwszym z nich.
- Przyznanie naszej firmie certyfikatu jakości to ogromny powód do dumy. Sukces zawdzięczamy rzetelnej i ciężkiej pracy nad dostosowywaniem standardów obsługi klienta i standardów naprawy do wymogów rynku. Cieszymy się, że nasze działania w tej kwestii zostały zauważone przez tak znaną instytucję certyfikującą. Jesteśmy po prostu i zwyczajnie szczęśliwi. Ten znak to dodatkowe potwierdzenie, że firma Janisz jest godnym zaufania partnerem przy naprawach samochodów - zdradza Krzysztof Janisz, prezes Grupy Janisz.
Dekra to niezależna jednostka certyfikująca, która poprzez ekspertyzy, testy i audyty ocenia systemy zarządzania, jakość usług oraz kompetencje pracowników wybranych przedsiębiorstw. W przypadku spełnienia wszystkich wymogów, organizacja wystawia pisemne zaświadczenie w formie certyfikatu.
Audyt certyfikacyjny w Grupie Janisz składał się z dwóch części - weryfikującej i certyfikującej. Specjaliści skrupulatnie sprawdzili wszystkie procesy napraw wykonywanych w warsztacie, ale również jakość obsługi klienta. Ponadto Dekra wyróżniła firmę za zaplecze techniczne, gdyż warsztat jest wyposażony we wszystkie niezbędne narzędzia do właściwych i efektywnych napraw najnowocześniejszych modeli aut.
- Podczas szczegółowego audytu weryfikowane były najdrobniejsze zagadnienia związane z wykonywaniem naprawy, począwszy od przyjęcia klienta oraz jego auta, poprzez proces zgłaszania szkody, oględzin, zamówienia i dostawy części, samej naprawy podzielonej na etapy, aż do finalnego wydania pojazdu. Uzyskanie certyfikatu wymagało nakładu pracy - zakończył.
* możliwość dodania komentarzy lub jej brak zależy od decyzji firmy zlecającej artykuł
Miejsca
Opinie (49) 7 zablokowanych
-
2017-06-14 03:20
Gratulacje (10)
Korzystam, polecam wszystkim.
Obsługa miła i fachowa warsztatu a i zajrzą wszędzie przy okazji żeby wykryć wcześniej potencjalną awarię.
Ceny przystępne. Nie kręcą jak to bywa w niektórych warsztatach.- 6 34
-
2017-06-14 11:50
Nieźle cię naszło pisać takie komentarze o 3:20 (6)
to bardzo wiarygodne
- 13 3
-
2017-06-14 15:28
czekał, aż będzie wpis, żeby być pierwszy
- 9 1
-
2017-06-14 16:18
(1)
Niektórzy pracują w nocy.
Słyszałeś o czymś takim?- 4 7
-
2017-06-14 23:42
To pracują czy piszą komentarze?
- 1 1
-
2017-06-14 22:29
czekal na artykul do 3:) (2)
- 0 0
-
2017-06-14 22:30
szef kazal to czekal (1)
- 4 0
-
2017-06-14 23:43
Pewnie dostał za to rafaello
- 1 0
-
2017-06-14 15:26
odlecieli (2)
chciałem oddać u nich auto warte ok 20 tys w ramach naprawy z OC sprawcy - jakaś debilka która odebrala telefon wyslala mi smsa, ze transport z GD do siedziby przekroczy wartosc auta....
- 4 1
-
2017-06-14 15:27
(1)
pewnie dlatego, że musieliby wyciagnąć za nie 30000 za naprawę
- 3 1
-
2017-06-14 22:06
bo to
są prawdziwi
- 2 0
-
2017-06-14 07:37
Naiwny (4)
Ile zarabiają pracownicy? Naj niższa reszta pod stolem a może wszystko na legalu? Tylko rzetelni pracodawcy powinni być nagradzany. Man nadzieję że janisz dba o pracowników tylko tacy mają umnue szacunek.
- 15 6
-
2017-06-14 07:58
Radem (3)
A języka polskiego i poprawnej pisowni kiedy się nauczysz ?
- 3 3
-
2017-06-14 09:35
GL (2)
Jezyk piszemy z duzej litery.
Taki z Ciebie fachowiec!- 0 7
-
2017-06-14 15:25
(1)
obserwator, weź ty może wziernik i sprawdź co cię gniecie
- 0 0
-
2017-06-14 15:27
Widac ze doswiadczony jestes w tych sprawach ha ha
- 0 0
-
2017-06-14 07:38
(2)
Parę lat temu kozystalem z ich usług byłem zadowolony .
Polecam- 6 13
-
2017-06-14 15:24
(1)
ja natomiast korzystałem i nie byłem zadowolony
- 8 1
-
2017-06-14 23:42
A ja średnio
- 0 0
-
2017-06-14 08:11
(1)
Solidna firma. Mam do nich zaufanie.
- 4 20
-
2017-06-14 15:23
również jestem synkiem szefa i uważam, że tata ma dobra firmę
- 8 2
-
2017-06-14 10:07
warsztat jak każdy inny. (7)
szału nie ma.
- 19 2
-
2017-06-14 10:09
samochód stał 10 minut i okazało się że jest połowa auta do wymiany. (1)
taki przegląd porządny.
- 12 0
-
2017-06-14 15:26
doceń to, że dostałeś go z powrotem i miał swoje drzwi
- 3 1
-
2017-06-14 10:10
panie Włodku.. (1)
jak stukało tak stuka,szkoda tych paru stów.
- 5 0
-
2017-06-14 15:25
Stukanie to Włodek ma na nazwisko
- 0 0
-
2017-06-14 10:11
(1)
Ale se reklame strzelili w trójmiasto,trochę na siłe.
- 13 1
-
2017-06-14 15:29
reklama jak każda inna, ale tu przynajmniej ludzie się wypowiedzą
- 2 0
-
2017-06-14 15:24
jo, co prowda to prowda, szwagier lepiej klepie
- 0 0
-
2017-06-14 10:26
(3)
Są drodzy, sztywni za biurkami jakby im kije od szczotek z tyłu wystawali. Szkoda czasu na nich...
- 23 1
-
2017-06-14 15:28
(1)
fakt, kołki
- 3 1
-
2017-06-14 17:47
W oczy
Powiedz im to w oczy skoro uwazasz ze są kołki.. a jesli juz to prosze napisz o jaką naprawę chodziło...blacharsko-lakierniczą czy dotyczyło naprawy Mechanicznej?
- 1 5
-
2017-06-14 18:43
Rzeczywiście- najważniejsze u mechanika to czy obsługa to sztywniacy czy luzacy
- 2 2
-
2017-06-14 11:49
Firma Janusz (2)
Kompany
- 15 1
-
2017-06-14 15:26
Kąpany jak już
- 4 0
-
2017-06-14 18:05
Grupa Janusz S.A.
- 1 0
-
2017-06-14 12:58
zrobiłem u nich szkodę (1)
polecam i tyle mieszkaniec Pruszcza
- 1 10
-
2017-06-14 13:02
Jaką?
Wjechałeś w drzwi czy zbiłeś szybę?
he he he- 4 0
-
2017-06-14 13:58
Dostałem od nich auto zastępcze, które rozkraczyło się po 10 km :D
- 13 1
-
2017-06-14 14:44
(1)
Personel obsługi klienta powinien przejść solidne szkolenie. Zachowanie niektórych panów pozostawia wiele do życzenia.
- 12 1
-
2017-06-14 17:50
Jaki dział
Jak w temacie.. firma Janisz posiada parę działów. Bez informacji czego dotyczyła naprawa.. lub o jaki dział chodzi nie mozna ustalic o co dokładnie chodzi.
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.