• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Jaguar E-Pace: debiut małego kota

Michał Jelionek
22 listopada 2017 (artykuł sprzed 6 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Motoryzacyjne nowości tego roku. Działo się
Tak prezentuje się mniejszy brat Jaguara F-Pace. Tak prezentuje się mniejszy brat Jaguara F-Pace.

Na jeden dzień strefa wystawiennicza salonu British Automotive Gdańsk zobacz na mapie Gdańska powiększyła się o wyjątkowego gościa - zupełnie nowego Jaguara E-Pace. Wtorkowa wizyta kompaktowego SUV-a była częścią ogólnopolskiego tournee. Na oficjalny debiut poczekamy do stycznia.



W kwietniu ubiegłego roku gdański salon Jaguara świętował premierę modelu F-Pace, czyli pierwszego SUV-a w 94-letniej historii marki. Producent nie poprzestał na jednym "uterenowionym" modelu i właśnie wzbogacił swoją ofertę o kolejny. To E-Pace, który już niebawem ruszy na podbój segmentu kompaktowych SUV-ów.

Przed Jaguarem E-Pace trudne zadanie, bo o klienta będzie walczył z uznanymi firmami. Na liście konkurentów widnieją takie modele jak: Audi Q3, BMW X1, Mercedes-Benz GLA czy Range Rover Evoque.

Mniejszy brat Jaguara F-Pace mierzy 4395 mm długości, 1984 mm szerokości i 1647 mm wysokości. Jego rozstaw osi to 2681 mm. Z pewnością atutem nowego SUV-a jest całkiem przestronny bagażnik, który pomieści 577 litrów.

SUV będzie oferowany w czterech wersjach wyposażenia: podstawowej E-Pace, nieco bogatszych S i SE oraz najbardziej ekskluzywnej HSE.

Czytaj także: Range Rover Velar - luksus i taplanie w błocie

Jaguar E-Pace pojawił się w salonie British Automotive Gdańsk tylko na jeden dzień. Jaguar E-Pace pojawił się w salonie British Automotive Gdańsk tylko na jeden dzień.
Do oferty silnikowej E-Pace trafiło w sumie pięć 4-cylindrowych jednostek - trzy wysokoprężne i dwie benzynowe (wszystkie mają pojemność 2 litrów). Bazowym silnikiem nowego SUV-a jest diesel generujący moc 150 KM, który w standardowej konfiguracji współpracuje z napędem na przód i manualną skrzynią biegów. Takie połączenie producent wycenił na kwotę 145 900 zł. Alternatywą dla miłośników diesli są mocniejsze warianty: 180 KM i 240 KM.

Na fanów "benzyniaków" czekają dwie jednostki - słabsza o mocy 249 KM i topowa, która legitymuje się mocą aż 300 KM. Silniki będzie można skonfigurować z napędem na wszystkie koła i automatyczną skrzynią biegów.

Początkowo jednak auto będzie dostępne wyłącznie w limitowanej wersji First Edition. Klienci będą wybierać między 180-konnym dieslem a 249-konną benzyną. Pierwszy wariant został wyceniony na 273 200 zł, a drugi na 274 900 zł.

Wnętrze Jaguara E-Pace. Wnętrze Jaguara E-Pace.

Miejsca

Opinie (31) 2 zablokowane

  • Świat się kończy...... (5)

    Jaguar ropniak i do tego SUV.....Czekam na Lambo Diablo z lpg od producenta...

    • 23 3

    • (2)

      i tak cie nie stac na lambo z lpg od producenta.

      • 2 1

      • (1)

        na koniec świata też mnie nie stać

        • 0 0

        • a ile pod woda przeplyniesz?

          • 0 0

    • świat się zaczyna

      firma musi się rozwijać by mogła produkować coraz doskonalsze modele, również te z których słynie. Na mercedesa jakoś nikt nie marudzi, a produkują od ciężarówek, przez dostawczaki po jakieś małe niewiadomo co.

      • 1 0

    • A nie na Lamborghini Urus przypadkiem? : P

      • 0 0

  • (2)

    Myślę,że za kilka ładnych lat i Ferrari się ugnie i zrobi diesla. Kombi. Druga sprawa to co ludzie widzą w tych białych kolorach? Jeszcze biała perła to rozumiem,ale taka biel "przedstawicieli medycznych" to kicha.

    • 14 5

    • Nie zrobią bo ekooszołomy chca wykończyć diesla.

      • 3 0

    • to rzecz gustu mi się to bardziej podoba od niemieckiej obowiązkowej trumiennej czerni tak "modnej" i rozpowszechnionej

      • 0 1

  • Jaguar, a rozstaw osi jak w Astrze (1)

    To najwyżej Ryś nie Jaguar.

    • 19 0

    • Rysiek :-)

      • 1 0

  • 150km pewnie kolo 320nm I to w osce (1)

    Za 150k
    Nie, nie, nie

    • 7 0

    • 380nM

      • 0 0

  • hehe. dałbym za tego plastika 50 koła max. (4)

    reszta to reklama, nabijanie kasy marketingowcom i szefuniom w gajerkach. Ten samochód nie jest tyle warty.

    a nadal właściciele tak narzekają na liczne usterki nowych jaguarów? Słyszałem, że to jedna z najbardziej usterkowych marek.

    • 7 3

    • no i 150 kafli wydane na samochód i tak stojący jak inni w korkach. (2)

      • 4 0

      • (1)

        inaczej stoi w korkach, jest ładny, każda osoba zwróci uwagę, w środku jest cicho, są lepsze filtry przeciwpyłkowe, więc lepiej się oddycha niż w innych autach, jest wygodniejszy niż nawet nowe normalne wersje Skody, Seata, Volkswagena, Opla, Peugeota, BMW 1 i 3 :-)

        • 2 4

        • marketing szeptany powinien być zabroniony

          To jest właśnie przykład marketingowego bełkotu. Poza tym dla mnie auto jest tylko i wyłącznie narzędziem do pracy, a nie symbolem tzw. statusu społecznego. Masz kompleksy? To auto jest dla ciebie.

          • 2 0

    • nie znasz się na produkcji

      linie montażowe marek premium są droższe z uwagi na większą swobodę aranżacji auta które personalizuje sobie nabywca. Druga sprawa to że tych aut sprzedaje się mniej więc koszt linii musisz rozbić na mniejszą liczbę egzemplarzy. Diler tak samo swoje koszta będzie musiał podzielić na mniejszą ilość aut chociaż ten I tak weźmie tylko 10%. Niemniej te auta nie przedstawiają najlepszego stosunku jakości do ceny bo choć jakość faktycznie troche lepsza to cena wyższa już 2 razy. Za połowę ceny tego Jaga masz Nissana qashqai. Jednak cena tego kota wynika z bardziej obiektywnych przesłanek niż reklama i gajerki.

      • 1 1

  • (2)

    Nie wiem nawet jak miałbym wsiąść do takiej lipy.

    • 4 9

    • w swoim dresie zapewne być się wślizgnął ...

      • 6 3

    • nie sądzę żebyś się zmieścił ze swoim brzuchem.

      chyba że do bagażnika

      • 2 0

  • skoro za 270 tys. mamy wersję fyrst edyszyn to za wzmiankowane wyżej 146 tysięcy otrzymamy pewnie wersję zero edyszyn i to w dosłownym znaczeniu

    • 9 0

  • Auto?

    Dla emeryta

    • 4 3

  • Kiciuś

    • 0 0

  • Problem Jaguara (1)

    Polega na beznadziejnym wykończeniu środka , z pozoru ładne ale detailing już obnaża słabości tej marki Lolo jak dla mnie te wszystkie przyciski do regulacji foteli itp to lada niva

    • 3 3

    • z ładą to z kolei ty przesadziłeś

      tam nie ma przycisków do regulacji foteli

      • 2 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Pomorska Giełda Modeli Samochodów

kiermasz

Cars for Cause 3city

zlot, imprezy i akcje charytatywne

Pomorskie Targi Autokosmetyki 2024

10 - 25 zł
Kup bilet
targi

Sprawdź się

Sprawdź się

W jakiej dzielnicy Gdańska miała miejsce katastrofa autobusu w 1994 roku?

 

Najczęściej czytane