Pod koniec lipca w salonach Renault rozpocznie się sprzedaż nowego Kangoo. Na razie z jednym silnikiem: 1,6 16V (95 KM). Później dołączy 1,2 16V (72 KM), a na wrzesień Renault zaplanował premierę Kangoo 4x4 SUV. Zmodernizowano układ jezdny, zastosowano inne opony i wprowadzono system wspomagania nagłego hamowania. Podniesiono też komfort wnętrza. Stosując dodatkowe elementy izolacyjne w komorze silnika i kabinie wyciszono autko. Poza tym na zmniejszenie hałasu wpłynął inny kształt zewnętrznych lusterek, zmienione osłony tylnych nadkoli i o 22% grubsze szyby.
Aby podnieść bezpieczeństwo bierne w Kangoo, Renault zastosowało opony o niższych bokach (175/65/14 zamiast 165/70/14) i zwiększyło rozstaw tylnych kół o 9 mm. Konstruktorzy wprowadzili też zmiany w układzie hamulcowym. Teraz wersje Kangoo z ABS-em i elektronicznym korektorem siły hamowania tylnej osi EBV, będą wzbogacone o system wspomagania nagłego hamowania.
Renault dąży do tego, aby ujednolicić nazwy wersji wyposażenia we wszystkich modelach. Dlatego w nowym Kangoo występują nazwy wersji, które są stosowane również dla pozostałych modeli gamy Renault. Są to: Authentique, Expression i Privilege i zastąpią poprzednie określenia RL (RN), RTE i RXE.
Podstawowa wersja Kangoo, czyli Authentique, będzie wyposażona w poduszkę powietrzną kierowcy i pasażera, centralny zamek zdalnie sterowany falami radiowymi, wspomaganie układu kierowniczego.
Droższa opcja Expression zawiera dodatkowo elektrycznie podnoszone szyby przednie, kieszenie w oparciach siedzeń przednich, schowek nad przednią szybą, rozkładane do pozycji leżącej przednie siedzenia. Natomiast najbardziej komfortowe Kangoo wyposażone jest oprócz wyżej wymienionych elementów w odblaskową szybę przednią, światła przeciwmgielne, 4 schowki typu lotniczego, elektrycznie sterowane, podgrzewane lusterka boczne.