- 1 Zakończył się remont ulicy za 11 mln zł (43 opinie)
- 2 "Leżący policjant" na... polnej drodze (26 opinii)
- 3 Kolejne drogi w Gdyni do naprawy po zimie (70 opinii)
- 4 Czytelnik: mały niesmak po zlocie klasyków (69 opinii)
- 5 Ile aut skonfiskowała policja? (131 opinii)
- 6 Główne drogi w Sobieszewie do remontu (99 opinii)
Ten samochód o zdecydowanym charakterze będzie oferowany w wersji coupe (3-drzwiowej) i hatchback (5-drzwiowej). Mégane II przywodzi na myśl nowatorski design modeli Avantime i Vel Satis. Jawi się jako auto inne niż wszystkie w segmencie, w którym wiele samochodów jest do siebie podobnych, odwołując się zarówno do elementów emocjonalnych jak i racjonalnych. Jest to samochód « energiczny », o wyraźnie sportowym duchu, widocznym zwłaszcza na miejscu kierowcy, zapewniający rzeczywistą przyjemność jazdy.
Nowy Megane II jest solidny, a także charakteryzuje się wysoką jakością wykończenia widoczną w materiałach, zestawieniach i połączeniach. Ponadto w tym nowym modelu zaoferowano klientom innowacyjną możliwość wyboru. Ilość kombinacji wystroju wnętrza, silników i wyposażenia jest niemal nieograniczona. Zasada jest prosta: każdy klient definiuje swoją wersję wybierając wśród wystrojów wnętrza (Authentique, Expression, Dynamique i Privilè ge), poziomów wyposażenia (Pack, Confort i Luxe) i silników. Do tego należy dodać szeroki wybór opcji.
Już w momencie wprowadzenia do sprzedaży Mégane II będzie dysponował szeroką ofertą silników benzynowych i wysokoprężnych oraz skrzyń biegów nowej generacji. Gama benzynowa będzie początkowo obejmowała trzy jednostki: 1. 4 16V 98 KM, 1. 6 16V 115 KM i 2. 0 16V 136 KM. Dwa ostatnie silniki są wyposażone w układ przestawny wałka rozrządu w fazie ssania, co zapewnia większą przyjemność jazdy i mniejsze zużycie paliwa. Wszystkie jednostki benzynowe spełniają normy ograniczenia emisji Euro 3 (Euro 2000) oraz kwalifikują się do korzystnych kategorii podatkowych IF Euro 4, obowiązujących w niektórych krajach. Natomiast gama silników wysokoprężnych Mégane II będzie początkowo obejmowała jednostki 1. 5 dCi 80 KM (120 g CO2/km) i 1. 9 dCi 120 KM. Są to silniki turbo diesel Common Rail wyposażone w najnowsze wyrafinowane technologie. Nowoopracowane skrzynie biegów: 5 i 6-biegowa mechaniczna oraz automatyczna pozwalają na wykorzystanie pełnego potencjału silników. Liczne badania poświęcono również wyeliminowaniu hałasu w Mégane II (mającemu zasadnicze znaczenie dla zapewnienia przyjemności i komfortu jazdy) oraz innowacyjnym wdrożeniom.
Opinie (26) 3 zablokowane
-
2002-07-08 15:22
a mi się nie podoba
gadu, gadu, ble, ble, ble
nie podoba mi się.- 0 0
-
2002-07-08 21:46
bedo mieli problem ze spsydazom albo ni znom sie na autach
- 0 0
-
2002-07-09 05:50
ostroznie z ocenami
Wydaje mi sie, ze sceptyczne podchodzenie do tego samochodu mija sie z celem. Ja osobiscie uwazam ze ten samochod jest piekny. I jestem swiecie przekonany, ze po wynikach sprzedazy bedzie mozna zauwazyc, ze innym sie rowniez podoba. A ze jest inny? To dobrze. Nie jest na tyle inny jak np. Fiat Multipla. Ale jest smialy. Takie czasy. Upodobnienie do modeli Renault wyzszych klas doda Megance prestizu. Gdyby mnie bylo stac, to bym sobie kupil (choc oczy mi sie swieca bardziej do 30 letniej Alfy Romet GT 1600; ). Wroze rynkowy sukces
- 0 0
-
2002-07-09 08:44
Auto na pewno do najlepszych projektów firmy Renault nie należy, tył samochodu robi wrażenie tragiczne, chociaż często bywa, że "na żywo" samochód wygląda lepiej niż na zdjęciach. Co do sprzedaży to się okaże...
- 0 0
-
2002-07-09 12:05
aaaaaale..
brzydki. fuj!
- 0 0
-
2002-07-09 14:00
Hm
- 0 0
-
2002-07-09 14:01
Hm
NIE PODOBA MI SIĘ COZ ZA OCHYDNE KSZTAŁTY TO TAK JA BABA BEZ CYCKÓW
- 0 0
-
2002-07-09 14:02
Hm
NIE PODOBA MI SIĘ COZ ZA OCHYDNE KSZTAŁTY TO TAK JA BABA BEZ CYCKÓW
- 0 0
-
2002-07-09 23:16
MULTIPLA ładniejsza
Nie ma samochodu ładniejszego od MULTIPLI !!
- 0 0
-
2002-07-10 21:12
Jest okey
Samochod jest okey na miarę naszych czasów.Będzie miał dużo klientów o ile Reno nie zrobi tego błędu co Fiat ze Stilo (53 tys.zł)trochę przesadzili i przyszli po rozum do głowy po czasie, teraz można kupić fiata trochę powyżej 40 tyś.prawie o 10 taniej. Moja opinia jest taka -będzie rozsądna cena będą i kupcy.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.