Zmiany w ruchu drogowym we Wrzeszczu

1 sierpnia 2001 (artykuł sprzed 20 lat)
Od wtorku 31 lipca 2001 r. w centrum Wrzeszcza zaczęły obowiązywać zmiany w organizacji ruchu drogowego oraz przebiegu niektórych linii autobusowych, wynikające z rozpoczęcia w tym dniu budowy nowego centrum handlowego w miejsce obecnego "Manhattanu".

ZMIANY W RUCHU DROGOWYM

  • ul. Konopnickiej - wprowadzenie jednego kierunku ruchu - od ul. Grunwaldzkiej do ul. Mireckiego. Na skrzyżowaniu ul. Konopnickiej z Mireckiego pierwszeństwo będą miały pojazdy jadące ul. Konopnickiej.
  • ul. Dmowskiego - odwrócenie kierunku ruchu na odcinku do ul. Grunwaldzkiej (możliwy tylko wyjazd z Dmowskiego w ul. Grunwaldzką). Parkowanie będzie dozwolone tylko w zatokach postojowych i wyznaczonych miejscach postojowych na chodnikach.
  • ul. Partyzantów - wprowadzenie jednego kierunku ruchu na odcinku od ul. Grunwaldzkiej do wjazdu na parking przy "Olimpie" - możliwy będzie tylko wjazd od ul. Grunwaldzkiej (wyjazd ul. De Gaulle'a)


Mapa zmian w ruchu drogowym oraz kursowania autobusów dostępna jest pod adresem: Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Opinie (2) 2 zablokowane

  • trzeba uważać...

    mało bym nie wpadł rowerem pod samochód, bo jechałem na pamięć.... (Dmowskiego zawsze była odwrotno-kierunkowa przy wlocie z Grunwaldzkiej)..zresztą byłem też świadkiem jak policeman opieprzał kierowce cieżarówki (słusznie zresztą...) bo wjechał jak ja \"na pamięć\".
    Oj będzie tam stłuczek,będzie... gdy tylko policja stamtąd zniknie...

    • 0 0

  • Ale nabiał...

    Ciekawe kto nam zafundował to kolejne \"szczytowe\" rozwiązanie komunikacyjne i jak długo będzie ono funkcjonowało ? Czy tak ma zostać już na zawsze ? Podobno mają powstać przejścia podziemne w tym rejonie kosztem ok.

    Ciekawe kto nam zafundował to kolejne \"szczytowe\" rozwiązanie komunikacyjne i jak długo będzie ono funkcjonowało ? Czy tak ma zostać już na zawsze ? Podobno mają powstać przejścia podziemne w tym rejonie kosztem ok. 100 mln zł. Jaki bywa los takich przejść wiemy, bo przykładów aż nadto. A może to samochody skierować pod ziemię, a nie ludzi ? Czy ktoś brał to pod uwagę, czy zabrakło wyobraźni ? Kociokwik na jednopoziomowym skrzyżowaniu powodują samochody, tzn. ich kierowcy, a nie piesi. Skierujmy zatem jeden z przecinających się strumieni zmotoryzowanych pod ziemię, a wówczas ruchowi pieszemu łatwiej będzie współistnieć z jednym tylko potokiem samochodów. Proste ?

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.