2020-05-19 15:35
to niech siedzi w domu, skończyły się czasy, gdy dzieciak z gorączką na paracetamolu szedł do szkoły
2020-05-19 15:41
2020-05-19 16:00
Jasne, wyslij dzieciaka do przedszkola, niech zarazi innych, bo Ty nie mozesz laskawie zostac z nim w domu. Niech sie inni martwia zarazonymi dziecmi.
2020-05-20 21:22
Ludzie zacznijcie myśleć sami a nie.powtarzacie zasłyszane bzdury
2020-05-19 16:04
chyba że je zrobiłąś sobie dla 5 stówek
2020-05-20 07:14
Tak, dlatego siedzę w domu i nie robię kariery i pobieram zasiłek, który z racji że poświecam się dzieciom, które później będą pracować na twoją emeryturę powinien wynosić przynajmniej 1000 zł na dziecko a nie 500! i tak powinna każda matka, a niech pracują na nas tylko ci co nie chcą mieć dzieci. to jest sprawiedliwość!
2020-05-20 07:16
No chyba z księżyca na głowę spadłaś
2020-05-20 07:25
2020-05-20 08:56
Co za sadyzm. Dla nich to i tak dramat. Ciągle te komentarze.... Może od razu bezplodne osoby do piachu? A to co piszesz że mają pracować na tych co mają dzieci to przypominam, że czasy niewolnictwa się skończyły. Jak Cię nie stać na dzieci to ich nie rób.
2020-05-20 12:24
Czytaj ze zrozumieniem, to była odpowiedź - zresztą prawidłowa na:
cyt." Chciało się mieć dzieci to siedź w domu a nie robisz karierę (6)
chyba że je zrobiłąś sobie dla 5 stówek"
2020-05-20 07:51
Tylko w takim przypadku miałoby to sens.
2020-05-20 08:26
zamilcz kobieto bez ambicji
2020-05-20 21:05
Każda odpowiedź jest zła. Matka siedzi w domu, nie pracuje, nie posyła dziecka do żłobka, przedszkola - źle, bo bez ambicji, bo darmozjad, bo żyje na koszt innych. Matka która pracuje i tym samym posyła dziecko do
Każda odpowiedź jest zła. Matka siedzi w domu, nie pracuje, nie posyła dziecka do żłobka, przedszkola - źle, bo bez ambicji, bo darmozjad, bo żyje na koszt innych. Matka która pracuje i tym samym posyła dziecko do żłobka, przedszkola - też źle, bo karierowiczka bo najważniejsze przecież powinny być dzieci. I tak źle i tak niedobrze. Wszędzie tylko hejt nic więcej.
2020-05-20 21:20
Przecież ten cały portal to jedno wielkie trolowisko
2020-05-19 18:43
Wirusy to nie to samo co bakterie.
2020-05-19 20:12
2020-05-20 07:24
2020-05-19 16:13
Choć opisana w artykule sytuacja rzeczywiście jest kuriozalna bo laserowe termometry potrafią mocno się pomylić, w stosunku do rtęciowych nawet o pół stopnia. Kilka razy już to testowałem.
2020-05-19 16:57
37.0 to nie jest jeszcze goraczka.
2020-05-19 17:05
Moja 4 latka prawie zawsze ma temperature ciała 37 - 37,3 wiec dla mnie stan podgoraczkowy zaczyna sie czesto od 38. 37 to nie goraczka ani infekcja u wielu dzieci w wieku przedszkolnym
2020-05-20 13:49
"Oj nie, mój kaspianek wcale nie ma gorączki, 38 stopni to u niego normalna temperatura!"
2020-05-19 17:57
A jeszcze matki co niektóre prosiły, żeby podawać leki a teraz nie chcą posyłać dzieci do przedszkola bo koronawirus no koń by się uśmiał
2020-05-19 18:14
, rozumiem od 37,2 ...wzwyż . .ale jak czytam co zaczyna się dziać w głowach ludzi to tylko utwierdzam się w przekonaniu że 90 %spoleczwnstwa jest d**ilami
2020-05-19 18:55
Z nawet nie stan podgorączkowy . Wystarczy ze sid troche zgrzejesz i juz ci sie podwyzsza temperatura. Do wariatkowa z wami!
2020-05-20 09:10
2020-05-20 09:43
Czapeczka nie uciska?
2020-05-23 00:45
Zawsze powinna być mierzona temperatura - przed wejściem do przedszkola/żłobka na dzień dobry...a nie dzieci zarażają innych....I nie szczepione niech w domu siedzą.
2020-05-19 15:39
I teraz co mam zrobić?
Problem na razie sam się rozwiązał bo nie ma miejscu w przedszkolu. 6 dzieci na salę.
Kiedy otworza normalnie? Dlaczego ta epidemia jest kosztem dzieci skoro to nie one są w grupie ryzyka?
2020-05-19 15:59
Nie można mieć ciągle stanu podgorączkowego
2020-05-19 16:23
2020-05-20 00:18
spoko, to tylko gruźlica
2020-05-21 14:18
np. przy alergiach (poranny katar sienny) lub niektórych chorobach przewlekłych
2020-05-19 16:04
2020-05-19 16:47
one może nie ale mogą zarażać innych ci inni innych i tak dojdzie do tych co są w grupie ryzyka
2020-05-19 17:19
Przecież w stanach dzieci umierają na powikłania po covidzie. W Europie też
2020-05-19 17:59
2020-05-19 18:27
od urodzenia podstawowa temperatura ciała dziecka to 37,0-37,2. Zgłaszane wiele razy pediatrze, nie spotkało się ze stwierdzeniem, że to jest dziwne czy niepokojące, zazwyczaj było: ten typ tak ma. Są takie dzieci... czy to znaczy że dziecko już nie będzie mogło wrócić do przedszkola???
2020-05-19 19:00
2020-05-20 09:45
Janusz postawi diagnozę przez Internet
2020-05-20 11:33
I badania krwi prawidłowe.
2020-05-21 11:41
Trochę jak schizofrenia bezobjawowa, występująca endemicznie w ZSRR
2020-05-19 21:06
miałam podstawową temperaturę 37,5. Były badania, było jeżdżenie po specjalistach i wszystko było w porządku.
2020-05-19 23:18
Chyba po specjalizdach he he na pewno dziedzina głupota może dlatego???
2020-05-19 18:42
Dzieci nie są w grupie ryzyka, co nie znaczy, że nie chorują i nie umierają. Epidemia nie jest kosztem dzieci, epidemia jest. I jak już to "kosztem" wszystkim.
2020-05-19 19:17
Kosztem dzieci chcesz (zarówno własnych jak i cudzych) chcesz znaleźć wymówkę, że nie umiesz sobie poradzić z wyzwaniem...?
Kosztem innych rodziców i dziadków chcesz domagać się aby Twoje dziecko z jednym z
Kosztem dzieci chcesz (zarówno własnych jak i cudzych) chcesz znaleźć wymówkę, że nie umiesz sobie poradzić z wyzwaniem...?
Kosztem innych rodziców i dziadków chcesz domagać się aby Twoje dziecko z jednym z najczęstszych objawów koronawirusa było przyjęte do przedszkola i potencjalnie zarażało inne dzieci i ich rodziny...?
W głowie się nie mieści...
2020-05-19 19:42
Szczególnie dla termometrów bezdotykowych.
2020-05-19 21:03
Dokladnie....jak czytam to to smiem stwierdzic ze tacy ludzie nie doroslu aby miec dzieci....
jej dziecki najwazniejsze....nie wazne ze moze zarazic personrl, nauczycieli ktorzy tez maja swoje rodziny, dzieci...jej sie nalezy i koniec kropka!!!!
2020-05-19 21:48
2020-05-20 09:53
objawem koronawirusa jest temperatura ponad 39 stopni. 37 stopni to objaw tego, że dziecko ma za grubą na tę porę roku kurtkę, albo tego, że biegło po schodach.
2020-05-19 20:19
Co z tego że nie są w grupie ryzyka jeżeli mogą być nosicielami....nauczyciele już mogą się zarazić! A jeśli nie to np przenieść dalej...dbajmy o wszystkich zdrowie...
2020-05-19 20:35
2020-05-20 09:55
Kurde nie wiedziałem, że mam epidemię w domu, że też ci wszyscy lekarze, których przy dzieciach się widzi na okrągło niczego takiego nie zauważyli.
2020-05-19 21:46
prawidłowa temperatura ciała to 36,6 stopnia, nie dotyczy kobiet podczas menstruacji - wtedy lepiej nie podchodzić
2020-05-20 09:56
i co mi zrobisz?
2020-05-22 17:57
moja corka tez ma 36,2 ludzie to tylko potrafia swoje zale i glupoty wylewac, pracuje w szpitalu i temp 37 stopni moze byc jak najbardziej w normie, kazdy ma indywidualne predyspozycje
2020-05-20 09:37
Pamiętam, że jak chodziłam do przedszkola to kontrola dzieci przez pielęgniarkę była normalnym zwyczajem i choroby wirusowe nie rozprzestrzeniały się tak łatwo wśród dzieci. Jak moja córka poszła do przedszkola to już
Pamiętam, że jak chodziłam do przedszkola to kontrola dzieci przez pielęgniarkę była normalnym zwyczajem i choroby wirusowe nie rozprzestrzeniały się tak łatwo wśród dzieci. Jak moja córka poszła do przedszkola to już były przyprowadzane dzieci przeziębione, ze stanem podgorączkowym i nikt tego nie kontrolował. Skutek był taki, że dzieciaki zarażały się od siebie nawzajem i chorowały.
2020-05-19 15:40
Zabralismy dziecko do domu, a tam 36,6 i zadnych objawow choroby. Paradoks laserowych termometrow.
2020-05-20 00:22
Mam 4 różne termometry, 3 elektroniczne i rtęciowy, rtęciowy pokazuje 36.7, elektroniczne od 36.1 po 37.8 stopnia. Który pomiar jest prawdziwy
2020-05-20 08:31
elektroniczne przed "pomiarem" losują sobie wynik i tyle.... tylko rtęciowym można zaufać
2020-05-20 09:57
o ile wziąłbyś pomiar z właściwego miejsca.
2020-05-20 11:52
Przy dwójce dzieci to kilkanaście razy odbierałem dziecko "chore" które po prostu było tylko rozgrzane (spaniem, bieganiem, zaduchem w przedszkolu). Termometry elektroniczne też wariują. Ja rozumiem, z jednej strony
Przy dwójce dzieci to kilkanaście razy odbierałem dziecko "chore" które po prostu było tylko rozgrzane (spaniem, bieganiem, zaduchem w przedszkolu). Termometry elektroniczne też wariują. Ja rozumiem, z jednej strony przedszkolanki, którym naprawdę niektórzy wpychają chore dzieci pod opiekę, ale też postarajcie się trochę zrozumieć rodzica, który kilka, kilkanaście razy odbierał zdrowe dziecko z przedszkola po czym szedł z nim od razu do pediatry. Po pół godziny temperatury już nie ma, pediatra wypisywał zaświadczenie, ze jest zdrowe, przy czym krzycząc na rodzica, że wcale prawnie tego nie musi robić i że przyprowadzanie zdrowych dzieci do przychodni to patologia, zarażą się czymś i bezobjawowo przynoszą w ten sposób infekcje do przedszkoli.
Całe szczęście, że dzieci z przedszkoli dość szybko wyrastają bo tylko to pozwala to znosić w ciszy i spokoju.
2020-05-19 15:47
Moze trzebaby Pani opiekunce tez sprawdzic temp , moze to ta Pani ma 37st? Przeciez normalne jest u dzieci ze miewaja temp w okolicach 37,1st nie bedac w zadnej infekcji.
2020-05-19 16:05
Z własnej głowy ?
2020-05-19 17:31
to jest nauczyciel. nie opiekunka
2020-05-19 17:48
To nie widzimisie nauczyciela/przedszkola, tylko odgórnych wytycznych.
2020-05-19 18:06
Zgadzam się
2020-05-19 18:22
Pierwsze słyszę
2020-05-19 21:04
W przedszkolach nie pracuja opiekunki...
Opiekunki sa e dimach pomicy , mopsach
A w przedszkolu to pracuja nauczyciele.
2020-05-19 21:43
I wszystko jasne skad ten opor przed praca.
2020-05-22 15:50
Ale w żłobkach personel na wejściu tez ma mierzona temperaturę i nie zostanie wpuszczony pracownik mając 37.
2020-05-19 15:54
U nas w przedszkolu 6 dzieci od wczoraj, panie jakies spanikowane. Co za czasy, jak tak dalej pojdzie to ten system sie zawali, bo nie bedzie komu pracowac..... my nie bedziemy mogli, bo nie bedzie komu dzieci dac do
U nas w przedszkolu 6 dzieci od wczoraj, panie jakies spanikowane. Co za czasy, jak tak dalej pojdzie to ten system sie zawali, bo nie bedzie komu pracowac..... my nie bedziemy mogli, bo nie bedzie komu dzieci dac do opieki jak tak to ma wygladac (brak zabawek, won chemii od dezynfekcji w sali, ciagle mycie rak......) Przedszkola nie beda mialy klientow i kolko sie kreci.... Ludzi odwagi, kto ma zachorowac ten zachoruje, natury nie oszukamy. splaszczylismy ta krzywa juz wystarczajaco
2020-05-19 15:59
Szczepionka będzie najszybciej za półtora roku. Możliwe, że nie będzie jej nigdy.
Zastanawiam się z czego ci wszyscy ludzie chcą żyć przez najbliższe lata?
W Szwecji przedszkola normalnie działają i dzieciom nic nie jest.
2020-05-20 09:21
W Szwecji przedszkola wyglądają zupełnie inaczej niż w Polsce.
2020-05-19 16:54
Obawiam, sie, ze od tej chemii dzieci beda chorowac duzo bardziej, bo niestety ale niszczy sie wtedy odpornosc dziecka, zupelnie jak przy antybiotyku.
2020-05-19 17:21
Ekspert medyczny
2020-05-19 22:25
Zgadzam sie. u nas przedszkole w Gdyni prywatne , panie tez jakies spanikowane , kilka dzieci a te nie pozwolily dziecku nawet dac obrazek jaki dla niej namalowalo! no paranoja jakas! w czym to niby mialoby zarazac???? troche rozsadku a nie paniki paniom bym doradzila.
2020-05-19 23:22
To sama sieć z tym swoim szczęściem w domu A nie wysyłasz na cały dzień do przedszkola, odwagi kobieto odwagi!!!
2020-05-20 08:50
2. wysylamy narazie na 4h dziennie
3. oboje z zona pracujemy zdalnie z domu 8-15 (+ starszy syn ma nauczanie zdalne), wiec mloda spedza od 2 miesiecy za duzo czasu przed tv
4. zeby miala jakis kontakt z
2. wysylamy narazie na 4h dziennie
3. oboje z zona pracujemy zdalnie z domu 8-15 (+ starszy syn ma nauczanie zdalne), wiec mloda spedza od 2 miesiecy za duzo czasu przed tv
4. zeby miala jakis kontakt z rowiesnikami
5. przed nami jeszcze perspektywa calych wakacji i jak tak dalej pojdzie to od wrzesnia pewnie nie lepiej
6. wirus jest narazie lagodniejszy niz go przedstawiaja (tak wiem, wlochy-lombardia, uk dpsy, szpitale, ale dla mnie to akceptowalne co tam sie wydarzylo)
2020-05-19 16:00
Problem znany od lat, teraz panika związana z koronawirusem może rzeczywiście coś zmieni.
2020-05-20 10:00
Zabiją Cię śmiechem
2020-05-20 17:42
Ciekawe jaki Sor przyjmie dziecko z taka temperatura
2020-05-20 21:33
To trzeba mieć poziom empatii poniżej zera. Dziecko po takiej akcji miało by traumę na całe życie.
Dorośli mordę piłują a sami zasmarkani leżą do pracy.
A zazwyczaj wypowiadają się osoby bez dzieci, samotne i zgorzkniałe
2020-05-21 06:36
Na koszt rodzica powinna być dezynsekcja oraz leczenie zarażonych dzieci
2020-05-19 16:04
mierzyć temperatury. Używają termometrów na podczerwień, którymi temperaturę należy mierzyć w odpowiednich warunkach i z zalecanej odległości. W przedszkolach z reguły panuje zaduch i wysoka temperatura wnętrza. Dzieci
mierzyć temperatury. Używają termometrów na podczerwień, którymi temperaturę należy mierzyć w odpowiednich warunkach i z zalecanej odległości. W przedszkolach z reguły panuje zaduch i wysoka temperatura wnętrza. Dzieci biegają, są rozgrzane i u dziecka skoki temperatury do 37,4 są czymś naturalnym, szczególnie podczas zabawy. Aby wynik pomiaru był miarodajny, temperaturę mierzymy dziecku w pomieszczeniu o średniej wilgotności powietrza i w temperaturze nie większej niż 21C, z odległości 10-15 cm od czoła dziecka. Pomiar powtarzamy co najmniej dwukrotnie (ja mierzę synkowi trzy razy). Zachowanie się personelu przedszkola oceniam negatywnie, to nie zachowawczość, a zwykła głupota i ignorancja.
2020-05-19 16:06
Temeratura nie skacze od ćwiczeń
2020-05-19 16:31
i zmierz sobie temperaturę. Zobaczysz, jak zareaguje termometr na podczerwień.
2020-05-19 20:09
Bo inaczej nie wyjdzie
2020-05-20 17:34
ostatnio sprawdzałem sobie temperaturę kamerą termowizyjną - miałem 36,7 . Po czym przebiegłem się spory kawałek sprintem i wróciłem zgrzany. Kolejny pomiar wskazał 36,8 więc wątpliwe są skoki temperatury rzędu 0,5 st lub więcej nawet po dużym wysiłku fizycznym .
2020-05-20 10:10
Ale spoko, tacy jak ty eksperci wypowiadają się w każdym temacie na temat wszystkiego.
2020-05-21 07:54
Nie chce nikogo obrażać, ale tutaj wielu zgrywa chyba ameby... Szkoły pewnie pokończyli do tego... Tylko jak z takimi problemami z myśleniem...
Ciało ludzkie nie jest izolatorem i przewodzi ciepło. Aktywność
Nie chce nikogo obrażać, ale tutaj wielu zgrywa chyba ameby... Szkoły pewnie pokończyli do tego... Tylko jak z takimi problemami z myśleniem...
Ciało ludzkie nie jest izolatorem i przewodzi ciepło. Aktywność organizmu i jego stan maja wpływ na wytwarzanie energii, nawet jeśli to gorączka w czasie grypy. Ta energia uchodzi z organizmu poprzez temperaturę także, która świadczy o wzmożonej aktywności danego człowieka w jakims obszarze bądź obszarach, czy to sport czy choroba.
To, że człowiek jest stałocieplny znaczy tyle, że organizm jest zmienny w swej naturze i dostosowując się do takze zmiennych warunków będzie w swym funkcjonowaniu dążył do temp optymalnej, tj. te 36,6.
PS.
Propozycja dla chcących naprawić relacje z logika... Zadaj sobie pytanie i szukaj realnie racjonalnej logicznej odpowiedzi. Nagle wyjdzie, że i fizyka nie jest trudna i takie tam...
Np. poniższe na początek latwiejsze...
Co się stanie, jak zanurzę dłoń we wrzącej wodzie?
Ja wiem, że w przyrodzie dla wszystkich jest miejsce i stan równowagi musi być, ale szanowni idioci... łaskawie opamiętajcie się czasem i nie dawajcie innym przekonać się o swoim istnieniu i obecności.
Pzdr 600
2020-05-19 16:57
Przecież temperatura jest mierzona u dziecka przed wejściem do przedszkola , a nie w czasie zabawy , co za głupoty wypisujesz !
2020-05-19 17:19
"Po odwiezieniu dzieci do placówki jeszcze rano otrzymaliśmy pierwszy telefon z przedszkola z prośbą o odbiór dziecka"
2020-05-19 18:15
Synkowi syneczkowi syniuniowi. Madka
2020-05-19 18:51
2020-05-19 20:10
czemu głosujesz na pis?
2020-05-19 19:21
To zapraszam do pracy z dziećmi. A zachowanie proszę oceniać swoje jako negatywne. Najlepiej dalej przeprowadzać dzieci z katarem do pasa,kaszlem i gorączką itd. Trochę wystarczy pomyśleć to nie pracownik przedszkola lub
To zapraszam do pracy z dziećmi. A zachowanie proszę oceniać swoje jako negatywne. Najlepiej dalej przeprowadzać dzieci z katarem do pasa,kaszlem i gorączką itd. Trochę wystarczy pomyśleć to nie pracownik przedszkola lub żłobka wymyślił procedury do których trzeba się stosować. Większość rodziców przyjmuje tą całą sytuację że zrozumieniem ale zawsze znajdzie się taki ,któremu wszystko nie pasuje. Nauczycielki czy opiekunki to też ludzie,którzy nie mają ochoty by Twoje chore dziecko je zarażało nieważne czy Koronawirusem czy czymś innym. Zanim przyprowadzisz do żłobka lub przedszkola pomyśl jeśli nie o pracownikach to o swoim dziecku.
2020-05-19 22:26
weż kredyt...
2020-05-19 20:00
Nauczyciele przedszkola to nie pielęgniarki. Ani tym bardziej wirusolodzy. Czy to naprawdę tak ciężko zrozumieć??
2020-05-19 23:09
Mistrzu, daj spokoj z pomiarami, do walki z covid raczej ciebie nie wezma.
2020-05-19 23:24
najlepiej wykonać pomiar w trzech różnych miejscach i wyliczyć średnią: pachą, pupa i na końcu paszcza
2020-05-19 16:16
boje się co jeszcze potrafią wymyślić co niektórzy. Każde kichnięcie będzie traktowane jako atak na ludzkość? Jak długo potrwa jeszcze ta schozofrenia. Ludzie naprawdę tego nie wytrzymają. Co miałabym z tym dzieckiem 37.1 zrobić? Iść po teleporadę? czy może od razu na zakaźny?
2020-05-19 23:12
Siedziec w domu, ewentualnie probowac komus wmowic, ze jest zdrowe
2020-05-19 23:25
Było trzeba pomyśleć wcześniej jak robiłaś kobieto A nie że to jakoś będzie
2020-05-20 07:54
Nie mierz wszystkich swoją miarą patologio
2020-05-19 16:22
36 stopni Celsjusza i dziecko nie wraca do domu
2020-05-19 16:24
37,0 to nie gorączka a wzywanie w takiej sytuacji pogotowia równa się z nieuzasadnionym wezwaniem i mandatem dla wzywającego!!!
2020-05-19 16:38
2020-05-19 17:02
37,0 to normalna temperatura u niektórych ludzi i dzieci . 37 - 38 stan podgorączkowy , powyżej 38 stopni C gorączka .
2020-05-19 23:10
Hahaha 38 to stan podgorączkowy? facet jak ma 37, to już jest umierający
2020-05-20 00:26
Bo wy jesteście słabym ogniwem, bez Was świat byłby lepszy i Kopernik była kobietą
2020-05-20 06:45
2020-05-20 10:39
ale nie dziecko
2020-05-20 16:08
Żona jak ma 37 to już leży plackiem...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.