Opinie (76) 2 zablokowane

  • 70 mln (9)

    Gdyby nie wywalone w błoto 70 mln zł przez Sasina to bajpas by był.

    • 83 27

    • Gdyby nie 2 mld na propagandę TVPiS byłoby 46 by-pasów. (1)

      Albo mnóstwo respiratorów i podwyżki dla pielęgniarek i ratowników.

      • 9 3

      • i nie ten prezydent...

        • 0 0

    • Sasin (1)

      Akurat nie trafione bo PKM jak i cała linia między Wrzeszczem a Osowa to linia prywatna należąca pod Marszałka WojPom, do tego rząd kompletnie nic nie ma, i nie ma obowiązku łożyć na prywatne przedsięwzięcia.Bajpas jest

      Akurat nie trafione bo PKM jak i cała linia między Wrzeszczem a Osowa to linia prywatna należąca pod Marszałka WojPom, do tego rząd kompletnie nic nie ma, i nie ma obowiązku łożyć na prywatne przedsięwzięcia.Bajpas jest potrzebny bardziej PKM niż plk. plk z tego mieć bedzie mieć tylko tyle że PKM zapłaci za dostęp do torów.Tak to wygląda, a kasa Sasina mogła by iść na inne rządowe projekty, ale to nie jest dużo kasy...ogolnie to się równa w zasadzie kupnie 5 Impulsów, ewentualnie 10 autobusów 18m

      • 0 1

      • Ta linia jest potrzeban ludziom, bo 4 mln pasażerów korzysta z projektu PKM

        I to jest własnie różnica podejscia - PKM zalezy, bo zalezy im i Marszałkowi na pasażerach. a pkp plk - tak jak napisałeś... im to lata.

        • 0 0

    • roczny zysk z GPEC dla lipska

      to jest gdańska kasa. Policz 70 milionów na polaka a 70 milionów na gdańszczanina. To dopiero frajerstwo. Jest jeszcze saur i śmieci. Setki milionów wyparowują rocznie.

      • 3 0

    • Komorowski wydał również 70 mln na referendum o JOW, gdy przegrywał prezydenturę

      twoje przewalanie kasy jest lepsze niż moje?

      • 8 6

    • No tak 43 mln zł za półtora tysiąca metrów żwiru (2)

      I na tym tory. Brawo!!! Za to można zbudować 400 mieszkań na tej drodze. Korupcja w tym kraju sięga zenitu

      • 5 16

      • ale wywalenie 70 baniek na karty do głosowania nie boli (1)

        a na żwir już tak? pewnie też żwir się jeszcze sam przywizie, usypie, uformuje i ubije. bo czemu nie

        • 14 3

        • A czy ktoś powiedział że jest ok wydawanie 70mln?

          Zdejmij klapki polityczne z oczu

          • 3 4

  • W tym kraju mnie nie zdziwi nic

    I wcale się nie zdziwię jak PKM swoją część zrobi a PLK powie "no myśmy chcieli ale niedasie"

    • 1 0

  • To jest skandal

    NIK powinien się zająć tym całym procesem. Wywalanie pieniędzy w błoto. Dla garstki ludzi z Kościerzyny złodzieje robią bajpas.

    • 1 1

  • Abw

    Czy abw zaintersowalo sie juz ta sprawa , dalczego jest to najdrozsza inwesrycja w europie na tak krotkim kilku km odcinku?

    • 2 0

  • To nie powinno być rozbierane od samego początku. Zawsze jest jakaś alternatywa w przypadku awarii nawet z ograniczoną szybkością

    • 1 0

  • Wychodzi brak elektryfikacji (6)

    Mogli zrobić w czasie budowy PKM elektryfikacje a teraz będą się zastanawiać jak puścić ruch gdy trzeba będzie ją robić

    • 29 23

    • wychodzi brak elektryfikacji linii 201! (2)

      czytaj ze zrozumieniem, po co mieli elektryfikować 6 lat temu linię skoro na odcinku pkp plk elektryfikacja planowana jest za 3 lata? Przez 9 lat drut by tylko śniedział... A znając pkp plk, szczególnie pod obecnym

      czytaj ze zrozumieniem, po co mieli elektryfikować 6 lat temu linię skoro na odcinku pkp plk elektryfikacja planowana jest za 3 lata? Przez 9 lat drut by tylko śniedział... A znając pkp plk, szczególnie pod obecnym przywództwem Regionu Północnego to terminu deklarowane przez PLK trzeba mnożyć razy 2. Dla ciekawskich - zobaczcie jak brawurowo idzie modernizacja LK207? A kierownik kontraktu został awansowany na zastępce dyrektora.

      • 3 1

      • no tak po co zostawiać rezerwę terenową skoro nie wiadomo czy plany zostaną zrealizowane. Wiesz ile czasu budowano tramwaj na Chełm? To sobie wyobraź jak długo by trwała budowa bez tej rezerwy.

        • 0 0

      • Tylko że teraz by mieli już zrobioną elektryfikacje a tak znów muszą zamykać trasę odcinkami robić ruch wahadłowy, lub ją wogóle zamknąć. Gdy robią linie tramwajową z możliwością dalszej rozbudowy to robią dodatkowe rozjazdy lub tor. Dzięki temu nie trzeba na nowo rozwalać ulicy lub torowiska

        • 1 3

    • nasypy musieli przekopać

      i kasy nie starczyło. Stare stały 100 lat nowe popłynęły.

      • 2 1

    • Elektryfikacja niczego nie zmieni.

      • 3 0

    • Jak zwykle doraźne cele władców Polski, już mniejsza czy lokalnych, czy centralnych, przeważyły.

      • 6 6

  • Czy biuro rozwoju Gdańska już wie co z SKM/PKM na Południe Gdańska? (10)

    Tak wszystko fatalnie jest popłakiwaniu ze jest to jedyny ratunek dla tej części miasta a nie wolne tramwaje czy nowe drogi które przeniosą korki w inne miejsce

    • 43 12

    • (6)

      Wolne tramwaje? Przecież można zrobić szybki tramwaj tak jak w Poznaniu czy Szczecinie, nawet w Bydgoszczy gdzie z powodzeniem tramwaj daje rade obsłużyć Fordon porównywalny z Południem Gdańska.

      • 12 3

      • Tak .. (1)

        W Gdańsku są bardzo wolne tramwaje .. tak dla informacji

        • 9 0

        • Tramwaj może jechać szybko ale przystanków jest za dużo

          Na trasie o długości ok. 600 metrów - od centrum handlowego do Lidla są 3 przystanki. Ktoś kto to projektował wychodził z jakiegoś dziwnego założenia, że każdy ma mieć przystanek pod oknem.

          • 1 0

      • W Gdańsku wszystko jest wolne (1)

        tramwaje, sądy, takie miasto

        • 9 0

        • taka sytuacja

          • 0 0

      • W Gdańsku szybki tramwaj? Gdzie?
        Przecież musieliby wtedy zlikwidować połowę przystanków, a ludzie do domu chodziliby kawał drogi bo akurat przystanek jest kilometr dalej. To fajne rozwiązanie, ale w Gdańsku już do tego nie dojdzie. Za późno.

        • 1 0

      • ale u nas jest biuro niedorozwoju ...

        • 16 0

    • Tak, PKM przygotowuje dokumentację przedprojektową, więc jest szansa na powodzenie

      Dobrze, że nie robi tego PLK...

      • 2 0

    • Tak wiedza. Linia jest w planach tak jak :
      -Nowa Warszawska
      -Nowa Jabloniowa
      -Nowa Swietokrzyska
      -Nowa Niepolomicka
      -Tunel pod pcholkiem
      -Linia tramwajowa z moreny do wrzesza
      -itd...

      • 3 1

    • Oczywiście, że wie. Reszta w rękach Dulczessy...

      Czyli raczej słabo

      • 13 5

  • A przedłużenie

    PKM na północ Gdyni -czeka,bo marszałek województwa dba tylko o gdańszczan.

    • 2 4

  • Ciekawe

    Jak sobie radzili w PRL z budową dziesiątków kilometrów elektryfikowanych torów SKM

    • 4 1

  • teraz wielbiciele i entuzjasci koleji

    Wyskakiwac z kasy
    Zenada za ciezkie pieniadze

    • 2 6

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.