2021-12-09 10:40
Opinia wyróżniona
W Polsce niedlugo nic nie bedzie mozna zwrocic. Co za parajona, zeby zafoliowanej gazety kupionej 10 minut temu juz nie mozna bylo wymienic na inna. Ja raz w sklepie pomylilam sie i wzielam herbate bezkofeinowa.
W Polsce niedlugo nic nie bedzie mozna zwrocic. Co za parajona, zeby zafoliowanej gazety kupionej 10 minut temu juz nie mozna bylo wymienic na inna. Ja raz w sklepie pomylilam sie i wzielam herbate bezkofeinowa. Zauwazylam w domu. Wrocilam do sklepu i bez problemu wymienilam na normalna. W Polsce bym chyba musiala do Trybunalu Europejskiego sie odwolywac, taki wielki problem ze wszystkim. But skorzany sie rozwali, to sklep powie, ze wina klienta, bo wyszedl w nich na deszcz. Pa-ra-no-ja.
2021-12-10 06:50
Najgorsze CCC reklamacja nie istnieje. Buty rozpadly się po miesiącu, wg CCC były zakatowane. Nigdy więcej CCC.
2021-12-11 12:57
ja przed lock downem kupiłam buty. okazało się, że po lock downie nie mogę ich zwrócić, bo minęło za dużo dni, 2 czy 3 - łatwo się pomylić przez lockdowny, oczywiście nikogo nic nie obchodziło. i z tego, co pamiętam to zamiast 30 dni na zwrot, od jakiegoś czasu jest 14. niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę
2021-12-10 08:00
Mam z CCC same najgorsze wspomnienia: wiecznie odłażące podeszwy, sztuczna skóra pęka w miejscach zgięcia... Z ich równie taniej konkurencji prędzej zedrę buty na krawężnikach, niż się chociaż trochę rozkleją.
2021-12-09 21:43
2021-12-09 21:49
u nas dziady gołodupce, też kupują sztuczne choinki ozdoby lampki, już teraz przy kasie się pytają, czy będą mogli oddać....robią świeta na pokaz, i aby wstawić fotki na fejs-zbuka i innego insta. Pokażmy Halynie i Mietkowi ,że nas też stać, a so chto mie zabroni...
2021-12-10 12:30
i po miesiącu zwrócił do welmarktu 3 z nich i to rozpakowane i użyte - TAM w USA nikt z tym nie robi problemu - bo to KLiENT ma być zadowolony!
u nas w kraju Polaków traktuje się jak bydło do golenia dla zysku!
służby sanepid zus itd ... działają tylko teoretycznie i są sprawne ale jedynie na ROZKaZ
2021-12-09 19:44
Nie rozumiem za co ma zostać wynagrodzony niespodzianką!
2021-12-09 17:38
zmienić płeć!
2021-12-09 17:29
Ale w internecie jest już inny problem. Łatwo odstąpić od umowy, wcześniej przez 14 dni testując produkt. Potem oddajesz, a kolejna osoba myśląca że dostanie nowy produkt, dostaje używany, brudny, przez kogoś. To nie są jednostkowe przypadki.
2021-12-09 19:43
2021-12-09 20:35
Jedynie w teorii. W praktyce nawet buty potrafia przyjsc tzw. chodzone. Powinno byc jak na zachodzie, co wrocilo, moze byc sprzedane tylko jako unboxed.
2021-12-10 12:26
np. sprawa soli spadowej w kiełbasach - niby polski minister, a bezczelnie bronił interesików grupki kolesi - zamiast ogłosić Polakom - które firmy sypały - jakie czas i nr partii!
2021-12-09 08:33
Opinia wyróżniona
Nie lubię takich tendencyjnych opisów sytuacji. Mały chłopiec sumiennie odkładał do skarbonki na wymarzoną gazetę, wziął nie taką jaką chciał i chamska obsługa-argumentując obowiązującym ich regulaminem, a nie odpowiedź
Nie lubię takich tendencyjnych opisów sytuacji. Mały chłopiec sumiennie odkładał do skarbonki na wymarzoną gazetę, wziął nie taką jaką chciał i chamska obsługa-argumentując obowiązującym ich regulaminem, a nie odpowiedź bo nie, mu nie wymieniła. I ojciec ma o to pretensje. Fajnie że mały miał sampdzielnie kupić, ale od tego jest rodzic, żeby 'podpatrzec' czy kupuje dobrze, a nie ciągłe pretensje o wszystko.
Ciekawe czy jakby dorosły się pomylił, co by pisano prośbę o interwencję do trójmiasto.pl i artykuł....
Dla mnie, sieć nie powinna wymienić tylko wytłumaczyć co to regulamin, po co on jest i żeby patrzeć co się bierze z półki
2021-12-11 18:19
Tatuś wychowuje kolejnego roszczeniowego obywatela.
2021-12-10 11:10
wisi na ścianie i wyjaśnia?
Mogą dopisać do regulaminu "w dni parzyste resztę zaokrąglamy w dół do parzystych"?
2021-12-10 10:48
niech raz wsadzi palec w gniazdko 230V i się nauczy...
2021-12-10 08:03
Ja jednak stoję za logiką: produkt nie mógł być używany, więc powinien móc być zwrócony. Sądziłam, że w nowoczesnym świecie dążymy do tego, by rozszerzać możliwość zwrotów, a nie wręcz przeciwnie. Jakoś za granicą da się zwrócić o wiele więcej, tylko tutaj nadal PRL i "czego?!".
2021-12-09 23:40
Widać że dzieci to ty nie masz chyba w całej rodzinie :D
2021-12-09 19:44
2021-12-10 10:53
jak PiS? Błąd chłopaka w żaden sposób nie utrącił zysku firmie, więc...
2021-12-09 20:46
To i tobie Alojzy będzie się lepie żyło.
2021-12-10 06:36
2021-12-09 18:52
Musi mieć pani straszne problemy ze stresem. Ktoś kiedyś panią skrzywdził, to widać... Polecam skorzystać z pomocy psychologa.
Mówię poważnie.
2021-12-09 22:52
Nie masz wytaczających kwalifikacji na takie wypowiedzi. Wracaj do swojej lepianki.
2021-12-09 21:09
fantazja cię ponosi, babciu :D
2021-12-09 20:38
Smutna,samotna i zgryźliwa osoba musiała napisać ten komentarz.
2021-12-09 20:42
Ja jestem wesołą, szczęśliwą osobą i zgadzam się ze słowami Pani Magdy.
2021-12-09 20:13
Sam skorzystaj z pomocy psychologa xD
2021-12-09 17:55
Nie było tam "chamska obsługa" itp.
Nienawidzisz dzieci chyba
2021-12-09 22:51
Ja np. się nimi nie pasjonuję. Masz jakiś z tym problem?
2021-12-09 16:49
2021-12-09 19:12
Jakaś podstawa prawna (modne ostatnio sformułowanie)?
2021-12-09 16:00
i szef z Watykanu :-)
2021-12-09 15:41
Magda zgadzam się z Tobą. W ogóle zastanawia mnie fakt, rozdmuchiwanie tak trywialnej sprawy na łamach Trójmaista. Ps. Ludzie, którzy w komentarzach zamiast meritum, stosują personalne wycieczki, sami o sobie wystawiają opinię.
2021-12-09 15:29
Po komentach widać, ze tatuśka zapiekło xD
2021-12-09 14:43
Obsługa powinna sprawdzić co dzieciak kupuje i dopytać czy to aby na pewno to co chciał.
Jakby tak playboy-a chciał kupić, to Pani z obsługi też przepuściłaby przez skaner i koniec??
2021-12-09 15:17
2021-12-09 13:51
2021-12-09 19:11
nie martw się
2021-12-09 20:18
2021-12-11 10:33
Zlikwidował swój sklep ? Sam z siebie?
2021-12-09 13:28
Widzę, że pozjadałaś wszystkie rozumy, najwięcej od osła.
2021-12-09 13:54
2021-12-09 13:24
współczuje twojej rodzinie i bliskim - też czytasz im regulamin jak cię odwiedzają żeby wiedzieli co mogą wziąć sobie ze stołu - (bo rozumiem że masz dla nich jakiś poczęstunek) - no chyba że twój regulamin tego nie uwzględnia.
2021-12-09 22:50
Argumenty jak u dzieci.
2021-12-09 12:46
Na imprezach pewnie nikt z panią nie chce rozmawiać. Nie pozdrawiam.
2021-12-09 22:50
Daruj sobie.
2021-12-09 12:42
Stara panna z kotem ! Jak będziesz miała dzieci to pogadamy !
2021-12-10 08:33
2021-12-10 04:16
Uwielbiam ten durny tekst. Myślenie ne boli.
2021-12-09 23:07
Tatuś "pokrzywdzonego"?
2021-12-09 22:49
Co mnie obchodzą wasze dzieci? To wasze obowiązki i odpowiedzialność.
2021-12-09 12:31
Przemadrzala osobko, studiujesz regulamin kazdego sklepu, zanim cokolwiek w nim kupisz?!
2021-12-10 04:16
A co ma regulamin do tego, że ktoś biorąc coś z półki chyba umie czytać. A tak wogóle to niemieckie edycje magazynó Lego mają inne figurki bo są o miesiąc do przodu. Skoro dzieciak kupił ten numer to znaczy, że nie raczył przeczytać napisów na okładce, tylko brał pod wpływem impulsu.
2021-12-09 22:48
Masz taki obowiązek - zaakceptować go albo wychodzisz ze sklepu. Zapraszam na drogę sądową jak masz wątpliwości.
2021-12-10 10:49
w tym zakresie
2021-12-09 20:56
Nieznajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania- mówi ci to coś?
2021-12-09 10:31
tak nie emocjonować. Rozumiem, że Pani jest alfą i omegą i nigdy nie pomyliła się pani w niczym. Winszuje.
2021-12-09 22:48
Ta odpowiedź nic nie wnosi.
2021-12-10 00:23
Frustrację zalecam przepracować z terapeutą.
2021-12-10 18:07
A ty jesteś forumowym wróżem, forumowym psychologiem czy forumowym nie-wiem-ale-się-wypowiem?
2021-12-10 12:06
2021-12-09 08:38
Opinia wyróżniona
to wina personelu sklepu. Nie powinno być prasy różnojęzycznej w jednym miejscu. nie tyko dziecko możne się pomylić dorosła osoba również. w empikach na ogół jest prządek, ale zdążają się sklepy, gdzie jest bałagan. A do personelu sklepu drodzy państwo, każdy może się pomylić, niedopatrzyć, trochę empatii do klientów.
2021-12-09 15:57
Racja! Ludzie są idio***i i nie widzą co kupują. To wina obsługi XD
2021-12-09 10:13
nie zgodze sie,ze to wina personelu. Byc moze wynika to z zasad firmy, wedlug ktorej w taki wlasnie spodob prasa ma byc ulozona. Ta sama tematyka przy sobie - nie przez pryzmat jezyka prasy.
2021-12-09 13:58
Jestescie konsumentami, ktorzy nie tylko na wieksze prawa nie zasluguja, ale ktorzy nawet ich nie chca.
2021-12-10 07:59
Pewno chwycił w locie, zapłacił i wybiegł ze sklepu. To nie jest wina personelu.
2021-12-10 12:41
2021-12-09 14:34
2021-12-09 11:01
2021-12-09 12:35
poniżej masz też napisane, że nie można zwrócić zakupionej prasy - którego z tych wyrazów nie rozumiesz? Jeżeli jest to "nie" to trochę wyjaśnia, pozwól, że pomogę - nie = fe, e e, m m, no no,kiwanie palcem w lewo i prawo, kiwanie głową w lewo i prawo, często na piktogramach "nie" to jest to w kółku przekreślone.
2021-12-09 13:29
markę firmy buduje się miedzy innymi - empatią do klientów - regulamin to tylko druczek zawsze można go obejść jeśli jest potrzeba - tylko nieogarnięci traktują regulamin, słowo w słowo
2021-12-09 19:16
nie dostaną premii, bo... obchodzili regulamin i pan manager uznał, że tym narazili firmę na stratę.
Za łamanie regulaminu może grozić nawet dyscyplinarka.
Ale co ciebie to obchodzi, przecież to zwykły sprzedawca, prawda?
2021-12-09 12:41
a ty stosujesz go bezmyślnie nie rozumiejąc po co został napisany. Taki regulamin jest po to bo prasa przedawnia się szybciej i żeby klient nie wrócił za tydzień ze starą wyborczą którą będzie chciał zwrócić. Natomiast
a ty stosujesz go bezmyślnie nie rozumiejąc po co został napisany. Taki regulamin jest po to bo prasa przedawnia się szybciej i żeby klient nie wrócił za tydzień ze starą wyborczą którą będzie chciał zwrócić. Natomiast wyjątki od regulaminu można robić, jak się wie po co on powstał. Ale tu już trzeba myśleć. Facet wrócił po chwili chcąc wymienić aktualną niemiecką na aktualną polską. Można mu to umożliwić ale jak widać odstępstwo od regulaminu może zrobić tylko ktoś ważniejszy niż kasjer
2021-12-09 19:39
Jeżeli kasjer sam podejmie taką decyzję, to może ponieść nieprzyjemne konsekwencje.
Ale ty musisz bezmyślnie oskarżać innych o bezmyślność. Bo co? Bo lepszy jesteś?
2021-12-10 12:36
to odpowiada KTO? 9letni klient?
2021-12-11 10:40
Inni klienci, którzy biorą gazetę i odkładają gdzie popadnie. I wtedy masz burdel. Pracownicy raczej tak nie robią, bo jak klient poprosi ich o pomoc to muszą wiedzieć gdzie co jest. Ale wezmie taki mietek lub Grażyna
Inni klienci, którzy biorą gazetę i odkładają gdzie popadnie. I wtedy masz burdel. Pracownicy raczej tak nie robią, bo jak klient poprosi ich o pomoc to muszą wiedzieć gdzie co jest. Ale wezmie taki mietek lub Grażyna "życie na gorąco" , przeglądnie i odlozy na gazetki sportowe(bo akurat ma najblizej) a pozniej wszystkie które są na miejscu zostaną wyprzedane, zostanie tylko ta jedna sztuka i przyjdzie inna Halina z aferą, że przeciez jest na stanie a na półce nie ma. No tak nie ma- bo Grażyna odlozyla w inne miejsce. I tak się robi burdel szanowny Panie.
2021-12-09 09:44
i tak idzie do likwidacji
2021-12-09 08:44
Przychodzi chłopak wcale nie taki mały brzdąc na dodatek ze swoim ojcem, sam wybiera towar, płaci...co jeszcze mają zrobić sprzedawcy? Spytać trzy razy "chłopcze, czy na pewno chcesz to kupić?"
2021-12-10 20:27
Personel odpowiada ...za ten bałagan.
Regulamin stanowi, że polskie gazetki tam a niemieckie tu.
2021-12-09 19:02
Założę się, że personel też nie zauważył, że to gazetka w języku niemieckim. W innym wypadku każdy myślący sprzedawca powinien podpowiedzieć, że chłopak wybrał niemiecką wersję czasopisma a nie bezmyślnie sprzedać.
2021-12-09 20:32
A niby dlaczego? Dziecko nie może kupić gazety obcojęzycznej ?
2021-12-09 13:55
2021-12-09 10:15
Zawsze mógł przecież przełożyć ktoś z klientów nawet jak by była prasa w innym języku w innym miejscu.
2021-12-09 13:56
2021-12-09 19:14
Bo muszą odkładać żeby tatusiek z dzieckiem nie kupili niemieckiej gazety.
2021-12-09 20:20
2021-12-09 13:27
Dlatego wlasnie mozliwosc zwrotu jest koniecznoscia.
2021-12-09 09:06
tylko tyle.
2021-12-09 20:39
Nigdy nie pracowałeś w takim miejscu. Nie funkcjonuje tam wymienić i tyle. Kasjer płaci wtedy, bo regulamin Świętego dyrektorstwa jest niepodważalny. Jeszcze tutaj piszcie, że wina personelu. Sami siebie na takie warunki pracy skazujecie
2021-12-12 16:02
Nie rozumiem co ma na celu ten artykuł? Pracownik sklepu działał zgodnie z prawem i regulaminem. Historia w artykule tak samo fascynująca jak te z chwili dla ciebie
2021-12-09 08:33
Opinia wyróżniona
Nie lubię takich tendencyjnych opisów sytuacji. Mały chłopiec sumiennie odkładał do skarbonki na wymarzoną gazetę, wziął nie taką jaką chciał i chamska obsługa-argumentując obowiązującym ich regulaminem, a nie odpowiedź
Nie lubię takich tendencyjnych opisów sytuacji. Mały chłopiec sumiennie odkładał do skarbonki na wymarzoną gazetę, wziął nie taką jaką chciał i chamska obsługa-argumentując obowiązującym ich regulaminem, a nie odpowiedź bo nie, mu nie wymieniła. I ojciec ma o to pretensje. Fajnie że mały miał sampdzielnie kupić, ale od tego jest rodzic, żeby 'podpatrzec' czy kupuje dobrze, a nie ciągłe pretensje o wszystko.
Ciekawe czy jakby dorosły się pomylił, co by pisano prośbę o interwencję do trójmiasto.pl i artykuł....
Dla mnie, sieć nie powinna wymienić tylko wytłumaczyć co to regulamin, po co on jest i żeby patrzeć co się bierze z półki
2021-12-11 18:19
Tatuś wychowuje kolejnego roszczeniowego obywatela.
2021-12-09 13:51
2021-12-09 19:11
nie martw się
2021-12-09 20:18
2021-12-11 10:33
Zlikwidował swój sklep ? Sam z siebie?
2021-12-09 10:31
tak nie emocjonować. Rozumiem, że Pani jest alfą i omegą i nigdy nie pomyliła się pani w niczym. Winszuje.
2021-12-09 22:48
Ta odpowiedź nic nie wnosi.
2021-12-10 00:23
Frustrację zalecam przepracować z terapeutą.
2021-12-10 18:07
A ty jesteś forumowym wróżem, forumowym psychologiem czy forumowym nie-wiem-ale-się-wypowiem?
2021-12-10 12:06
2021-12-10 11:10
wisi na ścianie i wyjaśnia?
Mogą dopisać do regulaminu "w dni parzyste resztę zaokrąglamy w dół do parzystych"?
2021-12-09 19:44
2021-12-10 10:53
jak PiS? Błąd chłopaka w żaden sposób nie utrącił zysku firmie, więc...
2021-12-09 20:46
To i tobie Alojzy będzie się lepie żyło.
2021-12-10 06:36
2021-12-09 12:31
Przemadrzala osobko, studiujesz regulamin kazdego sklepu, zanim cokolwiek w nim kupisz?!
2021-12-09 22:48
Masz taki obowiązek - zaakceptować go albo wychodzisz ze sklepu. Zapraszam na drogę sądową jak masz wątpliwości.
2021-12-10 10:49
w tym zakresie
2021-12-10 04:16
A co ma regulamin do tego, że ktoś biorąc coś z półki chyba umie czytać. A tak wogóle to niemieckie edycje magazynó Lego mają inne figurki bo są o miesiąc do przodu. Skoro dzieciak kupił ten numer to znaczy, że nie raczył przeczytać napisów na okładce, tylko brał pod wpływem impulsu.
2021-12-09 20:56
Nieznajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania- mówi ci to coś?
2021-12-10 10:48
niech raz wsadzi palec w gniazdko 230V i się nauczy...
2021-12-09 12:42
Stara panna z kotem ! Jak będziesz miała dzieci to pogadamy !
2021-12-10 08:33
2021-12-10 04:16
Uwielbiam ten durny tekst. Myślenie ne boli.
2021-12-09 23:07
Tatuś "pokrzywdzonego"?
2021-12-09 22:49
Co mnie obchodzą wasze dzieci? To wasze obowiązki i odpowiedzialność.
2021-12-10 08:03
Ja jednak stoję za logiką: produkt nie mógł być używany, więc powinien móc być zwrócony. Sądziłam, że w nowoczesnym świecie dążymy do tego, by rozszerzać możliwość zwrotów, a nie wręcz przeciwnie. Jakoś za granicą da się zwrócić o wiele więcej, tylko tutaj nadal PRL i "czego?!".
2021-12-09 23:40
Widać że dzieci to ty nie masz chyba w całej rodzinie :D
2021-12-09 18:52
Musi mieć pani straszne problemy ze stresem. Ktoś kiedyś panią skrzywdził, to widać... Polecam skorzystać z pomocy psychologa.
Mówię poważnie.
2021-12-09 22:52
Nie masz wytaczających kwalifikacji na takie wypowiedzi. Wracaj do swojej lepianki.
2021-12-09 21:09
fantazja cię ponosi, babciu :D
2021-12-09 20:38
Smutna,samotna i zgryźliwa osoba musiała napisać ten komentarz.
2021-12-09 20:42
Ja jestem wesołą, szczęśliwą osobą i zgadzam się ze słowami Pani Magdy.
2021-12-09 20:13
Sam skorzystaj z pomocy psychologa xD
2021-12-09 17:55
Nie było tam "chamska obsługa" itp.
Nienawidzisz dzieci chyba
2021-12-09 22:51
Ja np. się nimi nie pasjonuję. Masz jakiś z tym problem?
2021-12-09 12:46
Na imprezach pewnie nikt z panią nie chce rozmawiać. Nie pozdrawiam.
2021-12-09 22:50
Daruj sobie.
2021-12-09 13:24
współczuje twojej rodzinie i bliskim - też czytasz im regulamin jak cię odwiedzają żeby wiedzieli co mogą wziąć sobie ze stołu - (bo rozumiem że masz dla nich jakiś poczęstunek) - no chyba że twój regulamin tego nie uwzględnia.
2021-12-09 22:50
Argumenty jak u dzieci.
2021-12-09 16:49
2021-12-09 19:12
Jakaś podstawa prawna (modne ostatnio sformułowanie)?
2021-12-09 16:00
i szef z Watykanu :-)
2021-12-09 15:41
Magda zgadzam się z Tobą. W ogóle zastanawia mnie fakt, rozdmuchiwanie tak trywialnej sprawy na łamach Trójmaista. Ps. Ludzie, którzy w komentarzach zamiast meritum, stosują personalne wycieczki, sami o sobie wystawiają opinię.
2021-12-09 15:29
Po komentach widać, ze tatuśka zapiekło xD
2021-12-09 14:43
Obsługa powinna sprawdzić co dzieciak kupuje i dopytać czy to aby na pewno to co chciał.
Jakby tak playboy-a chciał kupić, to Pani z obsługi też przepuściłaby przez skaner i koniec??
2021-12-09 15:17
2021-12-09 13:28
Widzę, że pozjadałaś wszystkie rozumy, najwięcej od osła.
2021-12-09 13:54
2021-12-09 10:40
Opinia wyróżniona
W Polsce niedlugo nic nie bedzie mozna zwrocic. Co za parajona, zeby zafoliowanej gazety kupionej 10 minut temu juz nie mozna bylo wymienic na inna. Ja raz w sklepie pomylilam sie i wzielam herbate bezkofeinowa.
W Polsce niedlugo nic nie bedzie mozna zwrocic. Co za parajona, zeby zafoliowanej gazety kupionej 10 minut temu juz nie mozna bylo wymienic na inna. Ja raz w sklepie pomylilam sie i wzielam herbate bezkofeinowa. Zauwazylam w domu. Wrocilam do sklepu i bez problemu wymienilam na normalna. W Polsce bym chyba musiala do Trybunalu Europejskiego sie odwolywac, taki wielki problem ze wszystkim. But skorzany sie rozwali, to sklep powie, ze wina klienta, bo wyszedl w nich na deszcz. Pa-ra-no-ja.
2021-12-10 06:50
Najgorsze CCC reklamacja nie istnieje. Buty rozpadly się po miesiącu, wg CCC były zakatowane. Nigdy więcej CCC.
2021-12-11 12:57
ja przed lock downem kupiłam buty. okazało się, że po lock downie nie mogę ich zwrócić, bo minęło za dużo dni, 2 czy 3 - łatwo się pomylić przez lockdowny, oczywiście nikogo nic nie obchodziło. i z tego, co pamiętam to zamiast 30 dni na zwrot, od jakiegoś czasu jest 14. niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę
2021-12-10 08:00
Mam z CCC same najgorsze wspomnienia: wiecznie odłażące podeszwy, sztuczna skóra pęka w miejscach zgięcia... Z ich równie taniej konkurencji prędzej zedrę buty na krawężnikach, niż się chociaż trochę rozkleją.
2021-12-09 21:49
u nas dziady gołodupce, też kupują sztuczne choinki ozdoby lampki, już teraz przy kasie się pytają, czy będą mogli oddać....robią świeta na pokaz, i aby wstawić fotki na fejs-zbuka i innego insta. Pokażmy Halynie i Mietkowi ,że nas też stać, a so chto mie zabroni...
2021-12-10 12:30
i po miesiącu zwrócił do welmarktu 3 z nich i to rozpakowane i użyte - TAM w USA nikt z tym nie robi problemu - bo to KLiENT ma być zadowolony!
u nas w kraju Polaków traktuje się jak bydło do golenia dla zysku!
służby sanepid zus itd ... działają tylko teoretycznie i są sprawne ale jedynie na ROZKaZ
2021-12-09 17:29
Ale w internecie jest już inny problem. Łatwo odstąpić od umowy, wcześniej przez 14 dni testując produkt. Potem oddajesz, a kolejna osoba myśląca że dostanie nowy produkt, dostaje używany, brudny, przez kogoś. To nie są jednostkowe przypadki.
2021-12-09 19:43
2021-12-09 20:35
Jedynie w teorii. W praktyce nawet buty potrafia przyjsc tzw. chodzone. Powinno byc jak na zachodzie, co wrocilo, moze byc sprzedane tylko jako unboxed.
2021-12-10 12:26
np. sprawa soli spadowej w kiełbasach - niby polski minister, a bezczelnie bronił interesików grupki kolesi - zamiast ogłosić Polakom - które firmy sypały - jakie czas i nr partii!
2021-12-09 21:43
2021-12-09 19:44
Nie rozumiem za co ma zostać wynagrodzony niespodzianką!
2021-12-09 17:38
zmienić płeć!
2021-12-09 07:04
By ktoś odnalazł w sobie ludzkie odruchy.
2021-12-09 12:01
Tylko: "Sklep speniał jak ojciec dziewięciolatka poszedł z problemem do mediów"
2021-12-11 10:44
Kręcić aferę w mediach za ślepotę malutkiego dzidziusia i o 15 zł xddd
2021-12-09 07:44
Empik.... Nie róbcie tam zakupów.
2021-12-09 08:29
2021-12-09 10:13
Oparta na faktah.
2021-12-09 08:16
2021-12-09 08:38
Opinia wyróżniona
to wina personelu sklepu. Nie powinno być prasy różnojęzycznej w jednym miejscu. nie tyko dziecko możne się pomylić dorosła osoba również. w empikach na ogół jest prządek, ale zdążają się sklepy, gdzie jest bałagan. A do personelu sklepu drodzy państwo, każdy może się pomylić, niedopatrzyć, trochę empatii do klientów.
2021-12-09 10:13
nie zgodze sie,ze to wina personelu. Byc moze wynika to z zasad firmy, wedlug ktorej w taki wlasnie spodob prasa ma byc ulozona. Ta sama tematyka przy sobie - nie przez pryzmat jezyka prasy.
2021-12-09 11:01
2021-12-09 12:35
poniżej masz też napisane, że nie można zwrócić zakupionej prasy - którego z tych wyrazów nie rozumiesz? Jeżeli jest to "nie" to trochę wyjaśnia, pozwól, że pomogę - nie = fe, e e, m m, no no,kiwanie palcem w lewo i prawo, kiwanie głową w lewo i prawo, często na piktogramach "nie" to jest to w kółku przekreślone.
2021-12-09 12:41
a ty stosujesz go bezmyślnie nie rozumiejąc po co został napisany. Taki regulamin jest po to bo prasa przedawnia się szybciej i żeby klient nie wrócił za tydzień ze starą wyborczą którą będzie chciał zwrócić. Natomiast
a ty stosujesz go bezmyślnie nie rozumiejąc po co został napisany. Taki regulamin jest po to bo prasa przedawnia się szybciej i żeby klient nie wrócił za tydzień ze starą wyborczą którą będzie chciał zwrócić. Natomiast wyjątki od regulaminu można robić, jak się wie po co on powstał. Ale tu już trzeba myśleć. Facet wrócił po chwili chcąc wymienić aktualną niemiecką na aktualną polską. Można mu to umożliwić ale jak widać odstępstwo od regulaminu może zrobić tylko ktoś ważniejszy niż kasjer
2021-12-09 19:39
Jeżeli kasjer sam podejmie taką decyzję, to może ponieść nieprzyjemne konsekwencje.
Ale ty musisz bezmyślnie oskarżać innych o bezmyślność. Bo co? Bo lepszy jesteś?
2021-12-10 12:36
to odpowiada KTO? 9letni klient?
2021-12-11 10:40
Inni klienci, którzy biorą gazetę i odkładają gdzie popadnie. I wtedy masz burdel. Pracownicy raczej tak nie robią, bo jak klient poprosi ich o pomoc to muszą wiedzieć gdzie co jest. Ale wezmie taki mietek lub Grażyna
Inni klienci, którzy biorą gazetę i odkładają gdzie popadnie. I wtedy masz burdel. Pracownicy raczej tak nie robią, bo jak klient poprosi ich o pomoc to muszą wiedzieć gdzie co jest. Ale wezmie taki mietek lub Grażyna "życie na gorąco" , przeglądnie i odlozy na gazetki sportowe(bo akurat ma najblizej) a pozniej wszystkie które są na miejscu zostaną wyprzedane, zostanie tylko ta jedna sztuka i przyjdzie inna Halina z aferą, że przeciez jest na stanie a na półce nie ma. No tak nie ma- bo Grażyna odlozyla w inne miejsce. I tak się robi burdel szanowny Panie.
2021-12-09 13:29
markę firmy buduje się miedzy innymi - empatią do klientów - regulamin to tylko druczek zawsze można go obejść jeśli jest potrzeba - tylko nieogarnięci traktują regulamin, słowo w słowo
2021-12-09 19:16
nie dostaną premii, bo... obchodzili regulamin i pan manager uznał, że tym narazili firmę na stratę.
Za łamanie regulaminu może grozić nawet dyscyplinarka.
Ale co ciebie to obchodzi, przecież to zwykły sprzedawca, prawda?
2021-12-09 13:58
Jestescie konsumentami, ktorzy nie tylko na wieksze prawa nie zasluguja, ale ktorzy nawet ich nie chca.
2021-12-10 07:59
Pewno chwycił w locie, zapłacił i wybiegł ze sklepu. To nie jest wina personelu.
2021-12-10 12:41
2021-12-09 14:34
2021-12-09 08:44
Przychodzi chłopak wcale nie taki mały brzdąc na dodatek ze swoim ojcem, sam wybiera towar, płaci...co jeszcze mają zrobić sprzedawcy? Spytać trzy razy "chłopcze, czy na pewno chcesz to kupić?"
2021-12-10 20:27
Personel odpowiada ...za ten bałagan.
Regulamin stanowi, że polskie gazetki tam a niemieckie tu.
2021-12-09 09:06
tylko tyle.
2021-12-09 20:39
Nigdy nie pracowałeś w takim miejscu. Nie funkcjonuje tam wymienić i tyle. Kasjer płaci wtedy, bo regulamin Świętego dyrektorstwa jest niepodważalny. Jeszcze tutaj piszcie, że wina personelu. Sami siebie na takie warunki pracy skazujecie
2021-12-09 19:02
Założę się, że personel też nie zauważył, że to gazetka w języku niemieckim. W innym wypadku każdy myślący sprzedawca powinien podpowiedzieć, że chłopak wybrał niemiecką wersję czasopisma a nie bezmyślnie sprzedać.
2021-12-09 20:32
A niby dlaczego? Dziecko nie może kupić gazety obcojęzycznej ?
2021-12-09 10:15
Zawsze mógł przecież przełożyć ktoś z klientów nawet jak by była prasa w innym języku w innym miejscu.
2021-12-09 13:56
2021-12-09 19:14
Bo muszą odkładać żeby tatusiek z dzieckiem nie kupili niemieckiej gazety.
2021-12-09 20:20
2021-12-09 13:27
Dlatego wlasnie mozliwosc zwrotu jest koniecznoscia.
2021-12-09 13:55
2021-12-09 15:57
Racja! Ludzie są idio***i i nie widzą co kupują. To wina obsługi XD
2021-12-09 09:44
i tak idzie do likwidacji
2021-12-09 07:13
Lego Ninjago- najbardziej ogłupiająca seria lego. Książka, fabuła, bajka, jeden wielki odmóżdżający umysł bezsens.
Czytając książkę Ninjago aż włos się jeży jak można dziecku serwować takie bzdury bez ładu i składu.
2021-12-11 09:54
2021-12-10 18:42
No akurat jest to bardzo dobra seria, widąć jak się znasz. Pewnie hcciałbyś, żęby byłą to seria patriotyczna.
2021-12-09 08:40
9-latek powinien czytać Pana Tadeusza, Wesele i Żywoty Świętych.
2021-12-09 07:33
Oczekujesz fabuły jak z gry o tron w gazetce dla 8-latków?
2021-12-09 07:48
2021-12-10 18:48
chciałbym poznać perspektywę personelu, bo po ludziach, którzy o takiej durnocie piszą artykuły, można się wszystkiego spodziewać
2021-12-11 09:53
przecież na logikę się nie powołują
2021-12-11 05:33
Oto twoja gazetka! RAUS!!
2021-12-11 04:04
Swego czasu kupiłem złoty łańcuszek w Yes w forum Gdańsk. Złoty z najwyższą próbą. Gdy po miesiącu poszedłem do innego jubilera żeby dobrał mi drugi ( na rękę) okazało się, że tylko matka i wybita próbą probiernicza
Swego czasu kupiłem złoty łańcuszek w Yes w forum Gdańsk. Złoty z najwyższą próbą. Gdy po miesiącu poszedłem do innego jubilera żeby dobrał mi drugi ( na rękę) okazało się, że tylko matka i wybita próbą probiernicza stanowi najwyższą a w rzeczywistości jest to najniższa.
Zgłaszałem kilkukrotnie to do Yesa, bez reakcji, nawet mnie wyśmiali i sugerowali że coś kombinuję. Jednak gdy przyszedłem z informacją że zgłoszę na policję fakt oszustwa,nagle ni z tego ni owego ,znalazł się w sklepie dokument ,który potwierdzał moje uwagi. Dostałem nawet bony,przeprosiny i wszyscy stali się mili.
2021-12-11 00:05
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.