Opinie (58) 4 zablokowane

Wszystkie opinie

  • Zła polityka

    Nie gastronomiczna mafia tylko pływanie,żeglowanie w każdym wieku

    • 4 3

  • piękny żaglowiec (3)

    prawica niby taka patriotyczna, ale nam takiego przez kilka lat rządzenia nie dała, był jakiś jachcik, ale ponoć od roku stoi zepsuty.

    • 20 6

    • (1)

      Musisz wyskakiwac z polityką?A co PoKonani czy SLD dało?

      • 3 12

      • sven ty jesteś taki typowy pisowiec patriota co wyjechał do norwegii ale wielki z niego patriota

        i potem sie awanturuje pijany na rębiechowie

        • 9 1

    • Patriotyzm według sceny politycznej

      to bogo-ojczyźniane hasełka, wystawanie pod pomnikami i ślepe czczenie męk i porażek. Patriotyzm jako wyraz wspólnego pchania gospodarki do przodu jest niestety trudniejszy do realizacji i trudniejszy do wytłumaczenia grupie żyjącej wyłącznie z socjali 500+ itp.

      • 14 1

  • (6)

    Obecnie polski armator gdyby chciał zarejestrować swoją flotę pod polską banderą to musiałby płacić taki haracz, że jedynym wyjściem byloby zamkniecie biznesu. Takie to mamy przyjazne państwo w tej materii. Od dziesięcioleci to samo...

    • 25 2

    • oczywiście, dlatego Polska Żegluga Morska trzyma statki pod banderami Liberii, Cypru i Bahamów (4)

      polski armator statki ma (około 60 jednostek), tylko pod obcymi banderami, bo przepisy mamy jedne z najgorszych i rządzącym dzięki temu wygodnie jest mówić o upadku floty, stoczni, itd. A tu się zwyczajnie nie opłaca prowadzić tego typu biznesu, bo nikt charytatywnie nie będzie uprawiał morskiego handlu.

      • 9 1

      • (3)

        Większość armatorów na świecie ucieka pod bandery liberyjskie w wiadomym celu

        • 4 0

        • Wystarczy przejrzeć listę wycieczkowców. (2)

          Bandery Cypr slbo Bahama.

          • 4 0

          • (1)

            Jedną książeczkę żeglarską mam już zapełnioną wpisami. Wpisy z drobnicowców, kontenerowców, holowników, ro-ro, ro-pax, chłodniowców, masowców, coasterów, semikontenerów, con-ro oraz offshorów: fso, ahts, psv, osrv, mpsv,

            Jedną książeczkę żeglarską mam już zapełnioną wpisami. Wpisy z drobnicowców, kontenerowców, holowników, ro-ro, ro-pax, chłodniowców, masowców, coasterów, semikontenerów, con-ro oraz offshorów: fso, ahts, psv, osrv, mpsv, subsea construction/ROV. Tylko jeden raz byłem na statku pod banderą UK i raz pod banderą Duńską. Reszta - Malta, Cypr, Gibraltar, Kajmany, Antigua & Barbuda, Liberia, Wyspy Marshalla, Bahama, Panama, Barbados, Bermudy. Faktyczny zarząd i siedziby armatorów oczywiście nie w tych egzotycznych krajach i "wyspach kokosowych", lecz w Niemczech, Danii, Norwegii czy UK.

            • 2 1

            • To słabowato, bo ja od 10 lat mam wszystkie wpisy w pierwszych rejestrach, a statki offshore / subsea construction. I zarząd w państwie bandery. Można? Można

              • 1 1

    • Chcesz mieć biznes musisz płacić haracz mafii . Znana praktyka od lat .

      • 2 0

  • wladza panstwowe i lokalne oraz IVwladza czyli media

    zapomnialy o 11lipca rocznicy ludobojstwa na Wolyniu!!!

    • 11 5

  • Jesteśmy potęgą na morzu - nadal pływamy żaglowcami :) (3)

    • 10 17

    • Niestety.

      Tak szybko jak w latach 1928 - 1989 rozwijano polską flotę (z przerwą na okres wojny) tak samo szybko po 1990 roku ją zlikwidowano. A wraz z nią upadł cały przemysł morski i kilka miast z Gdynią na czele.

      • 5 2

    • I bardzo dobrze!

      Kiedyś przyjdzie globalny blackout i wszystkie statki na prąd szlag trafi, a żaglowce dalej będą pruć oceany, to przestaniesz się śmiać.

      • 1 3

    • Zaglowce sa ekologiczne. nawet obecnie trwaja prace nad tym zeby marynarka handlowa miala cos na ksztalt spinakera bo to daje ponad 30 procent oszczednosci paliwa na dlugich trasach

      • 1 1

  • Pięknie, 90 lat historii tak samo jak Bałtyk Gdynia.

    Zawsze razem,zawsze w parze, Bałtyk Gdynia,Gdynia morze!

    • 12 6

  • ***** piękna historia ***

    • 8 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.