Opinie (635) ponad 50 zablokowanych

  • (30)

    Krótko mówiąc same jedynki...mam nadzieję że zostaną wyciągnięte wnioski i ludzie za to odpowiedzialni solidarnie poddadzą się do dymisji.Wyszło jak wyszło,nie każdy po prostu nadaje się do rządzenia,takie życie.

    • 549 98

    • (5)

      Ile bym dał by ta zacofana Gdynia miała takie problemy!!!! Gdańsk pięknie się rozwija! Łucyk ucz się,jak powinien wyglądać rozwój miasta !!!!!!!!!

      • 22 38

      • (1)

        Ty z tym swoim Gdańskiem porównuj sie do miast wojewódzkich zakompleksiony człeku. Przy wielu miast wojewódzkich Gdańsk to głęboka prowincja.

        • 30 13

        • Baranie , Gdańsk skoczył z rankingu z 11 na 2 miejsce !

          A Gdynia ?
          Bida z nędzą.

          • 0 3

      • I taki Gdańsk zostawi nam PO (1)

        • 30 11

        • Tylko ze PO nie zostawi Gdańska

          Tubylcy będą ją wybierać do końca, swojego lub jej

          • 21 6

      • Ile ja bym dał, aby sven i**otsen już się nie odzywał.

        • 7 5

    • Do dymisji? Chłopie bez zartow (5)

      Aby podać się do domysji oni muszą mieć trochę wstydu i pokory. Według urzędników zostało wykonane perfekcyjnie, teraz przyznamy sobie granty ,a plebs niech się lepiej nie miesza. Najlepsi się Ci inżynierowie którzy w żółtych kamizelkach latali ta aleja Adamowicza w kółko. Chyba debatowali o stojaku na rowery.

      • 58 12

      • To troll. Nie odpowiadaj mu (4)

        • 11 23

        • (3)

          jeszcze nie slyszalem zeby jakis pisowiec podal sie do dymisji, w przypadku wielkich skandali co najwyzej zostaja przesunieci tak by nie razic oczu polakow ale materialnie czesto jeszcze zyskuja na posadzie w jakiejs spoleczce, ambasadzie lub eksperkim stanowisku

          • 3 12

          • W tym mieście rządzi PO (2)

            I to jest układ zamknięty

            • 12 4

            • (1)

              kacper zamkniety? a to ci sensacja, ale na paskach chyba tego nie podadza?

              • 3 2

              • Ciebie to na oddział zamknięty, albo lepiej na ortopedię

                Bo na ten zamkniety już za późno....

                • 2 1

    • Podadza sie do dymisji ale praca rzecznika prasowego juz czeka w innej miejskiej spoleczce :)

      • 25 3

    • (1)

      Sven wsiądź w ten tramwaj przejedź się i samemu wyciągnij wnioski. Może się okazać że będziesz miał inną ocenę.

      • 8 19

      • Si

        • 4 0

    • Tak jest...

      Niestety nie mamy co liczyć na podanie się do dymisji, dalej będą pierdzieć w stołki i kierować się swoim widzimisie

      • 24 6

    • (7)

      Do uzdrowienia sytuacji proszę zaangażować p. Sasina.

      • 12 12

      • A do pomocy Nitrasa albo Pomaske.

        • 30 11

      • Sasin się do PO przepisał ??? (5)

        • 10 7

        • (4)

          tylko nie sasina, znow wyda jakies 70 milionow na papierki jak bylo z kartami do glosowania a potem wyprze sie

          • 4 7

          • Lepiej kraść niż PO nie można (3)

            • 10 4

            • (1)

              ten twoj sen kontrolowany czy zapasc?

              • 0 0

              • I na Srebrzysku mają internet?

                • 0 0

            • A kogoś skazali po tylu latach ???

              poza tym co wyczynia kacperek to nic jakoś nie mogą znaleść.

              • 0 0

    • wiaduktu nie można w przyszłości poszerzyc o dwa pasy w kazdym kierunku bez dobudowania wiaduktu (1)

      to jest skandal wydaje się miliony i robi trase która na zwężeniach będzie się korkowała

      • 15 9

      • będzie się korkowała nie tylko na zwężeniach z powodu nadmiaru samochodów

        i braku restrykcyjnej polityki parkingowej wzdłuż centralnego pasma usługowego pełniącego rolę wydłużonego centrum całej aglomeracji. Im więcej piętrowych parkingów przy OBC i Alchemii, tym większe korki na dojazdach do nich.

        • 8 1

    • krótko pisząc, Sven znów nie doczytał

      Jest też czwórka a nawet piątka minus.

      • 5 7

    • Oceny wystawione przez dyletanta, który nie ma pojęcia co pisze.

      • 4 18

    • Do dymisji czy do więzienia?

      Za rozbudowę infrastruktury tramwajowej do więzienia.

      • 3 1

    • Sven jak zwykle piękna puenta

      • 2 1

  • Ta ulica jest slaba (11)

    A co z koleinami na przejezdzie przez tory? W ciagu glownej drogi...

    No i te tramwaje haczace o slup...

    • 341 71

    • Kolejna zepsuta inwestycja tramwajowa

      To samo tyczy się tramwaju z pętli Lostowice/- Swietokrzyska, jak maja się ludzie przesiąść do komunikacji zbiorowej jak jest 2-3 razy wolniejsza. A byki podczas projektu są już nie do naprawienia bo tramwaj mógłby częściowo jechać bezkolizyjnie

      • 27 2

    • (3)

      jaki patron, taka ulica.

      • 40 12

      • Trochę czarnego humoru wprowadzę, bo to nie ulica powinna być (2)

        Tylko duże osiedle mieszkaniowe, na wynajm..

        • 13 2

        • (1)

          Połowa z panienkami za 150 do nawet 600 pln za godzinę, na każdą kieszeń i każdy coś dla siebie znajdzie.

          • 7 2

          • Ola się dorwała do komputera i minusuje

            • 12 3

    • Inwestycja pasuje do patrona jakiego mu "wybrali"

      Miało być kiepsko i drogo i tak właśnie jest. Budowane od nowa i w szczerym polu od razu jest kiepskie i niefunkcjonalne. A o wycieczkowych tramwajach to w zasadzie można w całym Gdańsku mówić, one nie są konkurencyjne

      Miało być kiepsko i drogo i tak właśnie jest. Budowane od nowa i w szczerym polu od razu jest kiepskie i niefunkcjonalne. A o wycieczkowych tramwajach to w zasadzie można w całym Gdańsku mówić, one nie są konkurencyjne wobec innych środków transportu pomimo wydzielonych w większości torowisk i ogromnych kosztów jakie pochłaniają. Np z Oruni Górnej do Jelitkowa wycieczka trwa godzinę a więc dłużej niż rowerem.

      • 39 5

    • (1)

      pewnie jakiś pseudoinżynier po znajomościach to projektował, kasując 3x tyle co zwykle. Wykonawca też zapewne znajomy, który w czasie budowy z materiałów pobudował dom ......miało być tak pięknie a wyszło jak zwykle. W zasadzie to pasuje z nazwy do prezydenta.

      • 20 4

      • najważniejsze było zroganizować event na rocznicę - udawane otwarcie alei Budynia

        cała reszta się nie liczy, po szumnym otwarciu można dalej przez rok grzebać przy wykończeniu a i tak końcowy efekt do kórego powoli się zbliżamy będzie rozczarowaniem

        • 21 7

    • (2)

      Jaki Prezydent taka Aleja.

      • 19 8

      • (1)

        raczej okupant nie prezydent

        • 7 5

        • Okupant może nie, w końcu miejscowi sami go wybierali...

          • 6 1

  • Już nie bądźcie tacy marudni. (22)

    Liczy się przedewszystkim funkcjonalność. To peryferia miasta, więc estetyka nie jest aż tak ważna, a budżet nie jest z gumy i na wszelakie fanaberie nie zawsze są pieniądze.

    • 182 544

    • (4)

      Zgoda , ale takie błędy w projekcie

      • 30 5

      • (3)

        Bo błędy w projektach wynikają z tzw. "przetargów". Patrz budynek zaprojektowany wadliwie w Kościerzynie dla Miasta i jak toczył się "spór" o odszkodowanie. Scenariusz na kolejnego "Misia".

        • 12 7

        • Przetargi (2)

          ... są organizowane przez kosmitów czy urzędników UMG?

          • 32 3

          • Przez bezstronnych, kierujących się najlepszym interesem podległych mieszkańców urzędników :DDD

            • 17 2

          • Przetargi wygrywają najtańsze oferty co pociąga za sobą jakość

            • 1 1

    • No ale funkcjonalność jest zerowa właśnie xD (4)

      A myślenie nic nie kosztuje. Przeczytaj dokładnie artykuł, to zobaczysz fragment np o barierkach chroniących przed... trawą, które jeszcze uniemożliwiają skorzystanie ze stojaka rowerowego. Albo o słupie trakcyjnym, który wyrywa lusterka.

      • 58 3

      • To napisz może ilu tramwajów dotyczy ten problem i z czego on wynika. (3)

        Zapewne nie wiesz że chodzi o tylko kilka tramwajów które są wykonane wg niemieckich norm. Układ drogowy został zaprojektowany zgodnie z polskimi normami i słup stoi tam gdzie powinien.
        To tramwaje powinny zostać dostosowane, a nie słup.

        • 11 34

        • homologacja niemieckich nie obowiązuje ..uje

          • 11 2

        • Znowu niemieckie tak jest jak rządzi w mieście PO

          • 15 4

        • No ale te tramwaje zostały kupione i jeżdżą w Gdańsku od kilkunastu lat.

          Trudno utrzymać sens używania polskich norm, skoro miasto ma zwyczaj sprowadzać rzęchy zza zachodniej granicy.

          • 22 1

    • (2)

      Fajną mentalność prezentujesz skoro liczy się dla ciebie tylko funkcjonalnośc, a zieleń to dla ciebie fanaberia. Skąd biorą się tacy ludzie?????

      • 50 10

      • (1)

        Przecież tam pełno zieleni. Czego ty tam chcesz palm i kaktusów?

        • 13 25

        • To jakiś nawiedzony zielony, w środku czerwony

          • 6 9

    • Nie peryferia tylko przyszłe centrum (1)

      Nie dla mieszkańców tylko dla dewelopera

      • 33 4

      • Jakie centrum ????

        Przypominam że nieopodal jest cuchnące wysypisko i niedługo będzie spalarnia . Centrum to jest w centrum a nie przy jabłoniowej

        • 8 3

    • To niemal przyszły środek miasta gamoniu

      Peryferia to masz na jakieś Pomorskiej czy innej Spacerowej

      • 20 13

    • peryferia? (1)

      • 10 2

      • Tak, peryferia

        Do centrum daleko

        • 3 8

    • liczy się na co i za co poszło tyle pieniedzy. Ani to funkcjonalne ani ładne.

      • 11 1

    • Tylko nie estetyka jest największym problemem

      A milion świateł po drodze... i wąskie chodniki

      • 18 1

    • Przedmiescia nie muszą się równać dziadostwu

      A taka jest chyba polityka naszego miasta

      • 17 1

    • A co rozumiesz pod pojęciem "funkcjonalność"

      Czy tylko uzyskanie dostępności do dostania się z punktu A do punkt B? Jeśli tak to ta droga jest funkcjonalna i tak samo funkcjonalna byłaby droga gruntowa pełna dziur, też by swoje funkcje dojazdu spełniała.

      rozwiń...

      Czy tylko uzyskanie dostępności do dostania się z punktu A do punkt B? Jeśli tak to ta droga jest funkcjonalna i tak samo funkcjonalna byłaby droga gruntowa pełna dziur, też by swoje funkcje dojazdu spełniała.

      Czy może funkcjonalność to wygodne korzystanie z drogi? Tutaj z tą drogą już tak nie jest, co opisano w artykule. Bez sensu zamontowane barierki, stojaki do których nie da się przypiąć roweru albo wiąże się to z uciążliwościami dla pieszych bo rower wystaje na chodnik, ławki w słońcu, nowa duża droga i tylko 1,8 m chodnika, dodatkowo co chwila zwężanego, zbyt mało zieleni.

      • 10 0

  • (10)

    Fajnie się urywają tory tramwajowe na skrzyżowaniu z Warszawską :D
    Na Warszawskiej jakby zaczynał się inny świat :) łąki, pola, brak chodników i td.

    • 238 12

    • No przecież to koniec miasta... (1)

      Czego się spodziewałeś? Przedmieść Warszawy?

      • 4 16

      • No przecież Warszawska

        • 16 0

    • Tam będzie pętla dla bocianów ;)

      • 8 0

    • Urywają się bo będą kontynuowane (5)

      Jak już hejtować to z głową. Przecież tam będzie zajezdnia (między Warszawską a AK) a druga odnoga pójdzie w stronę Havla...

      • 3 0

      • (4)

        ale czego wymagasz od zapienionego pisiora

        • 3 7

        • Fakt, bycie PO..... To stan umysłu (3)

          Trzeba mieć cholerne kompleksy i jednocześnie wysokie ego, i wtedy głosuje się na PO ...

          • 7 1

          • (2)

            uwazam ze lekcewaza was w centrali, tylko 10 gr za wpis?

            • 0 2

            • A wam ile płacą???

              • 0 0

            • Przed wyborami mamy teraz po 15. No ale po II turze bonanza się skończy.

              • 0 0

    • Zobaczymy jak będzie jak zostaną wreszcie zakończone prace na skrzyżowaniu Warszawska/Jabłoniowa i Kartuska/Adamowicza.

      Mieszkańcy trochę się przyzwyczają do nowego układu komunikacyjnego i być może wpłynie

      Zobaczymy jak będzie jak zostaną wreszcie zakończone prace na skrzyżowaniu Warszawska/Jabłoniowa i Kartuska/Adamowicza.

      Mieszkańcy trochę się przyzwyczają do nowego układu komunikacyjnego i być może wpłynie to na zmianę ich preferencji w zakresie korzystania z różnych możliwości przemieszczania się.

      Czas przejazdu tramwaju faktycznie nieatrakcyjny. Ale dobrze, że ta droga powstała.

      • 2 2

  • Na Al. Adamowicza i Bulońskiej dopiero wyjdą "kwiatki" w postaci ogromnych korków. (13)

    Teraz mamy wakacje, drogę otwarto w pandemii, nie było więc czasu na jej 100 procentowe sprawdzenie w max obłożeniu ruchem pojazdów.

    Autobusy z Myśliwskiej będą nadal staly w korkach.

    Dlaczego nie zdecydowano sie na bus tram pas na Bulońskiej od Wolkowyskiej do Warneńskiej?

    • 262 31

    • Brakuje dwóch pasów do skrętu w Bulońską z Rakoczego i ... (8)

      wydłużenia pasa do skrętu z Bulońskiej w kier Jaśkowej Doliny. Można to zrobić już od przystanku autobusowego Budapesztańska.

      • 17 1

      • Za krótkie pasy do skrętu (1)

        To stała

        • 18 1

        • Te pasy nie są może na 2 czy 3 pojazdy ale przy takim duzym ruchu sa po prostu za krótkie.

          Teraz w czasie pandemii i wakacji, korki tworzyły sie od przystanku Pkm Brętowo do Bulońskiej. To samo w kierunku Jaśkowej z Bulońskiej, korki od Wolkowyskiej.

          • 9 1

      • przecież autobusy 127 i 130 jeżdźą co 20 minut (5)

        dla tych dwóch autobusów których pojawienie się na ulicy średnio co 10 minut wydzielanie buspasa uważasz za dobre rozwiązanie?
        Tam autobusy powinny jeździć w szczycie max co 5 minut każda linia i zwozić mieszkańców

        dla tych dwóch autobusów których pojawienie się na ulicy średnio co 10 minut wydzielanie buspasa uważasz za dobre rozwiązanie?
        Tam autobusy powinny jeździć w szczycie max co 5 minut każda linia i zwozić mieszkańców do Wrzeszcza ( przez Żołnierzy Wyklętych), Jaśkową oraz do centrum Kartuską i Powstania Warszawskiego.
        Wtedy możemy porozmawiać o bus pasie. Uwierz że nie byłoby tyle samochodów.
        Skomunikowanie osiedli od Jasienia przez całą Mysliwską to jakaś porażka - stąd takie korki.

        • 13 1

        • Ta częstotliwość to porażka. Masz rację. Ale ludzie nie przekonają sie do rezygnacji z auta bez pewnej i sprawnej komunikacji. (1)

          Najważniejszy jest czas przejazdu i niezawodność. Brak przesiadek.

          • 15 3

          • Nie, przesiadki są ok, nawet lepsze od długaśnych linii, które nagminnie łapią opóźnienia. Kluczem do sukcesu jest duża częstotliwość kursowania. Ludzi nie lubią przesiadek nie tyle dlatego, ze nie mają ochoty przesiadać się z wygrzanego krzesełka, tylko boją się, że ucieknie im skomunikowany pojazd i będą długo czekać na następny.

            • 2 1

        • To miał zrobić tramwaj (2)

          Ale jak zwykle, garstka frustratów blokuje inwestycję potrzebną dziesiątkom tysięcy mieszkańców.

          • 2 3

          • Znaczy kto i gdzie? (1)

            • 1 1

            • Bohaterów Getta Warszawskiego

              • 0 2

    • bzdury, to nie jest jedyna droga a jedna z wielu i ruch się dzięki niej podzieli na mniejsze strumienie (1)

      • 2 15

      • To twoje marzenia rozumiem? Prawda będzie inna

        • 11 0

    • pandemie to ty masz w tym pustym łbie

      • 1 2

    • Bo nie było na to dofinansowania z UE. Nasze miasto wydaje na rydwany nie na infrastrukturę. Prosze spojrzeć co się dzieje na Grunwaldzkiej czy Rzeczposoplitej. Remont drogi a 3 dzień z rzędu ekipy budowlanych ani widu ani słychu.

      • 5 2

  • a stan tej drogi: zobaczcie na fotach chodniki już sa zarośnięte (3)

    a rok będą "fale dunaju" na tej nowej " nowoczesnej" drodze!

    jak to na wsi Gdańsk!

    • 219 45

    • Ehhh Paweł, dumny byłbyś z tej ulicy (1)

      Tyle niedoróbek, tyle kasy do przepompowania...

      • 12 3

      • Bo nie chodzi o to żeby zbudować, tylko budować...

        • 7 0

    • Jaki pan(i), taki kram.

      • 0 1

  • Jak zwykle narzekanie KK - a zgłaszał Pan uwagi do niektórych kwestii na etapie projektu czy w trakcie budowy? (15)

    Jakie będą chodniki, drogi, tory, DDR było wiadome już kilka lat wstecz? Wszędzie się chwali jaka ta DDR wspaniała, jedyna prawdziwa DDR w Trójmieście i dostaje tylko 4/6?

    • 98 206

    • Bo to dla rowerzystów, więc z automatu -2

      Ot taka logika...

      • 7 21

    • (4)

      Od takich rzeczy są inspektorzy nadzoru, inżynier kontraktu itd. , a nie redaktor, który opisuje zastaną rzeczywistość. To co się dzieje na budowach, woła o pomstę do nieba. Gdyby inspektorzy odbierali pracę tak jak powinna być wykonana, to żadna inwestycja nie byłaby ukończona. Inną sprwą są prace projektowe. To jest poezja w czarnym wydaniu.

      • 53 7

      • Dziennikarz może takie projekty od razu skrytykować albo zbierać haki i zacierać rączki jaki to później kapiszon odpali? (2)

        Z tą różnicą że konstruktywnej krytyki mogło powstać coś dobrego.

        • 13 18

        • Ciężko, zeby na etapie projektu (1)

          Zobaczyć niedoróbki w postaci zbyt wysokiego krawężnika.

          • 25 1

          • przeciez to tez jest ujete w projekcie

            • 3 0

      • Gdyby redaktor przejrzał dokładnie projekty parę lat temu...

        też by opisał zastaną rzeczywistość. Nie twierdzę, że dziennikarze nie powinni recenzować tego co już zostało zrobione. Ale tak chyba można odróżnić dziennikarskiego wyrobnika od profesjonalisty z zawodową misją. To jak

        też by opisał zastaną rzeczywistość. Nie twierdzę, że dziennikarze nie powinni recenzować tego co już zostało zrobione. Ale tak chyba można odróżnić dziennikarskiego wyrobnika od profesjonalisty z zawodową misją. To jak wygląda Aleja Adamowicza, to każdy z nas może sobie teraz sam zweryfikować - obejrzeć, pomacać, pojeździć i pochodzić. Ale dostęp do planów nie jest tak łatwy, a jeszcze ciężej zwykłemu człowiekowi je zrozumieć i zwizualizować. I tu było pole do popisu dla dziennikarza z tej branży. Ja osobiście oceniam Aleję na 3+, ale nadzór medialny 3sto.pl na 3-.

        • 14 15

    • od takich kontroli są chyba ludzie którzy biorą za to kasę (1)

      ja jako mieszkaniec oceniam już finalny gotowy "produkt"
      I ta ocena jest zgodna z tym co w artykule.

      • 47 7

      • to jeżeli on sie nie zna to niech siedzi cicho w tym pissdzielcu

        • 6 27

    • ddr to jak wdzisz najlepiej oceniona tutaj rzecz wiec i tak się trzeba cieszyć

      • 5 0

    • Brak drugiej poręczny przy schodach na Stolema to minus? (4)

      A nie myślał Pan KK że to może być plus jeśli chce się na nie wprowadzić rower? No ale trzeba było wypunktować max liczbę "minusów". Takie "obiektywne dziennikarstwo.

      • 8 12

      • Jest to oczywisty minus (1)

        Do wprowadzenia roweru stosuje się specjalnie montowane szyny. Tego betonowego czegoś nie wolno stosować. Funkcjonalność takiego rozwiązania jest zerowa, a do tego stanowi zagrożenie, np. dla osoby na wózku, która by chciała po czymś takim zjechać (jest to niemal niewykonalne).

        • 5 1

        • Osoba na wozko zjedzie po tak stromym podjeździe jeśli będzie miała 2 poręcze? Jasne, ostatni raz w życiu

          • 3 1

      • (1)

        pisy zapowiedzieli ze ucisza media ich krytykujace to niektorzy chca sie przypodobac

        • 3 5

        • w gdańsku akurat inne media są dotowane albo wręcz tworzone (gdansk.pl), aby głosiły wielkość lokalnej

          • 3 0

    • Te wysokie krawężniki po obu stronach powodują niepotrzebne zagrożenie. Przewrócenie się na takie coś może prowadzić do znacznie większych obrażeń niż gdyby było tak, jak wszędzie. Infrastruktura nie wybacza w tym miejscu błędu

      • 8 1

  • "Ekspert" (12)

    Dobrze że mamy w Gdańsku takiego "eksperta", miasto od razu powinno Pana Krzysztofa zatrudnić jako doradcę. Szkoda żeby taki talent się marnował.

    • 176 241

    • Nie marnuje, nie marnuje w końcu powiązany jest z FRAG

      • 22 3

    • Zawsze może dołączyć do eksperta Naskręta (1)

      I z nim krytykować do woli, oczywiście władze Gdańska

      • 21 24

      • A gdzie skrytykował tzw. władze miasta?

        Pokazał ułomność określonych ludzi, których na szczęście dla nich nie podał z imienia i z nazwiska.

        • 14 8

    • to może masz jakiś konkretny argument przeciwko tej analizie? (1)

      Który zarzut jest twoim zdaniem na wyrost?

      • 32 5

      • To pisał beton

        Beton jest tak ciasny, że każda krytyka to dla niego PiS i Kaczyński

        • 16 10

    • Dziennikarz opisał (2)

      niedogodności i usterki widziane gołym okiem. To, że projekt i wykonanie w kilku miejscach jest niechlujne lub nieprzemyślane, zdaje się być poza dyskusją. Oczywiście, słup urywający lusterka można przesunąć,

      niedogodności i usterki widziane gołym okiem. To, że projekt i wykonanie w kilku miejscach jest niechlujne lub nieprzemyślane, zdaje się być poza dyskusją. Oczywiście, słup urywający lusterka można przesunąć, nawierzchnię poprawić, a krawężniki podnieść lub obniżyć, ale całej koncepcji zmienić się nie da.

      Ponadto, taka inwestycja podczas corocznych opadów stulecia zamieni się w rzekę zasilającą znany już tzw. "kanał kartuski" wykorzystywany w okresach suchych jako ulica ;). Byłoby bardzo dobrze, by przylegający teren miał właściwości retencyjne, a trawnik, i to nie daj Boże koszony, ma takie właściwości małe i stanowi zlewnię.
      O tym naprawdę warto myśleć w mieście, których władze deklaratywnie są zielone i muszą toczyć coroczne boje z zalaniami - bo zamkniecie kopalń na Śląsku problemu nie rozwiąże.

      • 28 3

      • (1)

        Ponieważ ośmielił się napisać krytyczny artykuł, nie mylić z pojęciem krytykancki, mocniej zabolało. Dlatego odezwało się aż tylu dyżurnych, miastowych hejterów odsądzających go od czci. A co mają merytorycznego do

        Ponieważ ośmielił się napisać krytyczny artykuł, nie mylić z pojęciem krytykancki, mocniej zabolało. Dlatego odezwało się aż tylu dyżurnych, miastowych hejterów odsądzających go od czci. A co mają merytorycznego do powiedzenia w przedmiocie sprawy? Ano, że pisior, że politykier, że zrobił to w kampanii prezydenckiej. Jakby od partactwa w sprawie alei miały zależeć wybory głowy państwa! Czyli gdański standardzik. Kto nie z nami, ten przeciwko nam. Taki nasz lokalny powrót do przeszłości. Marksistowskiej przeszłości.

        • 16 6

        • nie przypisuj pisich standardow normalnym ludziom, tych zagrywek juz nikt nie kupuje

          • 3 7

    • das expert ... jak wszyscy ... nie wiem ale się wypowiem

      • 7 14

    • Ekspert nie ekspert

      ale ocena zgodna. Otwarcie ulicy w rocznice to propagandówka, a można było sobie felgę w nocy rozwalić o wystające studzienki.
      Patrząc na stan obecny - kompletny brak drzew = większy hałas z ulicy na osiedla.
      rozwiń...

      ale ocena zgodna. Otwarcie ulicy w rocznice to propagandówka, a można było sobie felgę w nocy rozwalić o wystające studzienki.
      Patrząc na stan obecny - kompletny brak drzew = większy hałas z ulicy na osiedla.
      Jakieś dziwny prawoskręt rowerowy na Kartuskiej w stronę Adamowicza.

      Ogólnie nie byłoby źle, ale tramwaj jadący ponad 10 minut dłużej niż autobus nie zachęca. Na plus, że poprawia częstotliwość komunikacji, bo 167 co 30 minut w weekendy to jest dopiero hit.

      • 23 4

    • tak wybudował Szef PZITB więc jest bardzo dobrze, perfect

      • 0 0

    • Wszędzie napisane "my"

      a podpisała się jedna osoba. Kto oto jeszcze oceniał oprócz autora ???

      • 4 3

  • (9)

    czyli co?
    powstała autostrada dla rowerzystów
    i dla aut
    miejsc postojowych zero
    wad projektowych multum
    a dla pieszych ...pogarda?

    • 272 31

    • zwykła prawdziwa droga dla rowerów

      do autostrady bym nie porownywał. na autostradzie nie ma przystanków na środku drogi ;) i świateł.

      • 11 4

    • to nie jest miejsce do spacerów ani do parkowania

      to jest po prostu nitka, łącznik skrót aby nie jeździć na około. A kto niby miałby parkować w środku niczego, a i piesi wbrew artykułowi nie za bardzo tam maja po co chodzić, są do tego lepsze miejsca na spacery i to obok jak np Zbiornik Jasień czy Staw Wróbla czy inne

      • 25 12

    • tyś autostradę synku widział

      • 5 1

    • owszem...

      tak, a co chodzi ;) ?
      przecież z badziewia i złej pracy urzędników i planistów i tak nie da się rozliczyć. Więc co stoi na przeszkodzie by po wieczne czasy fundowali nam byle jakie miasto??

      • 10 3

    • A na cholerę wy chcecie tam parkować i chodzić pieszo? (2)

      To przelotowka dla samochodów

      • 9 9

      • (1)

        a bo da sie nadazyc za wiecznie niezadowolonymi pismarudami?

        • 2 8

        • POmarudzić też można - niestety kolejna inwestycja zrobiona byle jak, na bardziej radykalne wnioski poczekajmy rok.
          POdoba mi się zarzut : "Piesi, aby zachować dystans w związku z epidemią koronawirusa, zmuszeni są do schodzenia na drogę rowerową", tak jakby na czas mijanki nie można było wstrzymać oddechu :)

          • 6 0

    • Czyli co? Czyli typowo po gdańsku (BRG? BPBK?) - wszystko pod kierowców. Tym razem dzięki, jak widać skutecznemu, lobbingowi uwzględniono również rowerzystów. A piesi i komunikacja się nie liczą, to widać na wszystkich nowych projektach.

      • 16 3

    • Tak to można odebrać.

      • 1 2

  • (8)

    A gdzie w tej odwróconej piramidzie motocykle i skutery???

    • 69 14

    • Obok samochodów, albo poniżej (3)

      Przepraszam, ale dla mnie jako mieszkańca jednoślady z silnikiem to jest porażka. To są bardzo hałaśliwe pojazdy. Generalnie tylko wkurzają. Skutery to powolne pierdziawy.

      • 13 11

      • dla mnie jesteś zwykłym marudą

        • 4 7

      • skutery to akurat jeżdżą z taką prędkościa z jaką należy jechać samochodem w mieście

        • 8 1

      • niektóre samochody z urwanym tłumikiem są równie głośne.

        • 0 0

    • są wszędzie patrz w lusterka

      • 5 1

    • A gdzie jeże i ryjówki?

      No gdzie?

      • 8 0

    • a gdzie transport naplecny?

      • 0 0

    • seeman

      a łódki i żaglówki???

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.