Ten samochód od 20 lat, praktycznie się nie zmienia, poza drobnymi pierdołami. To tak jak by w latach 90-tych (2)
sprzedawać model z lat 70 tych, po serii liftów, i mówić, że to takie połączenie konserwatyzmu z nowoczesnością. Firma Audi nie ma pomysłu na swoje samochody i klepie kloce, tak samo wyglądające od kilkudziesięciu lat
oj mało wiesz, pogadaj z ludźmi który długo pracowali w Audi, jakość spada z roku na rok, przykład grill był w latach 90tych metalowy, potem zaczęły przychodzić palstikowe pokryte srebrzanką, trzeba uważać żeby nie pękł w ręku
Odbyłem jazdę próbną dieslem 190 KM i byłem rozczarowany, taka turbodziura podczas przyspieszania przy ruszaniu jaby było coś popsute, naciskasz pedał gazu i nic przez 2 sekundy się nie dzieje, no ale to chyba tak specjalnie ustawione w komputrze żeby oszczędzać spalanie paliwa.
W Audi to norma... szczególnie ze skrzyniami DSG, wciskasz pedał do oporu, to najpierw skrzynia zmienia trzy biegi w dół z 6 do 3 i to trwa sekundę, a potem dopiero budzi się silnik i kolejna sekunda... W BMW czy Mercedesie z klasycznymi automatami tego problemu nie ma...
Wciskanie gazu do dechy bez trybu S jest raczej bez sensu. Przy np wyprzedzaniu na trasie jak wciśniesz gaz do dechy to ci zredukuje o 3 biegi a silnik zacznie wyć zanim się zacznie zbierać. Lepszy tu tryb S albo delikatniejsze operowanie gazem.
nie wiem po co na demo cara dawać kombi w kolorze gaci, wygląda jak koreańska flotówka. Gdyby zdjąć znaczek miałbym problem z określeniem marki. W przypadku poprzednich modeli to nie stanowiło problemu. Szczerze to patrząc na wygląd wolałbym nowego focusa, który jest bardzo podobny, a w cenie podstawy audi dostanie się dopakowane titanium