2019-11-05 20:25
Opinia wyróżniona
kierujący pojazdem ZKM znalazł się zaskoczony całą tą niezwykłą sytuacją jednak zachował "zimną krew" i rozsądek. Brawo ! I ta "siła spokoju". Podziw to mało powiedziane....Bez paniki..Autobus jako pojazd nył nie
kierujący pojazdem ZKM znalazł się zaskoczony całą tą niezwykłą sytuacją jednak zachował "zimną krew" i rozsądek. Brawo ! I ta "siła spokoju". Podziw to mało powiedziane....Bez paniki..Autobus jako pojazd nył nie zagrożony i nie tknięty i żadnego zagrożenia nie było dla ew.pasażerów. Kolej też nie miała żadnych opóżnień. Mistrz kierownicy ! Brawo !
2019-11-06 00:48
Opinia wyróżniona
W tym miejscu nagminnie zdarza się, że szlabany zostają opuszczane bez żadnego wcześniejszego sygnału. Sam byłem ofiarą niefrasobliwości delikatnie określając zachowania pracujących w tym miejscu dróżników.
2019-11-07 16:15
Czy sa rogatki czy nie ma tak się zachowywać jakby za chwile miał nadjechać pociag
2019-11-05 18:39
Proste- kierowca powinien mieć zabrane uprawnienia, dostać mandat za wtargnięcie na zamknięty teren kolejowy 30k zł, sprawa w sądzie za narażenie zdeowia, życia pasażerów.. a za ewentualnie wyłamany szlaban 15k zł( ma koleś szczęście , ze tego nie zrobił.. wtedy na 100 by miał sok i psiarnię na głowie)
2019-11-06 23:33
Mama miała ciężko przy porodzie.....
2019-11-07 04:28
2019-11-06 23:54
czytales artykul czt tylko nagłowek?
2019-11-06 19:44
Popieram!
2019-11-06 14:56
bo to niemożliwe żebyś to na trzeźwo pisał
2019-11-05 20:22
Gdyby nie nadgorliwy obserwator może by mu sie upiekło a tak pomógł go ukarać.
2019-11-05 19:41
Milicjaaa!!!
2019-11-05 18:25
przejazd wyposażony jest w rogatki zamykane automatycznie z tym tylko felernym układem ,a brakiem wcześniejszej sygnalizacji ostrzegawczej -ostrzegającej o tym,że przejazd za 20-30 sek będzie zamykany.. Kierowca
przejazd wyposażony jest w rogatki zamykane automatycznie z tym tylko felernym układem ,a brakiem wcześniejszej sygnalizacji ostrzegawczej -ostrzegającej o tym,że przejazd za 20-30 sek będzie zamykany.. Kierowca autobusu został zaskoczony ale wjechał na szeroki( 12 metrowy) pas bezpieczeństwa za torowiskiem.
W tym miejscu jakieś 10-11 lat wstecz gdy nie było rogatek to był dzień w którym wagony same poruszały się w kierunku portu.....
2019-11-05 19:21
Opinia wyróżniona
/ramiona-szlabanów/- i działa dopiero gdy są one opuszczane i opuszczone....Dajcie spokój kierowcy autobusu Gdyńskiego ZKM. Być może cała procedura zaczęła się gdy przejechał pod I-pierwszymi szlabanami,a że ruch
/ramiona-szlabanów/- i działa dopiero gdy są one opuszczane i opuszczone....Dajcie spokój kierowcy autobusu Gdyńskiego ZKM. Być może cała procedura zaczęła się gdy przejechał pod I-pierwszymi szlabanami,a że ruch autobusu jest w tym miejscu wolniejszy to gdy przejechał "torowiska" natknął się na wpół zamykające się rogatki po drugiej stronie.. I to wszystko. A że miał wyczucie ile metrów ma autobus,a ile ma miejsca bezpieczeństwa to i prawidłowo zajął bezpieczne miejsce bez taranowania rogatek po drugiej stronie to chwała mu za to. Kolejarze też nie spanikowali bo SM 42 za chwilę dała "po garach "silnik: a8C22" 800 km/1000obr.min)" aż dym poszedł ( norma Euro -1)-....i ciągnęła dalej ze 30 wagonów po 60 ton wungla...
2019-11-05 19:25
Wina węgla! Po co sprowadzamy, jak mamy swój?! A bardzo często bywa, że sprowadzamy miał, który bardzo mocno pyli podczas przewożenia i wszyscy na peronach i w okolicach toru wdychają ten odpad powydobywczy.
2019-11-05 19:51
za traumatyczne przeżycie jakim było to zarejestrowane zdarzenie ?
Nie każdemu na co dzień zdarza się nie z własnej winy "utknąć" pomiędzy rogatkami na przejeżdzie kolejowym prowadząc autobus....Wg.mnie ten
za traumatyczne przeżycie jakim było to zarejestrowane zdarzenie ?
Nie każdemu na co dzień zdarza się nie z własnej winy "utknąć" pomiędzy rogatkami na przejeżdzie kolejowym prowadząc autobus....Wg.mnie ten kierowca ZKM to ktoś b.odporny psychicznie, że w tej sytuacji nie "spanikował" Traumą by było to dla ew.pasażerów gdyby rozbił rogatki po drugiej stronie przejazdu. I te niepotrzebne straty....Klasę kierowcy właśnie w ten sposób można poznać bez dodatkowych testów.
2019-11-06 19:46
Traumatyczne przeżycia hahaha mógł przestrzegać przepisów zamiast się pchać na chama
2019-11-05 19:37
( znikąd)- pan w całym pomarańczowym kombinezonie....Kolejarze chyba wyczuli bluesa....Nie był to na pewno kierowca ZKM Gdynia..Widać,że kogoś tam z lekka opie****ala...
2019-11-05 19:32
jakiego kraju pochodził ten węgiel ?
2019-11-05 19:13
Tylko ruch towarowy w manewrach na nb.francuskie-głownie węgiel i złom....
2019-11-05 19:00
znak G -1 C / jedna ukośna czerwona kreska/- i informuje o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego....na krótko przed nim.
2019-11-05 18:54
widać,że pracownik manewrowy opuszcza "pokład" lokomotywy ciągnącej ten skład, a powinien być w tym miejscu dużo-dużo wcześniej z latarką, chorągiewką -trąbką lub gwizdkiem...Koniec tematu czepialstwa do kierowcy ZKM.
widać,że pracownik manewrowy opuszcza "pokład" lokomotywy ciągnącej ten skład, a powinien być w tym miejscu dużo-dużo wcześniej z latarką, chorągiewką -trąbką lub gwizdkiem...Koniec tematu czepialstwa do kierowcy ZKM. Kto widzi jakie jest oznakowanie przejazdu od ul.Chrzanowskiego na wysokości przychodni lekarskiej ? Jest tam jakaś sygnalizacja ? Analogicznie jest z drugiej strony przejazdu. Bardzo dobrym kierowcą pojazdu ZKM okazał się ten kierowca który nie spanikował.Może nie pierwszy raz miał już w tym miejscu taką sytuację ?
2019-11-06 14:28
Pracownik drużyny manewrowej, w tym wypadku ustawiacz, nie ma obowiązku osłaniania przejazdu, tak jak to ktoś już tu zauważył. Jego miejsce jest na stopniu manewrowym lokomotywy (jeżeli pociąg porusza się naprzód) lub na
Pracownik drużyny manewrowej, w tym wypadku ustawiacz, nie ma obowiązku osłaniania przejazdu, tak jak to ktoś już tu zauważył. Jego miejsce jest na stopniu manewrowym lokomotywy (jeżeli pociąg porusza się naprzód) lub na stopniu manewrowym ostatniego wagonu (jeżeli skład jest spychany). Pracownik na filmie prawidłowo ocenił czy skład przejedzie bez przeszkód.
2019-11-06 14:26
W przypadku przejazdu strzeżonego manewrowy czy ustawiacz nic nie musi zabezpieczać. Po to właśnie jest to przejazd strzeżony.
2019-11-05 20:20
drużyny manewrowej ma obowiazek osłaniac przejazd ? Popisałes sie wiedzą , laicy to moze łykną a kolejarze wyśmieją ..
2019-11-05 18:47
żadnej winy i koniec tematu. Jeżeli już szukać winnego to roszczenia kierować do zarządcy tego przejazdu. Pociąg który rozpoczyna ruch manewrowy porusza się wg.sygnalizacji świetlnej-manewrowej wg.przepisów UIC/ RIV
żadnej winy i koniec tematu. Jeżeli już szukać winnego to roszczenia kierować do zarządcy tego przejazdu. Pociąg który rozpoczyna ruch manewrowy porusza się wg.sygnalizacji świetlnej-manewrowej wg.przepisów UIC/ RIV (PKP) i jedzie się też na sygnały na "radio". Gdzie była obsługa manewrowa zanim pociąg wyruszył.???? Czy panowie manewrowi nie pojawili się zbyt póżno na tym przejeżdzie-jak widać na filmie ? Maszynista lokomotywy SM 42 wykonującej pracę manewrową widząc,że autobus jest w bezpiecznej odległości-kontynuował dalej jazdę,a nie hamował...mimo błędów obsługi ostatnie słowo i decyzja należy do maszynisty.
2019-11-06 13:32
2019-11-05 20:15
Jezeli tak sie znasz to powinienes wiedziec ze skład menewrowy nie jest pociagiem a prace menewrowe wykonuje się na podstawie przepisów zarzadcy torów . Na przejazdach zawsze zamykaja sie najpierw rogatki wjazdowe na
Jezeli tak sie znasz to powinienes wiedziec ze skład menewrowy nie jest pociagiem a prace menewrowe wykonuje się na podstawie przepisów zarzadcy torów . Na przejazdach zawsze zamykaja sie najpierw rogatki wjazdowe na przejazd a po kilku sekundach ( aby umozliwic zjazd autom bedacym na przejezdzie) dopiero wyjazdowe . Skoro autobus znalazł sie w srodku to tylko wyłącznie wina kierujacego i powinien poniesc za to konsekwencje i na pewno po wyemitowaniu tego filmu je poniesie czyli 500 zł i punkty . To ze jest tam tyle wolnego miejsca ze mógł bezpiecznie stac nie jest zadnym wytłumaczeniem.
2019-11-05 20:33
Przejazd zamykany na kluczyk z miejsca pod chmurką jakieś 2-3m od przejazdu. Tylko ślepy autobusu by nie zauważył. A te krzyki... manewrowy w kasku opier... gościa, który rogatki opuścił.
2019-11-05 18:32
żadnej winy-dlatego,że na tego typu przejeżdzie mimo automatycznych rogatek/ nie wyposażonej w ostrzegawczą-sygnalizację świetlną i dżwiękową/-to zanim odbędzie się ruch manewrowy pociągu mimo wszystko powinien pojawić
żadnej winy-dlatego,że na tego typu przejeżdzie mimo automatycznych rogatek/ nie wyposażonej w ostrzegawczą-sygnalizację świetlną i dżwiękową/-to zanim odbędzie się ruch manewrowy pociągu mimo wszystko powinien pojawić się pracownik (Manewrowy) pkp cargo , ctl, czy tam innej firmy...
Sądzę, że to zdarzenie jest wynikiem błędu pracowników manewrowych,a nie kierowcy ZKM.
2019-11-06 19:45
Każdy kierowca przed wjazden na przejazd jak i skrzyżowanie powinien upewnić się czy za przejazdem może kontynuować jazdę anie jak d**il jechać bo czad go goni i zabiorą mu premie powinien być ukarany mandatem. A wszystkie tłumaczenia że miał miejsca że nie było pasażerów to i**otyzm
2019-11-06 15:08
Trochę winy po stronie dróżnika, trochę po stronie kierowcy.
2019-11-06 13:23
I tez dlatego ze ZKM nie zatrudnia kierowców...
2019-11-06 11:19
Przejazd ten jest obsługiwany przez dróżnika. Winnym zaistniałej sytuacji jest głównie kierowca autobusu który wjechał na przejazd gdy były zamykane rogatki.
2019-11-06 23:10
a kto zamyka rogatki gdy pojazd jest na przejeździe?
2019-11-07 08:12
2019-11-06 14:32
Nie wiem skąd wymysł że 10 lat temu ich nie było.
2019-11-06 11:14
Przejazd jest kategorii A czyli obsługiwany z miejsca przez dróżnika.
2019-11-05 17:47
Zmulony agresywny
2019-11-06 13:23
Droznik?
2019-11-05 18:11
Przejazd kat A, bez sygnalizacji świetlnej.
Do tego bardzo rozległy układ torowy.
Na szczęście są tam wykonywane manewry z Vmax 20km/h wraz z obsługą składu.
Praktyczne zerowe zagrożenie dla życia i mienia.
2019-11-06 11:10
Największe zagrożenie stanowią tu sami kierowcy.
2019-11-06 20:31
2019-11-05 18:25
przejazd wyposażony jest w rogatki zamykane automatycznie z tym tylko felernym układem ,a brakiem wcześniejszej sygnalizacji ostrzegawczej -ostrzegającej o tym,że przejazd za 20-30 sek będzie zamykany.. Kierowca
przejazd wyposażony jest w rogatki zamykane automatycznie z tym tylko felernym układem ,a brakiem wcześniejszej sygnalizacji ostrzegawczej -ostrzegającej o tym,że przejazd za 20-30 sek będzie zamykany.. Kierowca autobusu został zaskoczony ale wjechał na szeroki( 12 metrowy) pas bezpieczeństwa za torowiskiem.
W tym miejscu jakieś 10-11 lat wstecz gdy nie było rogatek to był dzień w którym wagony same poruszały się w kierunku portu.....
2019-11-05 18:32
żadnej winy-dlatego,że na tego typu przejeżdzie mimo automatycznych rogatek/ nie wyposażonej w ostrzegawczą-sygnalizację świetlną i dżwiękową/-to zanim odbędzie się ruch manewrowy pociągu mimo wszystko powinien pojawić
żadnej winy-dlatego,że na tego typu przejeżdzie mimo automatycznych rogatek/ nie wyposażonej w ostrzegawczą-sygnalizację świetlną i dżwiękową/-to zanim odbędzie się ruch manewrowy pociągu mimo wszystko powinien pojawić się pracownik (Manewrowy) pkp cargo , ctl, czy tam innej firmy...
Sądzę, że to zdarzenie jest wynikiem błędu pracowników manewrowych,a nie kierowcy ZKM.
2019-11-06 11:19
Przejazd ten jest obsługiwany przez dróżnika. Winnym zaistniałej sytuacji jest głównie kierowca autobusu który wjechał na przejazd gdy były zamykane rogatki.
2019-11-06 23:10
a kto zamyka rogatki gdy pojazd jest na przejeździe?
2019-11-07 08:12
2019-11-06 13:23
I tez dlatego ze ZKM nie zatrudnia kierowców...
2019-11-06 15:08
Trochę winy po stronie dróżnika, trochę po stronie kierowcy.
2019-11-06 19:45
Każdy kierowca przed wjazden na przejazd jak i skrzyżowanie powinien upewnić się czy za przejazdem może kontynuować jazdę anie jak d**il jechać bo czad go goni i zabiorą mu premie powinien być ukarany mandatem. A wszystkie tłumaczenia że miał miejsca że nie było pasażerów to i**otyzm
2019-11-05 18:47
żadnej winy i koniec tematu. Jeżeli już szukać winnego to roszczenia kierować do zarządcy tego przejazdu. Pociąg który rozpoczyna ruch manewrowy porusza się wg.sygnalizacji świetlnej-manewrowej wg.przepisów UIC/ RIV
żadnej winy i koniec tematu. Jeżeli już szukać winnego to roszczenia kierować do zarządcy tego przejazdu. Pociąg który rozpoczyna ruch manewrowy porusza się wg.sygnalizacji świetlnej-manewrowej wg.przepisów UIC/ RIV (PKP) i jedzie się też na sygnały na "radio". Gdzie była obsługa manewrowa zanim pociąg wyruszył.???? Czy panowie manewrowi nie pojawili się zbyt póżno na tym przejeżdzie-jak widać na filmie ? Maszynista lokomotywy SM 42 wykonującej pracę manewrową widząc,że autobus jest w bezpiecznej odległości-kontynuował dalej jazdę,a nie hamował...mimo błędów obsługi ostatnie słowo i decyzja należy do maszynisty.
2019-11-05 20:15
Jezeli tak sie znasz to powinienes wiedziec ze skład menewrowy nie jest pociagiem a prace menewrowe wykonuje się na podstawie przepisów zarzadcy torów . Na przejazdach zawsze zamykaja sie najpierw rogatki wjazdowe na
Jezeli tak sie znasz to powinienes wiedziec ze skład menewrowy nie jest pociagiem a prace menewrowe wykonuje się na podstawie przepisów zarzadcy torów . Na przejazdach zawsze zamykaja sie najpierw rogatki wjazdowe na przejazd a po kilku sekundach ( aby umozliwic zjazd autom bedacym na przejezdzie) dopiero wyjazdowe . Skoro autobus znalazł sie w srodku to tylko wyłącznie wina kierujacego i powinien poniesc za to konsekwencje i na pewno po wyemitowaniu tego filmu je poniesie czyli 500 zł i punkty . To ze jest tam tyle wolnego miejsca ze mógł bezpiecznie stac nie jest zadnym wytłumaczeniem.
2019-11-05 20:33
Przejazd zamykany na kluczyk z miejsca pod chmurką jakieś 2-3m od przejazdu. Tylko ślepy autobusu by nie zauważył. A te krzyki... manewrowy w kasku opier... gościa, który rogatki opuścił.
2019-11-06 13:32
2019-11-05 18:54
widać,że pracownik manewrowy opuszcza "pokład" lokomotywy ciągnącej ten skład, a powinien być w tym miejscu dużo-dużo wcześniej z latarką, chorągiewką -trąbką lub gwizdkiem...Koniec tematu czepialstwa do kierowcy ZKM.
widać,że pracownik manewrowy opuszcza "pokład" lokomotywy ciągnącej ten skład, a powinien być w tym miejscu dużo-dużo wcześniej z latarką, chorągiewką -trąbką lub gwizdkiem...Koniec tematu czepialstwa do kierowcy ZKM. Kto widzi jakie jest oznakowanie przejazdu od ul.Chrzanowskiego na wysokości przychodni lekarskiej ? Jest tam jakaś sygnalizacja ? Analogicznie jest z drugiej strony przejazdu. Bardzo dobrym kierowcą pojazdu ZKM okazał się ten kierowca który nie spanikował.Może nie pierwszy raz miał już w tym miejscu taką sytuację ?
2019-11-05 20:20
drużyny manewrowej ma obowiazek osłaniac przejazd ? Popisałes sie wiedzą , laicy to moze łykną a kolejarze wyśmieją ..
2019-11-06 14:26
W przypadku przejazdu strzeżonego manewrowy czy ustawiacz nic nie musi zabezpieczać. Po to właśnie jest to przejazd strzeżony.
2019-11-06 14:28
Pracownik drużyny manewrowej, w tym wypadku ustawiacz, nie ma obowiązku osłaniania przejazdu, tak jak to ktoś już tu zauważył. Jego miejsce jest na stopniu manewrowym lokomotywy (jeżeli pociąg porusza się naprzód) lub na
Pracownik drużyny manewrowej, w tym wypadku ustawiacz, nie ma obowiązku osłaniania przejazdu, tak jak to ktoś już tu zauważył. Jego miejsce jest na stopniu manewrowym lokomotywy (jeżeli pociąg porusza się naprzód) lub na stopniu manewrowym ostatniego wagonu (jeżeli skład jest spychany). Pracownik na filmie prawidłowo ocenił czy skład przejedzie bez przeszkód.
2019-11-05 19:00
znak G -1 C / jedna ukośna czerwona kreska/- i informuje o zbliżaniu się do przejazdu kolejowego....na krótko przed nim.
2019-11-05 19:13
Tylko ruch towarowy w manewrach na nb.francuskie-głownie węgiel i złom....
2019-11-05 19:21
Opinia wyróżniona
/ramiona-szlabanów/- i działa dopiero gdy są one opuszczane i opuszczone....Dajcie spokój kierowcy autobusu Gdyńskiego ZKM. Być może cała procedura zaczęła się gdy przejechał pod I-pierwszymi szlabanami,a że ruch
/ramiona-szlabanów/- i działa dopiero gdy są one opuszczane i opuszczone....Dajcie spokój kierowcy autobusu Gdyńskiego ZKM. Być może cała procedura zaczęła się gdy przejechał pod I-pierwszymi szlabanami,a że ruch autobusu jest w tym miejscu wolniejszy to gdy przejechał "torowiska" natknął się na wpół zamykające się rogatki po drugiej stronie.. I to wszystko. A że miał wyczucie ile metrów ma autobus,a ile ma miejsca bezpieczeństwa to i prawidłowo zajął bezpieczne miejsce bez taranowania rogatek po drugiej stronie to chwała mu za to. Kolejarze też nie spanikowali bo SM 42 za chwilę dała "po garach "silnik: a8C22" 800 km/1000obr.min)" aż dym poszedł ( norma Euro -1)-....i ciągnęła dalej ze 30 wagonów po 60 ton wungla...
2019-11-05 19:25
Wina węgla! Po co sprowadzamy, jak mamy swój?! A bardzo często bywa, że sprowadzamy miał, który bardzo mocno pyli podczas przewożenia i wszyscy na peronach i w okolicach toru wdychają ten odpad powydobywczy.
2019-11-05 19:32
jakiego kraju pochodził ten węgiel ?
2019-11-05 19:37
( znikąd)- pan w całym pomarańczowym kombinezonie....Kolejarze chyba wyczuli bluesa....Nie był to na pewno kierowca ZKM Gdynia..Widać,że kogoś tam z lekka opie****ala...
2019-11-05 19:51
za traumatyczne przeżycie jakim było to zarejestrowane zdarzenie ?
Nie każdemu na co dzień zdarza się nie z własnej winy "utknąć" pomiędzy rogatkami na przejeżdzie kolejowym prowadząc autobus....Wg.mnie ten
za traumatyczne przeżycie jakim było to zarejestrowane zdarzenie ?
Nie każdemu na co dzień zdarza się nie z własnej winy "utknąć" pomiędzy rogatkami na przejeżdzie kolejowym prowadząc autobus....Wg.mnie ten kierowca ZKM to ktoś b.odporny psychicznie, że w tej sytuacji nie "spanikował" Traumą by było to dla ew.pasażerów gdyby rozbił rogatki po drugiej stronie przejazdu. I te niepotrzebne straty....Klasę kierowcy właśnie w ten sposób można poznać bez dodatkowych testów.
2019-11-06 19:46
Traumatyczne przeżycia hahaha mógł przestrzegać przepisów zamiast się pchać na chama
2019-11-06 11:14
Przejazd jest kategorii A czyli obsługiwany z miejsca przez dróżnika.
2019-11-06 14:32
Nie wiem skąd wymysł że 10 lat temu ich nie było.
2019-11-05 18:31
dobrze ze to nie Pendolino :P
2019-11-05 18:32
Pamiętajcie, że jak już utkniecie między szlabanami to broń boże nie taranujcie, zostawcie pojazd jak stoi i czekajcie na pociąg. rąb*c auto i życie człowieka, szlaban ważniejszy.
2019-11-06 14:34
Z główką w porządku? Bo jeśli to miało być śmieszne to wyszło marnie.
2019-11-06 14:54
... pokazuje jak mało masz dystansu do świata i jak nie radzisz sobie z odczytywaniem treści ... jak zresztą pozostali minusujący ... masakra ...
2019-11-06 16:33
2019-11-09 09:12
Tak samo jak nie radzą sobie z przyswajaniem wiedzy. Rogatki wyposażone są w zawias awaryjny, więc w razie zagrożenia po prostu się taranuje i zawleczka ulega zerwaniu. Koszt z 300 zł za przyjazd serwisu, niższy niż autobusu czy pogrzebu 40 osób. I to miał na myśli autor wątku.
2019-11-05 18:39
Proste- kierowca powinien mieć zabrane uprawnienia, dostać mandat za wtargnięcie na zamknięty teren kolejowy 30k zł, sprawa w sądzie za narażenie zdeowia, życia pasażerów.. a za ewentualnie wyłamany szlaban 15k zł( ma koleś szczęście , ze tego nie zrobił.. wtedy na 100 by miał sok i psiarnię na głowie)
2019-11-05 19:41
Milicjaaa!!!
2019-11-05 20:22
Gdyby nie nadgorliwy obserwator może by mu sie upiekło a tak pomógł go ukarać.
2019-11-06 14:56
bo to niemożliwe żebyś to na trzeźwo pisał
2019-11-06 19:44
Popieram!
2019-11-06 23:33
Mama miała ciężko przy porodzie.....
2019-11-07 04:28
2019-11-06 23:54
czytales artykul czt tylko nagłowek?
2019-11-05 19:02
To jest najgorszy przejazd w Gdyni. Szlabany potrafią być zamknięte 20 minut a raptem przejedzie jedna SKM. Porażka
2019-11-05 20:18
Tam nie jeździ SKM.
2019-11-06 01:59
2019-11-06 14:23
Tędy nie jeździ SKM tylko bardzo powoli składy towarowe lub same lokomotywy.
2019-11-10 13:01
jaka skm???????? o czym ty piszesz????!!!!!!! , nie znasz miejsca to głupot nie wypisuj!!!!!!!!!!!!!!!
2021-04-21 23:37
Tam żadne SKM nie jeżdżą
2019-11-05 19:54
A ta Skoda gwe co robi??
2019-11-06 13:52
2019-11-05 19:54
Każdy, kto jeździ tą pseudo firmą przewozową doskonale wie, że kierowcy jeżdżą jakby wieźli kartofle, hamują ostro, wymuszają pierwszeństwo, przejeżdżają na czerwonych światłach... Jakby zgrali ich wykroczenia z kamer na skrzyżowaniach, to zostałby może jeden kierowca w całej Gdyni.
Ha Tfu.
2019-11-05 22:35
To zgłoś się do tej pracy. Tak pięknie sie mądrujesz znad klawiatury komputera, ze powinienieś pokazać tym, jak to nazwałeś "pseudokierowcom" jak się jeździ. Daj nam wszystkim znać kiedy to będzie przyjdziemy cię podziwiać i komentować twoje umiejętności
2019-11-07 08:55
Przejazd na czerwonym to normalka.
2019-11-07 11:24
Jaki ty jesteś ograniczony człowieku.
2019-11-05 20:16
Autorze nagrania: Ty jesteś miłośnikiem komunikjacji? Chyba klocków LEGO. Zanim napiszesz zastanów się . Jak mógł wjechać między zamkniętymi szlabanami? Może jechał po torach z Dworca Morskiego?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.